Esselamu Aleykum...
Tesettürden Taviz İslamdan Tavizdir! ☝
Tesettür dediğimiz zaman, insanların dikkatini çekmeyecek kıyafet gelmeli insanın aklına💭Yahudi markalarının yaptığı örtüyü alıp, başına sıkma baş yapıp, birde o peygamberin s.a.v in bahsettiği deve hörgücü yapan kızlardan bahsediyorum❗❗❗
Kusura bakma bacım, sen tesettürlü değilsin. Sen kendini kapalı sanan birisin. Rahibelere açıp baktığınızda bir çok müslümandan daha çok kapanmaktadırlar! Onlar dinini anlaşmışken bizim anlamamamız ne kadar saçma! Bunun yanı sıra camdan baktığında erkek beni görmesin diye perdeyi arkasına alan, saçını kapamaya çalışan kardeşim bu itimayı neden bir internet ortamında kapalı fotoğrafını paylaşırken yapmıyorsun? Dışarda milletten kaçıyorsun da içerdeki elindeki telefona atıyorsun resmini, sana helal mi bacım bu durum? Orda erkek yok mu? Orda görmüyorlar mı seni? Ha birde peçeli, renkli peçeli fotoğraf atmak caiz miş gibi onu da atıyorsunuz.. Geçenlerde bir filistinli kardeşim öldü yüzünü açtırmadı diye. Sizler millete kapanın diyeceğinize, dışarda göstermediğiniz kafanızı, bi zahmet internettede gözlerinize aynı vurguyu uygulayın derim! Ha şimdi bunun üstüne birde şunu düşüne bilirsin abartma v.s. Hayır abartmyorum! İslam abartmıyor! Eğer FatımatüZehra annemiz gibi düşünseyidiniz, bana bu düşünceyi düşünmeyecektiniz! Ne diyordu peygamber kızı? (Allah ona ve hepsine rahmet etsin) Ne diyordu biliyor musunuz?
❄Beni gece gömün!
❄ Beni gece gömün!
❄Beni gece gömün!
Namahrem görmesin...
Bunu diyen bir anne, bunu diyen bir mümin annesi. Senin internet ortamında resmini paylaşmana cevaz verir mi?
Ben abartmıyorum.
Siz abartıyorsunuz kardeşlerim!Yine güzel ablamız @kervanidilara dan güzel bir paylaşım♥♥♥Rabbim onun gibilerden razı olsun😊paylaşımları gerçekten çok güzel, instasi olan takip etsin😉
Selamün Aleyküm
Fî emânillah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Kokulu Defterim
Spiritualبِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم Esselamü Aleyküm Ve Rahmetullahi Ve Berekatühü "...Hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu?" (Zümer: 39/9) "İlmi yazı ile bağlayiniz." Hadis-i Şerif "Kim ilim tahsil etmek için bir yola girerse, A...