Alırım ayağımın altına!!

636 32 112
                                    

Iron Man BENİM OLANI kendine çekti ve şöyle dedi,

"Aslında daha açık giyinsen olur bu iş. Ne bu böyle Türkiye'deki kara çarşaflılar gibi?"

Dedi ve BELİNİ TUTTUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BEN ADAMA GERİLİR GERİLİR BİR BIRAKIRIM KENDİMİ!!!!!!!!!!!!!! ULAN HADDİNİ BİL!! TONY STARK MONY STARK FALAN BAKMAM ALIRIM AYAĞIMIN ALTINA!!!!

"Öhm!KIZI GERİ ALABİLİR MİYİM ACABAA!!!!!!!!"

Dedim ve BÖCEĞİM'İ kolundan tutup kendi tarafıma çektim. Ani ama canını yakmicak bir haraketle.

"Leydim,lütfen yaaa!! O MU BEN Mİ?!"

Diye sordum. Ladybug bana şaşkınlıkla bakıyordu.

"Şimdi açık komuşmak gerekirse...Tony Stark senden daha iyi gibi. Ama aşık değilim. Sende zaten partnerim olduğun için seni seçmem daha mantıklı olur."

Dediiiiiiiiii!! Heh! Şimdi gör bakiyim Tony Stark!

"Ladybug hanım! Kızlar benim peşimden koşar hep!"

"Evet ama ben değil. Öhm,sen kaç yaşındasın? Düz hesap 50. Chat kaç yaşında? 16. En fazla 17. Aradaki fark? Bende Chat ile nerdeyse yaşıt olduğum için? Ne yaptı? Tony bey yani,kusura bakmayın ama olmaz bu iş."

Bende her zamanki Chat gülüşümü yaptım. Veeeeee Ladybug'u belinden tuttum. Tabi önce şaapmadı ama Tony'e şey olsun diye izin verdi.

"Of iyi beee....Bana kız mı yok"

"Kadın diye düzeltirsek yaşına daha uygun olur"

Dediim. Laf soktum! İşte ben adamı sözlerimle döverim!

"Anladık kız kılıklı. Üstüne basmana gerek yok. Ve farkında mısın bilmiyorum ama,Lady'i kalçasından tutmak üzeresin"

Elime baktım hakkattende ordaymış. Hihihiiiiiii.Leydim beni gebertice-....Dur,az önce o bana,KIZ KILIKLI MI DEDİ?!?!?!?!

"AZ ÖNCE SEN BANA NE DEDİN?!"

"Dinleseydin"

"Ben senin ************ ****** ** ******* ***********"

"NE DEDİN SEN BANA?!"

"DİNLESEYDİN!!"

"HAHA ÇOK KOMİK!!"

"SEN YAPINCA NASIL KOMİK OLUYORMUŞ ACABA?!"

"ÇÜNKÜ BEN YAPIYORUM!!"

"ÖYLE Mİ?!"

"ÖYLE!!"

"YAAAAA ÇOCUKLAR SAKİİN OLUUUUUN!!!!"

Diye yine ayırdı bizi Leydim.

"Tony bey gitme zahmetinde bulunur musunuz yoksa-"

"Yoksa ne?"

Dedi Tony

"Yok bişi"

Dedi Ladybug

"Şimdi,izninle,bazı şeyler yapıcaz.Örnek Dünyayı kurtarmak"

"Sen mi kurtarıyosun dünyayı?"

"Evet ben kurtarıyorum! "

Basıp gitti valla. Yalnız bu gelmesin bide Avengers'le başımıza? Bi de ordakilerin hepsi Lady'e aşık oluyomuş!Valla ne gülerim! Dur lan ne diyorum ben? Tamam ya cıvıtmayalım.

"Chat...."

"Efendim güzeller güzeli leydim?"

"Elini kalçamdan çeker misin?"

Dediiiii.... Bir elime bide kalçasına baktım. Sonra ecel terleri dökerek güldüm ve elimi kalçasından çektim.

"Chat bide bu başımıza Avengers'le gelmesin? Biteriz valla"

"Aklımı okuyorsunuz leydim."

Kahkaha attı.

"Ben nasıl akumalandım anlatsana?"

2 SAAT SONRA

"Sonra Iron Man geldi işte,sonrasını biliyosun"

Bana Nasrettin Hoca'nın Batman'a evlenme teklifi ettiğini görmüş gibi baktı.

"Sen...bana...Onları...Mı....yaptın...?"

Mutlulukla,

"Evet leydim. Ama böbrek bırakmadınız"

Dedim şakaya vurarak. Çünkü nolcağnı biliyorum. Şakaya vurayım didim ama yemedi.

"GEL BURAYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Dedi ve beni kovalamaya başladı. Ben kaçıyoruuuuum,o kovalıyooor.... En sonunda binanın arkasına saklandım ve bekledim. Bekledim. Eyvaaaaaah....

LADYBUG

Aklıma haritaya bakmak geldi. NEDEN BEN BUNU DAHA ÖNCE DÜŞÜNEMEDİM Kİ?!

"Ahaa....İşte şimdi seni yakaladım pisicik..."

Dedim ve yoyomdan haritaya baktım.....Alçak kedi!!

CHAT NOIR

Hemen aklıma GPS'ı kapamak geldi (troll face)  hemen GPS'i kapadım.

LADYBUG

GPS'i kapamış! Of yaaa....Anaaamm...Kıkırdama sesleri gelmeye başladı karşıdaki binanın arkasından. İŞTE ŞİMDİ SENİ YAKALADIM!!!!!

CHAT NOIR

Kendimi tutamadım ve kıkırdamaya başladım. Derken arkadan bir gölge çıkt-.....ı.....

"Pisicik nerdeymiiiş?!!!!"

Dedi ve üstüme atladı. Duvara kıstırdı. Mükemmel şimdi hiç kaçamicam. ..........Dur,o ne lan?

LADYBUG

Onun üstüne atladım amaa.....O ne be?

CHAT NOIR

BİTTİK BİİZ!!!!!

LADYBUG

BİTTİK BİİZ!!!!!

CHAT NOIR

AVENGERS

LADYBUG

AVENGERS

CHAT NOIR

GELMİİŞ!!!!

LADYBUG

GELMİİŞ!!!!

CHAT NOIR

Bittik lan biz! İkimiz Avengers'a nasıl karşı çıkıcaz?! Iron Man,Hulk,Thor,Captain America,Hawkeye,Black Widow....

Captain America'yı gene hiç sevmiyorum. Çok sinirime dokunuyo. Haksız. Hem,Tony mi Steve mi deseler ben bile Tony derim. Onu özel kılan her şey bi şişenin içinden çıktı. Hem burda,Ultron'a katılıyorum. Ďünyanın en güçlü şeyinden frizbi yaptılar.  Neyse lan fazla ezikledim. Tabi,bunlar kendi görüşlerim. Siz ne düşünürsünüz bilemicem. Neyse asıl konuya dönüyorum. BİZ-BUNLARLA-NASIL-SAVAŞICAZ?! NASIIL?! BİTTİK BİİZ! Ama Natasha'da güzel kadın. Valla. Neyse. İkimizde onlara ağzı açık bakıyorduk.

Olay fazla fazla fazla hatta bayağı fazla saçma oldu.

Değişiklik olsun dedim ve konu bulamadım.

Evet konu bulamadım.

Bunlar kendi görüşlerim

Sizinkileri bilemicem

Dediğim gibi konu bulamadım o yüzden Avengers'ı hikayeye aldım

Umarım sevmişsinizdir

Sevmediysenizde sağlık olsun

Neyse

Görüşür-

İyi tatiller! Mutlu iki hsftalar

He

Şimdi görüşürz!

Kaç Kez Söyledim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin