KENAPA??

3.6K 343 19
                                    

PAGI

Hanbyul mengeliat kecil setelah merasa sesuatu di pinggang rampingnya .. Sudah tentu 'sesuatu' itu ialah tangan milik Jeon Jungkook .. Hanbyul hanya membiarkan tangan Jungkook di pinggangnya .. Badannya mula bertukar arah dan mukanya sekarang mengadap muka Jungkook yang masih nyenyak dibuai mimpi .. Muka mereka sekarang hanya jauh 1 inci shaja .. Hanbyul mula mengusap muka handsome milik Jungkook .. 

"Kau siapa sebenarnya??"

"Kenapa aku dah tak takut dengan kau??"

"Kenapa aku rasa selamat bila kau ada dekat sisi aku??"

"Kenapa aku mula rasa takut untuk kehilangan kau??"

"Kenapa aku rasa tenang bila pandang muka kau??"

 "Kenapa aku dah tak benci kau??"  

"Kenapa aku mula sayang dekat kau??"

"Kenapa semua dendam aku mula hilang??"

"Kenapa hati aku mula berdegup laju??"

"Kenapa aku rasa kau lelaki yang paling baik??"

"KAU SIAPA SEBENARNYA?????"

Hanbyul tidak berhenti tanya soalan yang sama sehingga lah 








































"Sebab kau akan jadi wife aku"

"Dah puas pandang muka hansdome aku??"

Jungkook perlahan lahan membuka mata selepas menjawab semua soalan Hanbyul 



























"A-aw-awak" Hanbyul terkejut kerana dia tidak sangka Jungkook sudah bangun awal daripadanya dan muka Hanbyul mula merah .. 

Hanbyul mula malu dan gelisah .. Matanya mula meliar (korang paham kan??") 

"Sa-saya nak mandi dulu" Hanbyul segera bangun lalu masuk ke dalam bilik air 

Jungkook ketawa kecil melihat keadaan Hanbyul yang seperti orang tidak ada hala tuju .. 









Sorry guys author dapat update pendek je .. Author minta maaf sesangat kpda semua yang dh lama tunggu author update .. Tahun ni srs talk aku busy gila2 dngan school .. Maklum lah tahun ni author pt3 .. Kalau cuti 2 hari author tak busy sngat .. Inshaallah author akan update .. Tu pon kalau tak busy lah .. 


HAPPYYYYYYYYYY 1.1K READERSSSSSSSSSSSSSSS

THANK YOUUUUU GUYSSSSSSSSSSSSS 

SARANGHAEEEEEEEEE love love love love love 

MUAHHHHHHHHHH 



PSYCHO JJK Where stories live. Discover now