Selamün Aleyküm -->
ŞARKI DİNLİYORSAN MUTLAKA OKU & ALLAH RIZASI İÇİN BİR KERE PAYLAŞ !Değerli kardeşlerim dinlerken teselli bulduğumuzu sandığımız, bazen de dilimize dolayıp söylediğimiz şarkıların bir çoğu (ELFÂZ-I KÜFÜR) 'dür, Rabbim korusun bu tarz şarkılar Müslüman'ın hem imandan çıkarır, hem nikahtan çıkarır (MÜRTED) eder de farkında olmayız.!! dolayısıyla doğan çocuklarımız (VELED-İ ZİNÂ) olur !!!
Rabbim korusun yaptığımız bu büyük hatanın farkında olup tövbe etmeden ölürsek, ebedi Cehenneme girmemize vesile olur !!!
İŞTE O FASIKLARIN BAZILARI VE SÖYLEDİKLERİ ELFÂZ-I KÜFÜRLER:
Orhan Gencebay:
''...Şikayetim yaratana:
Şaşıran sen mi, yoksa ben miyim bilemedim;
Öyle bir dert verdin ki kendime gelemedim...''Soruyorum kardeşlerim, (HAŞA) Allah (Celle Celâluhû) hiç şaşırır mı?
Sezen Aksu, Ebru Gündeş, Gökhan Özen:
''...Kahpe kader...''Ümit Besen, Aşkın Nuryengi:
''...Kader utansın...''Soruyorum kardeşlerim, 'Kader' Allah'ın yazısı,,, İman'ın 6 şartından biri değil mi?
Âmentü'yü okurken: ''Kadere; hayır ve şerrin Allahü Teâlâ'nın yaratmasıyla olduğuna inandım.'' demiyor muyuz?
Harun Kolçak: ''Rabbim adaletin bu kadar mı''
Ceylan: ''Tanrı bile unuttu bu aralar''
Murat Başaran: ''Neden tanrı bazen kulunu
işitmiyor, Neden, neden Allah'ım neden''Işın Karaca: ''Kuluna kul oldum, severek taptım''
İbrahim Tatlıses: ''Bir sana taptım, birde tanrı'ya taptım''
Radyolar'ın ve televizyonların tamamına yakınında şarkı diyerek hep dinimize küfrediyorlar; Hem kendileri iman'dan ve varsa, nikahtan çıkıyorlar, Mürted oluyorlar, hemde milleti imandan ve nikahtan çıkartıp mürted ediyorlar..!
Ne olur kardeşlerim dikkat edelim şarkı veya türkü diyerek dinlediğimiz sözlerin bir çoğu Elfâz-ı Küfür'dür Allah (Celle Celâlluhû) korusun, eğer o küfür'leri dinlerken bizde ağzımıza alır zikredersek imanımız gider, evliysek nikahtan'da çıkar 'Mürted' oluruz akabinde doğan çocuklarımız Veled-i zinâ olur !!!
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Bismillâhirrahmânirrahîm''Bayağı insanlardan kimi de vardır ki, bilgisizce Allah yolundan saptırmak ve onu eğlence yerine tutmak için laf eğlencesi (veya boş söz) satın alırlar. İşte onlar için aşağılayıcı bir azab vardır.''
(Kur'ân-ı Kerim / Lokman Sûresi 6. Âyet Meâli)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Kokulu Defterim
Spiritualبِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم Esselamü Aleyküm Ve Rahmetullahi Ve Berekatühü "...Hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu?" (Zümer: 39/9) "İlmi yazı ile bağlayiniz." Hadis-i Şerif "Kim ilim tahsil etmek için bir yola girerse, A...