Herkese merhaba! Evet,konuşma zımbırtısı bitti. Bölümlere geri döndük. Ve uzuuuun bir adet süre yoktum. Tamam herneyse bölüme başlayalım! İyi okumalar!
Görüşürüz diyerek gitti. Aslında bende bir iş bulsam mükemmel olur. Zaman geçer. Sabah hadi Akuma makuma olayalanıyoruz ama,gece? Neyse dedim. Arkadan da ben eve gitmeye hazırlanıyordum ki-....
Dur....
O da ne?
Bir kedi gördüm sanki!!
(Fmhfhgjhgh tamam tamam)
O da ne?
İş ilanı uleyn!
Hemen gidip inceledim.
'Freddy Fazbear's'ın talihsiz kapanışından ve yanışından sonra burası açıldı! Bu robotlar çocukları eğlendiriyor! Baby: Dans edebilir, şarkı söyleyebilir,şarkı istekleri alabilir,dondurma yapabilir,çocuklar onunla çok mutlu! Ballora: Özel baletimiz. Dans ederek çocukları eğlendiriyor! Funtime Freddy: O ve kuklası Bon-Bon çok meşhur! İkisinin komik tartışmasinı izlemek için gelin! Funtime Foxy: O da çocukları çok eğlendirir! Hatta çocukların en sevdiği robot diyebiliriz! Daha fazla bilgi istiyorsanız gelin! NOT: Burda gece vardiyasına kalıp,ordaki bazı işleri hallettikten sonra eve gidicek,bir iş elemanı aranıyor. A-'
İŞ ELEMANIĞIĞIĞIĞ!! Ama bekle,Freddy Fazbear's ne? Herneyse önemi yok! Ben bu işe gidicem! (Gitme lan gitme! Ölücen kalcan! Şimdiye kadar neden eleman çıkmamış sanki! Gördün mü! Yok yok gitme! Gitme lan gitme!)
Hemen altta yazan numarayı aradım ve işi kaptım! -Yazar eliyle alnına vurur- Ah Chat ah! Ben sana yapma demedim mi?!)
Ama ben buraya Adrien halimle gidemem. Zaten başka bir ad yazdırdım. Valla işi vermezlerdi. O yüzden Chat versiyonumla gidicem! Hem Plagg'ın dırdırınıda çekmem. Yihuuu!! (CHAT! SEN NEDEN BENİ TAKMIYORSUN?!)
Sonra bende eve gidip uyudum. Yarının gecesi başlicaktım. Yhahiyya! Can sıkıntısına son! Zaten okul tatile de girdi. Bişi de olmaz! (Sen reşit misin? Chat: Yoooooo Yazar:Hele taktın beni! Chat:Marinette'in annesinin adını verdim. Hjgyijgh Yazar-ALLAH'IM!!)
SABAH
Sabah olunca uyandım. Elimi yüzümü yıkadım ve camdan dışarısını izlemeye başladım. Evet. Evet pijama ileyim. Pijama mı? PARDON. Sadece şort. (Sonra bu kızlar Chat'a neden aşık oluyo!!) Tamam neyse sonra gidip üstümü değiştirdim. Sonra çekimlere gittim. İlk defa sabah Akuma yoktu. Çekimlerden gelince yatağa attım kendimi. Saat 6.00. Ihuhihuhihhihuhihuhihu! Tamam lan niyse. Mutfağa gidip su içtim. Sonra Plagg kafamın etini yemeye başladı. 'Bla bla bla bla bana peynir ver blablablabla kızlardan ne buluyorsun anlamıyorum blablablabla'!! Ayyhh! Tamam ya neyse. Hani gece ordayız ya,bir kestiriyim dedim. Ama ondan önce şu işi bir araştırdım. Freddy Fazbear's diyordu dimi? Hemen bilgisiyarın başına oturup araştırdım. Babam bilse beni keser. Neyse.
'Freddy Fazbears 1983 yılında açılmıştır. (Heralde o yılda açılmıştır mantıken) Robotlar çok ünlüydü. Fredbear,Spring Bonnie vs. Bir çocuğun doğum günü partisi vardı. Ama bu olaydan önce birkaç çocuk kayboluyordu. Çocuğun doğum partisi güzel gidiyordu. Fakat Fredbear çocuğun kafasını ısırdı ve çocuk hastanelik oldu. Çocuk ölüm döşeğine düştü. Bu olaydan sonra mekan kapatıldı. Sonra başka bir mekana yeni robotlarla açıldı. Toy Freddy,Toy Chica,Toy Bonnie ve Mangle. Bunlar çok daha tatlılardı. Fakat bilinmeyen bir nedenden dolayı 1987 ısırığı oldu ve Toy animatronikler bilinmeyen bir nedenden dolayı parçalandılar. Bunun üzerine başka bir mekana daha geçildi. Burda ise eski (Toy olanlar değil) animatronikler tamir edildi. Freddy,Chica, Bonnie ve Foxy. Burda ise,bu mekanda ise 5 çocuk cesedi ve katilleri bulundu. Bu yüzden burasıda kapatıldı. Başka bir mekana geçildi. (Heralde böyleydi) Fakat burdada bilinmeyen bir sebepten dolayı yangın çıkmış,ve herşey yanmıştır. Robotlar dahil herşey. Bunun üzerine burası kuruldu. Burda ise; Circus Baby,Ballora,Funtime Freddy, Funtime Foxy adlı robotlar yapıldı. Eski robotlardan saece Foxy ve Freddy benziyordur zaten eskilere. Fakat eski değillerdir,yeni yapılmışlardır. (Heralde Sister Location zamanın sonunda,günümüzdeydi. Ya yanan robotlar günümüzdeydi,veya bu. İkisinden biri işte.) Fakat bu robotlarında düzgün çalışabilmeleri,ve ihtiyaçlarının giderilmesi için gece kalacak biri aranıyordu. Fakat kimse bu olaylardan sonra,bunlara cesaret edemediği için heralde çalışan bulamadılar.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaç Kez Söyledim?
Romance"SENİ SEVİYORUM! ANLASANA ARTIK! SEVİYORUM DEDİM! AŞIĞIM! HATTA AŞKTAN DA ÕTE! ANLAMAK MI İSTEMİYORSUN,ANLAMAMIŞ GİBİ Mİ YAPIYORSUN?!!?" "AMA BEN SENİ SEVMİYORUM! SEVMİYORUM!" O anda Chat Noir hiç beklenmedik bir karar alır... Bu karar herkesin üzül...