Ege beni kolundan çekip taksiye götürdü. Taksiciye nereye gitmemiz gerektiğini söylemeden sağ dön sola dön falan diyordu.
Herneyse sonra bi okula gelmiştik ve önceden Kumsal ve Alpe mesaj atmis.
Biz tam indiğimizde önümde koskocaman bir okul duruyordu. Anlamadan indim ve Alp ve Kumsal okulun önünde bizi bekliyordu demekki Ege ile önceden haberlilermiş.Tara:Şuan neden bu okula geldik.
Ege:Tara iyi düşün şimdi biz 4 ümüz 2 ayımızı yurt dışında geçirdik geriye kaldi 1 ay ve ben ailelerimizle konuştum ve bundan sonra burda yaşıyoruz.
Kumsal:Nasıl ya ingiltere noldu.
Alp:Bizimle olmaktan sıkılıyor musun ?
Kumsal:Hayır tabikide şuan düşündüm de önceden olsa ağlardım ama şuan üzülmüyorum bile. İyiki varsin Alp, beni gerçekten çok mutlu ediyosun.
Alp:Sende iyiki varsın sen olmasaydın ben buralara kadar senin için gelmezdim.
Tara:Öhömm öhöm
Ege:Hadi ya neden burda duruyoruz gelin girelim kayıtlarımızı zaten başlattılar o yüzden gezelım sonra eve geri döneriz.
Tara:Başlattılar derken Ege ?
Ege:Yaa işte ailelerimiz biraz yardım etmiş olabilir.
Alp:Biraz olduğuna emin misin babam beni arayıp 2 saat konuştuda o yüzden ahahh.
Ege:Hadi girelim Bayanlar önden.
Alp:Bayanlarr...
Tara:Teşekkürlerr.
Kumsal:Saolunn beyler.İçeri girdik ve dolaşıyorduk baya büyük ve bayağı güzeldi.
Sonra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayattaki Şansım
AdventureBu hikayede olacaklar her an olabilir sadece bir tesadüf yeter...