Kim Hanbyul~~~~~~~
Jungkook memanggil nama penuh Hanbyul dari luar bilik air tetapi tiada tindak balas daripada Hanbyul .. Hanbyul masih berkurung di dalam bilik air dan Hanbyul pengsan kerana kesejukan ..
Kim Hanbyul~~~~~~~~
Jungkook memanggil nama Hanbyul berkali kali tetap tiada tindak balas .. Jungkook mula membuat keputusan untuk pecahkan pintu tersebut dengan badan tegapnya ..
BANG!!
BANG!!
BANG!!Pintu tersebut dipecahkan dengan kasar oleh Jungkook .. Jungkook melihat Hanbyul terbaring di atas lantai dengan air hujan masih membasahi badan Hanbyul .. Jungkook dengan segera menutup paip air hujan dan mengangkat Hanbyul keluar daripada bilik air ..
JIWONN!!!!
Jiwon yang tengah sibuk menguruskan fail syarikat keluarga Jeon terkejut apabila Jungkook menjerit namanya .. Tergesa gesa Jiwon berlari ke arah bilik yang dipenghuni oleh Jungkook & Hanbyul ..
Ke.. kena..kenapa tuan ..
Nafas Jiwon tidak teratur kerana penat berlari dari tingkat bawah ke tingkat atas ..
Tolong panggilkan beberapa orang pembantu rumah perempuan datang ke sini sekarang!! ..
Baiklah tuan..
Jiwon memanggil 2 orang pembantu rumah perempuan yang sedang bertugas untuk pergi ke bilik Hanbyul sekarang ..
Jennie!! Jisoo!! kamu berdua pergi ke bilik Hanbyul sekarang ..
Baiklah .. Jawab Jennie dan Jisoo serentak ..
Mereka berdua pergi ke arah bilik Hanbyul dengan pantas ..
Ya tuan,kenapa tuan panggil kami .. Tnya Jisoo dengan semput ..
Aku nak korang dua tukarkan pakaian dia dengan segera sebelum suhu badan dia semakin teruk..
Baiklah tuan ..
Jungkook keluar dari bilik tersebut dan biarkan Jennie & Jisoo jalankan kerjanya .. Walaupon Jungkook psycho tetapi dia masih tidak mahu untuk membuka baju Hanbyul tanpa kebenaran Hanbyul lagi .. Sikap Jungkook akan berubah rubah mengikut keadaan ..
Selesai sahaja Jennie dan Jisoo menyukarkan pakaian Hanbyul .. Jungkook meminta Jennie & Jisoo beritahu tukang masak untuk masakan sup yang panas untuk hangatkan badan Hanbyul yang kesejukan itu ..
____________________________________
Hanbyul kenapa kau buat macam ni haa?? Kau tak sayang aku ke??
Jungkook menyoal Hanbyul yang masih tidak sedarkan diri daripada pengsan .. Muka Jungkook sayu melihat keadaan Hanbyul yang semakin pucat ..
Jungkook menyentuh pipi sejuk Hanbyul dan mengusap dengan lembut .. Air mata Jungkook hampir hampir jatuh ..Jungkook~~~
Namanya dipanggil sayu oleh Hanbyul yang mula sudah sedarkan diri .. Hanbyul masih tidak dapat membuka mata dengan luas .. Penglihatan Hanbyul juga masih kabur ..
Jungkook menggelap air matanya apabila namanya dipanggil oleh Hanbyul ..
Hanbyul Gwaencana ??
Jungkook ullijima,i'm fine .. Hanbyul memberi senyuman nipis kepada Jungkook..
Jungkook membalas senyuman Hanbyul .. Hanbyul cuba untuk bangun untuk bersandar dan dibantu oleh Jungkook ..
Hanbyul,kau memang suka seksa diri kau macam ni ke haa?? Kau tahu tak betapa cuaknya aku masa tengok kalau pengsan dalam bilik air tadi ..
Hanbyul hanya ketawa kecil melihat telatah Jungkook .. Hanbyul mula menyedari pakaiannya sudah ditukar .. Hanbyul menarik selimutnya ..
Aw..aw..awak ke yang tukar pakaian saya ?? Soal Hanbyul dengan tergagap gagap ..
Kalau aku kata ya kau nak buat apa dekat aku ?? sambil membuat muka annoying kepada Hanbyul..
Hanbyul mengambil bantal disebelahnya dan baling ke arah Jungkook .. Tetapi Jungkook dapat menyambut batal tersebut sebelum terkena muka hensemnya ..
Wahhh wahhh pandai nyer kau sekarang main baling baling barang dekat aku .. Walaupon aku kejam tapi aku still tak sanggup nak buka baju kau tanpa kebenaran tuannya .. Aku suruh pembantu rumah aku yang tukarkan pakaian kau ..
Jungkook membaling bantal yang berada di tangannya ke arah Hanbyul ..
Yahhhh!!!! Jap2 pembantu tu lelaki ke perempuan??
Of course lah lelaki .. Jungkook membuat muka menyampah ..
YAHHHHH!!!!!!
Aduhhhh sakit telinga aku .. Boleh tak kau slow kan sikit suara kau tu .. Kau ni nampak jer tengah sakit tapi suara kalah mic .. Mestilah aku suruh pembantu rumah perempuan .. Kau gila ke apa , aku nak suruh pembantu lelaki yang tukarkan pakaian kau .. Memang tak ahhhh .. Baik aku tukarkan pakaian kau kalau macam tu *smirk ..
Tuk tuk tuk!!
Sebenarnya author nak buat part ni ada kejam sikit tapi disebabkan hati author kau ni sweet sangat tak jadi lah nak buat part kejam maybe next chapter akan ada part kejam ..  ̄ω ̄
PLEASE VOTE & COMMENT ..
Maybe author akan smbung next chapter bila 100 readers ( ̄∀ ̄) .. Mohon bunuh author kau sorang ni beramai ramai  ̄﹏ ̄
YOU ARE READING
PSYCHO JJK
FanfictionJeon Jungkook adalah seorang lelaki psycho Highest ranking : #4 in FANFICTION