12. bölüm

31 3 0
                                    

Saat gece 1 falandi Ege Alp ve Kumsal uyuyorlardi yada dinleniyirlardi odalarinda, her neyse.
Ben odamdan cikip ne ara buraya geldigimi ne ara kaza yaptigimi ne ara EGE ve Alple tanistigimi hatirlamaya calisiyordum cam kenarinda.
Camdan disari bakarken birinin eli omzuma dokunarak
DUR KORKMA dedi.
Tara:Maalesef korktum (hihhh)
Ege:Iyi misin ? Ozur dilerim.
Tara:Yok sorun degill.
Ben sadece korkuyorum.
Ege:Neden korkuyon yha ozur diledim yha.
Tara:Yok ondan degilll.
Ege:Neyden peki.
Tara:Herseyden...
Ege:Yaninda ben varken korkma!!
Tara:Peki ama ben daha seni bile tanımıyorum.
Ege:Zaten tanima yeni sayfa acalim. Tamam mi. Ben seni tanimiyorum sen beni tanimiyorsun.
Ege:Merhaba ben Ege (dedi ve elini uzatti.) asiri yuksekten korkar ve fazla komigim. Ve sevdigim birini acayip dercede kiskanirim. Pki ya siz.

Tara:??Pki ben deli doluyum. 5 yil onceki sevgilimden dolayi bidaha aska inanmayan ve suan nedense icimde bir kipirdama olan bennnnn.

Ege:Bennn derken ne adin neeee
Tara:Off Egeee biliyorsun.
Ege:??adinn???
Tara:Taraaaaa!!!
Ege:Tamam kucuk hanim demek Tara tanistigima mennun oldun ama bi ara 5 yil onceki sevgilinizden bahsedin.
Tara:Biraz kendimi toparliyayim.
Ege:Ooooo saat 2.30 a geliyor hadi kucuk hanim yukari odaniza (diyip beni elimden tutup kaldirdi)
Tara:Kucuk hanim demesen coook marjinall ayrica ben sana adimi soyledim diymi.
Ege:Bence boyle daha hossun.
Tara:Öhö Öhö öh tmm bb ben biraz uyuyucam.
Ege:Zaten uyu bencede ne yapmayi dusunuyon ki ??haha
Tara:Iyi geceler...
Ege:Sanada iyi geceler ruyanda beni gör.
Tara:Bakalim ne cikar. Bakariz canim hadi iyi geceler bb.
Ege:Bb

ARKADASLAR YORUM YAPIN YORUM YAPANLARA KITABIM BASILINCA BEDAVADAN ONLARA HEDIYE EDICEM...

Hayattaki Şansım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin