Saat 6.15'di nedense bi anda oda tiklatma kapisindan uyandim. Gider diye bekledim ama gitmedi. Kumsal oldugunu düşündüm ve...
Tara:Yaa ne var ya bana takintinizmi var off surda 4 saat falan uyudum. Kumsal bıktım senden yeter kizim gelme artik odama...
KAPIYI ACTIM VE.
Ege:Merhaba ben Ege dün tanışmıştık yaa biraz gezip tozalim dedim. Ne dersiniz küçük hanım...
Tara:Git derim uyumak istiyorum.
Ege:Ama biraz eğlenirsek uykunuz acilir.
Tara:Eger gelmessem napicaksin ?
Ege:Ne mi yapicam. Izle ve gör.DEDI VE ANINDA BENI KUCAGINA ALDI O PIZAMALI HALIMLE KUMSALIN ODASINA GIRDIK KUMSALI UYANDIRDIKTAN SONRA ALPIN ODASINA BASKIN YAPTIK.
Kumsal:Yaa napiyosunuz abi ya. Yuhh psikolejimi bari bozmayin.
DIYIP ALPLE KIKIRDASTILAR
Alp:Abi hani kapi calma diye birsey varya hani genellikle ayni evde yasayanlar bilir keske bi deneseydiniz.
Tara:Ben olsam kapinizi teker teker calardim ama beni tasiyan bi ÖKÜZ var. O yuzden calamadim.
Ege:Tmm tm yeter bu kadar inebilirsin ama umarin uyanmissindir.
Tara:Yeterince evet.
Ege:Tamam o zman herkes burda olduguna gore hazırlanın yarin saatiniz var ve unutmayin yarım saat sonra butun odalara dalarim.
HERKESTEN BI OFF SESI CIKTI.Ve hazırlandım aninda odadan cikip bu sefer ben Ege nin odasina daldim.
"Hava soguk olmadigi icin boyle giyindim."
Tara:Aaa prdon intikam almak icin odana daldim ama.
TİŞÖRTÜNÜ DAHA YENİ GIYINIYORDU YANI DAHA GIYMEMEISTI.
Ege:Sorun degil giydim sayilir. Gelsene gec otur.Dedi ve bende tmm dedim ama keske tamam demeseysim.
Ege:Giydim çıkalım mı?
Tara:Olur ama önce Alp ve Kumsal in gidelim.
Ege:Koss kossss gidelim.
Tara:PkiDIYIP KOSMAYA BASLADIK VE BEN KUMSALIN,EGE ALPIN ODASINA DALDI.
Tara:Kumsal hala makyajlami uğraşıyorsun.
Kumsal:Hayir sacimla makyajim bitti.
Pek olmadi ama olsun.
Tara:Iff kumsal offf netse hadi çıkıyoruz.
Kumsal:Pki geldim...ACABA NELER OLUCAK VOTE LUTFEN VOTEEEE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayattaki Şansım
AdventureBu hikayede olacaklar her an olabilir sadece bir tesadüf yeter...