AĞZI AÇIK BAKIYOLAAAAAAAAAR!!!!!! EYVAH EYVAH BİTTİK BİZ!! LADYBUG BENİ GEBERTİCEK!! Herneyse....Sakin oluyorum. Ladybug'da hemen görmüş olucakki beni öperken gözlerini devirdi. Sonra aniden o da şaşırdı
"Kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk!!"
Dedi ve üstünden kalktım. Abiiii.....Kıpkırmızı olmuş...Ama tadı çok güzeldi. Hemen herkes etrafımıza üşüştü.
"Ladybug hanım sevgili misiniz? Chat ile yattınız mı?"
"Hadi görüşürüüz!!"
Dedi ve yoyosuyla gitti. Arkasından ağzım açık bakakaldım. Herkes benim etrafıma üşüştü.
"Chat bey! Sevgili misiniz? Evlenmeyi planlıyor musunuz? Aşık mısınız? Kimliklerini biliyor musunuz?"
"Ammmm.......Acilen gitmem lazım! Hadi görüşürüz!"
Dedim amaaaa...gidemedim. Evet gidemedim. Abi benim sopam öyle uçmuyo ki benim koşmam lazım ve etrafım haberci dolu + salmıyolar!!!! Aaa doğru bak aklıma gelmedi. Neyse sopamı altıma koydum öyle çatıya çıktım. Ordan kurtuldum zaten. Ladybug'u aradım ve açtı. İlk kez anında açtı.
"Hemeen Eiffel Tower'a gel!!"
Ben daha cevap vermeden kapadı. Yüzü kıpkırmızıydı. Gözleride dolu gibiydi. Sanki ama. Neyse gittim. Gittim ama ne gittim. Öldürücek sanki beni. Ama alttarafı bir öpücük! Çok mu! Neyse heralde ona çok. Neyse. Gittiğim gibi,beni çanımdan ve omuzlarımdan tutarak duvara yasladı.
"NEDEN ÖPTÜN!!"
Diye bağırdı bana. Bak leydim,isteyerek öpmedim ama genede bi- dur şuan bunları Ladybug'a söylemem lazım!!
"Bak leydim-"
"Bana leydim deme..."
"Ne diyim leydim?"
"LadyLove"
"Ney?"
Dın dın dın....Dın dın dın...DIN DIN DIN!!!! A-ku-ma-ti-ze!!!! Ama giysisinde bişi yok k-heeeeee....Kırmızıya dönük pembe olmuş. Ondan farketmedim demek ben.
"Öp beni Chat Noir"
"Ciddi misin? Bunu sen mi söylüyorsun?"
"Senden nefret ediyorum!!"
Dedi ve beni duvara vurdu. Artık bende böbrek diye bişi yok desem yeridir. Ama anladığım kadarıyla,özelliği karmaşık duygular yaşaması. Az önce öp beni dedi,şimdi ise senden nefret ediyorum diyor. Tamam duygular yüzünden çok zor olucak. Ve leydimden bahsediyoruz. LEYDİM....
BENİM LEYDİM ULAN!! Tamam sustum."Sev beni..."
"Ama hayatım ben seni zaten seviyorum"
"SEVMESENE! ETRAFTA Bİ SÜRÜ KIZ VAR ONLARI SEV!"
"N-ne demeye çalışıyosun???"
"Çapkınlık ha...Çapkın şey senii..."
Dedi. Zaten duvarda kıstırdı beni,birde parmağını göğsümde gezdirmeye başliyarak,32 dişini göstererek gülmeye başladı.
"Neden çapkınlık yapıyorsun! Sen beni hak etmiyosun!"
Dedi ve beni 4 kez ard arda duvara vurdu. Vallaha böbrek yok. Valla böbrek kalmadı bende.
"Senden tiksiniyorum!"
Diyerek yüzüme tükürdü. Ama gerçek anlamda tükürdü. Bildiğin tükürdü. Sonra kahkaha attı.
"Ye beni..."
"Napayım??"
Abi beni iyice ateş bastı ve HEYECANLANDIM!!!!
"Benim eve gidelim mi takılırız?"
Dedi ve dilini kendi dudaklarında gezdirdi.
"Sen beni orda yicen mi pis sapık!!"
Aaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!! ŞEYİME TEKME ATTIIIIII!!!!!!!! AMA BİŞİ YAPAMAM!!!! O BENİM!!!!O BENİM BÖCEĞİM!! YAPAMAM!! ONA KARŞI GELEMEM!!
"Seni....,seviyorum.,,Evet seviyorum"
"AMA SEN BENİ SEVMİYOSUN!!"
Kafama yumruğu geçirdi valla. Beyin kanaması olucam ama leydime değer.
"Hayır o nasıl söz bebişim neden sevmiyim? Seni seviyorum,sana deliler gibi aşığım,san-"
"YALAN SÖYLÜYOSUN!!"
Bende vücud yok. Ben vücuddan iskelete terfi ettim. Mosmor oldum.
"Aman be,ben senin nereni seviyim? Şu tipe bak"
Dedi. Kalbim kırılmadı değil bak. Başkası söylese güler geçerim ama leydim söylüyo. Aşık olduğum kişi söylüyo.
"Ama çok tatlısın"
Beni ısırır gibi yaptı ama ısırmadı.
Umarım hoşunuza gitmiştir. Hadi görüşürüz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaç Kez Söyledim?
Romance"SENİ SEVİYORUM! ANLASANA ARTIK! SEVİYORUM DEDİM! AŞIĞIM! HATTA AŞKTAN DA ÕTE! ANLAMAK MI İSTEMİYORSUN,ANLAMAMIŞ GİBİ Mİ YAPIYORSUN?!!?" "AMA BEN SENİ SEVMİYORUM! SEVMİYORUM!" O anda Chat Noir hiç beklenmedik bir karar alır... Bu karar herkesin üzül...