Evet,herşey!

1.8K 91 13
                                    

İkimizde yerden kalktık. Sonra Regluear'ın yanına gittik. Adama bak be. Kahverengi,siyah ve mor renklerinden oluşan bir giysisi vardï. Normalde bunlar siyah,mor ve beyaz olmaz mïydı? Öyle olurdu ama neden bununkinde kahverengi var beyaz yerine? Onu anlamadım herhalde Hawk Moth'un canı öyle istedi. Herneyse. Adam bana arkasını döndü.

"Hey! Çakma kıyafet! Baksana! Senin kıyafetin niye böyle adamım? Beyaz olması lazım değil miydi?"

Dedim ve güldüm. Ama bunun onu daha çok sjnirlendirmiş olması gerek ki bana kükredi resmen.

"Chat Noir! Biraz çenene hakim ol istersen!"

Diye bağırdı leydim.

"Üzgünüm leydim!"

Diye seslendim. Ve Regluear ile savaşmaya başladım. En sonunda beni bir binanın camïna fïrlattı,cam kïrıldı odanïn içine düştüm. Ev sakinleri bana korkuyla bakıyordu.

"Üzgünüm hanımlar!"

Dedim. Tam pencereden çıkıyordum ki seslendim.

"Ha bu arada,camınız onarılcaktır."

Tam atlïyordum ki kız çocuk yanïma geldi elinde benim olduğum bir dergiyle ve elinde kalemle.

"B-bunu imzalayabilir m-misin?"

Dedi ve güldü. Bende ona gülümsedim.

"Elbette"

Dedim ve imzaladım. Sonra pencereden atlayarak gittim.

"Chat Noir!Nerde kaldın?!"

Diye seslendi leydim.

"Üzgüm leydim. İçeride bir kız dergisini imzalattı. Ondan geç kaldım."

Dedim.

Umarım sevmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum!

Kaç Kez Söyledim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin