Jungkook sudah lama menaruh hati pada perempuan yang bernama Kim Hanbyul .. Jungkook & Hanbyul sama umur iaitu 18 tahun .. Jungkook & Hanbyul juga sama kelas .. Hanbyul tidak pernah menegur Jungkook sepanjang mereka bersekolah bersama .. Hanbyul juga tidak pernah memandang Jungkook walaupon sesaat ..
Sudah 3 tahun Jungkook menaruh hati pada Hanbyul tapi malangnya Hanbyul seperti tidak berminat pada Jungkook walaupon Jungkook pelajar yang paling popular di sekolah mereka..
Suatu hari Jungkook memberanikan diri untuk bertegur dengan Hanbyul ..
____________________________________
Hi,awak Hanbyul kan?? Tegur Jungkook
Hi,ye saya Hanbyul kenapa nyer??
Tnya Hanbyul dengan keliruSaya cuma na...na..nak .. Jungkook secara tiba2 bercakap gagap
Awak nak apa?? Hanbyul makin keliru dengan Jungkook ..
HANBYULLL!!! Jerit salah seorang kawan Hanbyul
Haa kenapa?? Balas Hanbyul
Kau kata nak jumpa laki tu kan cepatlah!!..
Haa sekejap nanti aku datang..
Awak saya pergi dulu,nanti kita jumpa lagi .. kata Hanbyul dngan tergesa gesa
Ha..haa okay *Jungkook tersenyum palsu didepan Hanbyul
____________________________________
Jungkook mencampakkan beg sekolahnya di tepi katil dan berbaring di atas katil empuknya
Asal kau lembap sangat haa?? See kau dah terlepas dia .. Dia dah jumpa dengan laki lain .. Kau ingat dia nak ke dekat laki lemah macam kau ni haa .. KAU LEMAH JEON JUNGKOOKK!!!!!!
Jungkook tidak berhenti menyalahkan dirinya dan menjerit sekuat kuat hati sehingga bergema suaranya di dalam bilik ..
Semua pembantu rumah dan pengawal di rumahnya terkejut dengan jeritan Jungkook .. Pembantu peribadi ayahnya yang bernama Kim Jiwon berlari ke arah bilik Jungkook dengan tergesa gesa ..
____________________________________
Tuan muda!!!
Tuan muda okay ke ?? Jiwon bertanya dengan tercungap cungap ..
Aku okay .. balas Jungkook dengan kasar ..
Saya ingat ada benda buruk jadi kepada tuan muda kalau macam tu saya keluar dulu ..
Jiwonn!! Panggil jungkook dngan suara yang geram ..
Ya saya,knp tuan muda??
Aku nak kau ikut apa yang aku suruh .. Jungkook sudah berubah perangai ..
Tuan muda nak suruh saya buat apa?? Jiwon makin keliru dengan kata2 Jungkook ..
Aku nak kau culik seseorang untuk aku ..
Kata2 Jungkook membuatkan Jiwon terkedu di depan pintu..
Tu.. tu..tuan nak saya culik seseorang untuk tuan?? Tapi knp??
Kau tak perlu tahu kenapa .. Kau just ikut apa yang aku suruh atau kau dibuang kerja ..
O..ok..okay tuan muda .. Muka Jiwon seperti baru lepas tengok hantu..
____________________________________
Asal tiba2 aku kena culik orang pulak ni ke aku tengah mimpi ni ..
Jiwon menampar nampar mukanya ..
Okay dah2 tak pasal lembam muka aku harini .. Takkan aku kena culik orang .. Aku tak nak ada rekod jenayah dlm hidup aku .. Aku tak nak kotorkan tangan .. Aduhhhh apa yang aku nak buat sekarang ni (╥_╥) ..
Omma mianhae sebab ank omma ni akan culik orang (╥_╥) .. Tapi aku kena culik siapa .. Jungkook tak bagi pon aku gambar atau sebarang maklumat pasal orang yang aku kena culik tu ..
Patut ke aku ikut arahan dia atau aku sanggup kehilangan kerja .. OMMAAA!!! HELPP MEEE ..
Fikiran Jiwon makin kusut fikirkan pasal arahan Jungkook .. Tak mungkin Jiwon sanggup kehilangan kerja kerana sudah bertahun2 Jiwon berkerja dengan keluarga Jeon ..
Jiwon juga menguruskan hal2 syarikat keluarga Jeon kerana Jungkook masih belum sesuai untuk menguruskan syarikat tersebut ..
____________________________________
Tak lama lagi kau jadi milik aku Kim Hanbyul .. Just wait darling ..
Sampai mampos aku takkan lepaskan kau kalau kau berani nak lari daripada aku .. Kau bersiap sedialah terima nasib kau nanti ..Selama ni kau tak pandang aku kau tak tegur aku tapi lepas ni aku make sure kau akan selalu pandang aku & tegur aku ..
Jungkook mengenggam cadar katilnya dengan kuat .. Perlahan lahan Jungkook akan berubah menjadi seorang psycho ..
Jungkook memerlukan kasih sayang daripada seseorang yang dia cintai selepas kematian ibu bapanya ..
____________________________________
Asal dengan Jungkook tadi haa tiba2 tegur aku .. Dia nak cakap apa sebenarnya dengan aku .. Dia nak pinjam kerja sekolah aku ke?? Dia ada nk pinjam apa2 ke dengan aku?? Tapi mustahil dia nak pinjam apa2 dengan aku sebab 3 tahun aku sekolah dengan dia tak pernah lagi dia pinjam apa2 dengan aku .. Kim Hanbyul Just forget about him .. Just think about Park Chanyeol (●'∀`●) ..
Hanbyul memang suka pada Chanyeol dari dulu lagi .. Chanyeol ialah senior kepada Hanbyul .. Umur mereka hanya berbeza 1 tahun .. Hanbyul juga pernah mendapat fakehope dari Chanyeol tetapi hati Hanbyul sangat degil dan masih sukakan Chanyeol walaupon sudah beratus kali dia mendapat fakehope & sakit hati ..
Keesokkannya Hanbyul demam panas kerana terkena hujan semalam ..
PLEASE VOTE & COMMENT
Anda dipersilakan comment apa2 shaja sama ada negatif atau positif .. Maaf jika ada typo or jalan cerita tak best ..
YOU ARE READING
PSYCHO JJK
FanfictionJeon Jungkook adalah seorang lelaki psycho Highest ranking : #4 in FANFICTION