3.bolum

37 4 0
                                    

Kumsal sabah 6 da uyanıp,dus alıp saçını duzlestirip, kıyafetim yok diye çoğu zaman benden giyinen bir kız (günde hazırlanması en az 2 saat oluyor) bugun de 6 da uyanıp 8'e kadar hazırlanıp benim uyanmadığımı görünce selma teyzeden rica edip 1 koca su istedi ve sabah kendimi ıslak bir şekilde uyanarak buldum ve sinirlenip kovalamaya başladım. Sonra 20,25 dk böyle geçti. Babam ve annem dün yurt dışına gitmişti çünkü babamın CANADA'da şirketi olduğu için annemle birlikte gittiler dün vedalasmistik. Bu arada Kumsalin babasi ve benim babamin sirketi ayniydi ortaklar o yzden Kumslain babsida yok. Üzücüydu ama sevinmiyoda değildim bizde akşam 9 da ucagimizin kalktığı için akşama kadar hazırlanacağima enin değildim. Dus aldım saçımi kurutup hafif dalgalık verdim.

Ve üstüme kot tulum içine siyah tişört giymistim. Ayağıma Siyah NIKE AIRMAX giymistim. Kumsal ise ayağına Mavi NIKE AIRMAX ve dizine kadar uzun siyah çorap giymisti. Ve üzerine şort onunda üzerine siyah bi gömlek giymişti. Acil kuaföre gidip bacaklarınızı ve kollarınızı aldırıp kuaforden çıktık hemen karşıda bi AVM vardı ve...

-Knk bi starbucks'a girelim mi ??
+Olur Knk AVM demi ?
-Hıhı (başını salladi)
+Tmm Knk hadi

Içeri girmeden Kumsalın DUR!! dediğini fark ettim hemen arkamı döndüm ve...

-Bi snap atmadan nereye ;)
+hahah Tmm hızlı olalım.
Snap attık ve starbucks'a oturup kahvelerimizi aldık ve Kumsal en az 6 7 snap atarken yarım saat sonra Alp ve Egeyi starbucks'a girerken gördük. Ve girerken bize bakıp çapkın gülüş atıyorlardı. Snaptan starbucksta olduğumuzu anlamistilar.
Benim ve Kumsalın hoşuna gidiyordu ama Kumsal bellı etmiyordu. Ve onlarda kahvelerini alıp yanımıza gelip oturdular.
+Kumsal Knk kalk biraz alışveriş yapalım. "Heee bu arada yenı mangalar gelmiş hemen bakalım.
-Ciddi misin ?? Ohaa inanamıyorum Yhaa. Koosss Tara koooss.

Ve Kumsala birlikte AVM deki MANGA satılan yere gittik. Ve peşimizden Alp ve Ege de geliyordu artık umursamamaya başlamıştık.
Girdik ve Kumsal yeni gelen son bir tane kalmış MANGA yi almisti. Elinde tutup heyecanla MANGA 'ya bakıyordu ama gözünün önünden bir tane el geçti. Ve o kişi Alp ti "Hayır o manayı ben alicam diyip cekistirirken 4 umuzdu de kovdular ve mehmet amcayi aradım bizi havaalanına götürmesini istedim saat 7.30 du. Ve maalesef 4 umuzude de alıp havaalanına yola çıkmıştık.

Hayattaki Şansım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin