Sınavı bu çıplak etin tadına bakarak geç

925 46 84
                                    

Bana sırıtarak bakmaya başladı. Bense ona şaşkın ve çok heyecanlı bi şekilde bakıyordum.

"Yılanlarla dolu derin bir deliğe düştüm"

"Orda yılanlar etrafımı sarmaya başladı"

"Ve beni içlerine çektiler"

"Beni orda yiyerek yok ettiler"

(Değişik oldu yılanlar derken Chat'ten bahsediyo)

Sıcak bastı beni. Hastanelik oluyorum. Hala bir elini göğsümde gezdiriyor. Beni içine çekiyor sanki. Sanki onu yememi bekliyor. Sanki özellikle yapıyor. Ve beni bunlardan alan onun bana tokat atmasıydı.

"Seni sevmiyorum!"

Dedi bana. Kalbim kırıldı ama sonra onarılcağnı nerden bilebilirdim ki? Şuan da bilmiyorum ama onun bazı şeyleri bilmeyerek yaptıģını,ve o kendine geldiğinde beni bunlardan bin beter edicenide biliyordum. O yüzden bu yaptıklarını ona anlatmaya pek niyetim yok.

"Gerizekalı"

Dedi bana.

"Bu oyun kitabımızın gizli bir sırrı"

Dedi ve elinle 'sus' işareti yaptı. Sanki beni esir almak için özellikle yapıyor. Sanki bişi yapmayım diye bunları özellikle bana uyguluyor ve beni uyuşturuyor. Beni etkisiz hale getiriyor.

"Burdaki silah senin,burdaki silah benim. Şimdi öldürmek gerekiyor. Ne yapıcañı biliyorsun."

Dedi ve bana vücudundan bir yer gösterdi. Siz neresi olduğunu biliyorsunuz. Olaya kendi yoeumlarımı katmadan anlatıyorum ki boşu boşuna yer kaplayan mutluluk cümleleri okumayın diye.

"Ne söylememi bekliyorsun?"

Dedi bana.

"Senin için satılık bir ruhum var"

Dedi bana ve kendini gösterdi. Acaba neden çoģunlukla aşk şeyleri yapıyor? Acaba bana boş değil miydi önceden? Benim öpmem ve karşı gelmemesi,şuan nefretten çok aşk sözcükleri söylemesi...?

"Şuan oyuna hazırım,ne olursa olsun"

Dedi. Ruhumu almayı istiyor bu.

"Senden nefret ediyorum,seninle sevişmek istemiyorum!"

Diye bağırdı bana.

"Ama sırf eğlence için bir çıkgınlık yapabiliriz."

Güldü.

"Sadece kendini serbest bırak"

Dedi. Ayaklarımı heyecandan hissetmemeye başladım. Ama neden mucizeme gitmiyor ki? Neden hep benimle? Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki duymuş olucak nabzıma baktı. Ve 32 dişini göstererek gülümsedi.

"Beni yere yatır...Üstümü çıkart....Yalvarana kadar daha fazlasını yap...."

Dedi bana. Evet konuşmuyorum çünkü dilim tutuldu. Bişi konuşmamı engelliyor sanki.

"Sınavı bu çıplak etin tadına bakarak geç"

Dediii.....Ve kendini gösterdi. Gösterdi derken öyle değil,parmağıyla yani kendini işaret etti.

(Yazar ile Chat konuşması...

Chat-Yazarcım,Ladybug seninle konuşmak istiyor

Yazar-İyi çağır

Chat Ladybug'ı çağörmök için hattan ayrıldı...Lütfen bekleyiniz

Yazar-Ulan sekreter bi gün elimde kalıcaksın ama ne zaman...

Chat-Geldi yazarcım.

Yazar-Ne söylicen lan?

Ladybug-Ya bu kadarı fazla değil mi?

Yazar-Ulan sen dua etde okuyuculara ayıp olmasın diye fazla girmiyorum bu işlere... Yoksa sizin çoktan çocuģunuz bile olmuştu

Ladybug-YAZAR!!

Yazar-Bağırma lan bana

Chat anlamlı bir şekilde kaşlarını oynattı...Lütfen Ladybug'un üstüne atlamaması için onu tutunuz...

Chat-Lan sekreter kaşlar doğru ama diğerlerini neden yalan yanlış konuşuyorsun??

Yazar-Sekreter,bak bi daha beni kızdırırsan seni işten çıkarırım...!

Peki Yazar hanım...

Yazar-Hadi lan hikayeye dönün! Ladybug,bak gerizekalı sende şikayet etme

Ladybug-Peki...

Chat-Hadi,gel başka şeylerde yapalım...

Chat Ladybug'ı belinden tuttu ve kaşlarını anlamlı bir şekilde oynattı...

Yazar-Hadi lan dönün hikayeye

Chat-Phen bu yazarı çok sevdim!

Yazar-Tamam lan hikayeye dön!

Yazar ile Chat konuşması bitti...)

"Seksiliğin beni hipnoz etti..."

Dedi ve beni baştan âşağı gözleriyle süzdü. Bense onu sadece izliyordum. Bişi yapamıyordum. Neden? Bişi beni tutuyor sanki...

"Seninle s*x yapmak istiyorum..."

Dedi ve omzumu ısırdı. Gerçek anlamda ısırdı.

Hadi bunlarda diğer bölüme kalsın! Görüşürüz!

Kaç Kez Söyledim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin