FLASHBACK

3.6K 290 26
                                    

FLASHBACK (time hanbyul tahu dia pregnant)

Hanbyul pov

Aku mula rasa loya yang tak pernah aku rasa selama aku hidup .. Rasa loya dia lain macam .. Aku nak bagitahu Jungkook tapi aku takut kalau dia suruh aku makan ubat .. Aku ni dahlah tak suka makan ubat .. Aku buat keputusan untuk rahsia dripada Jungkook .. Otak aku tak berhenti memikirkan kenapa dngan aku skrang .. 10 minit aku fikir dan akhirnya aku mula terfikir sesuatu yang bernas .. Ya aku pernah bersetubuh dngan Jungkook dan Jungkook juga pernah masukkan bernih dia dlm badan aku .. Aku rasa aku pregnant tapi macam mana aku nk sahkan yang aku betul2 pregnant ?? ╯﹏╰  .. Jap2 Jungkook skrang ada pergi skolah dan Jiwon ada dlm rumah ni .. Tanpa membuang masa aku terus turun bawah dan mencari kelibat Jiwon ..

"Jiwon" panggilku yang agak kuat

Aku nampak Jiwon berlari anak ke arahku

"Nae"

"Nak minta tolong boleh tak??" tnyaku dngan muka yang agak serius

"Minta tolong apa??" mukanya seolah olah berat nak tolong aku

"Boleh tak tolong belikan pregnant test sbelum Jungkook balik rumah ??" tnyaku bersungguh

"Mwoo?? Pregnant test??" Ya aku nampak mukanya terkejut beruk ..

"Please~~~" aku buat suara sayu

"N-nae" Jiwon seperti msih tak percaya apa yang aku suruh dia beli ..

SKIP

Aku menunggu Jiwon dngan penuh debaran .. Aku takut kalau Jungkook balik rumah sebelum Jiwon .. kakiku tak berhenti menggeletar .. Mulutku busy mengigit jari sehingga pintu utama terbuka dengan luas .. Aku dngan berhati2 tukar pandangan ke arah pintu .. Aku harap sangat itu bukan Jungkook yang buka .. Aku dengan laju berlari ke arah pintu setelah nampak muka Jiwom muncul di depan muka pintu dan aku merampas dngan ganas plastik ditangannya .. Aku berlari selaju ribut ke bilik ..

SKIP

Okay2 Hanbyul tarik nafas hembus .. Aku membaca arahan di kotak pregnant test itu dngan teliti selesai shja aku habis membaca aku masuk ke dlm bilik air untuk test .. Selepas 20 minit berada di dlm bilik air aku keluar dengan keputusan yang agak susah aku nak cakap ..
Aku tak tahu samada aku nak happy atau sedih bila tengok pregnant test aku menunjukan 2 garis dan itu bermaksud aku pregnant .. Ya aku happy sbb aku akan ada anak dan aku juga sedih sbb aku bukan isteri Jungkook yang sah .. Perlu ke aku bagitahu Jungkook ?? Atau aku perlu rahsia kan buat sementara waktu ?? Aku rasa lebih baik aku bagitahu Jungkook awal2 sebelum ada apa2 masalah yang akan melanda nanti ..


Kali ini aku menunggu kepulangan Jungkook dengan perasaan yang bercampur baur .. Aku takut kalau Jungkook suruh gugurkan kandungan aku  tapi dia pernah cakap dia akan bertanggungjawab kalau aku mengandung .. Otak mohon tolong berhenti fikir benda yang negatif .. Setelah berjam aku tunggu Jungkook pulang akhirnya muncul juga mamat ni .. Aku dah bersiap sedia nak bagitahu dia tapi tiba2 dia kata dia nak keluar ..  So aku takde peluang nak bagitahu dia .. Maybe malam ni aku akan cakap dngan dia ..

Aku masih ada perasaan nak lari drpda dia tapi disebabkan aku dah mengandung .. Perasaan aku mula terbelah bahagi dan aku membuat keputusan untuk buang perasaan negatif aku jauh2 .. 


FLASHBACK (seseorang yang nak bawa lari Hanbyul)

Suga pov 

"Suga kau srs ahh nak buat kerja gila ni" Namjoon tanya aku dengan penuh risau 

"Aku sanggup buat gadai nyawa aku demi nak selamatkan Hanbyul daripda Jungkook si psycho tu" jwbku tenang 

Hanbyul dengan aku berkawan dari kecil lagi .. Dia lah kwn yang pling aku sayang .. Aku tak snggup kehilangan dia .. Dialah kwn yang pling faham dengan perangai aku .. Aku rasa dialah satu satunya perempuan yang buat aku selesa untuk aku luahkan perasaan aku .. 

Aku tahu Jungkook dah berubah jadi psycho dan aku juga tahu yang dia dah culik Hanbyul .. Aku bagi amaran awal2 jangan tnya dari mana aku tahu .. Biar aku dngan tuhan je yang tahu 

"Aku ikut kau" kata Namjoon dngan berani 

"Tak payah buat kau mati kena bunuh dngan Jungkook tak psal aku kena soal selidik dngan family kau" suara ku agak tegas .. 

"Habis tu kalau kau mati dlm rumah Jungkook .. Kau ingat family kau tak soal selidik aku??" nada suara Namjoon agak marah aku dngar 

"Kalau aku tak balik,kau ckp je aku lari kahwin dkat siam .. Habis cite" jwbku selamba 

"Kepala hotak kau lari kahwin dkat siam,gf pon tkde nak lari kahwin dkt siam .. SEDOR DIRI SIKIT KAU TU TAK LAKU"

"Agak2 kalau aku lempang kau msuk ICU tak??" tnyaku tak puas hati dkat si Namjoon ni 

SKIP 

Malas aku nak taip pasal aku pecah rumah Jungkook mcm mana .. Korang buat analisis sendiri ahh mcm mana aku pecah masuk rumah agam Jungkook ni ..

Aku mengintai Hanbyul di sebalik tingkap .. Aku tngok si Hanbyul ni dah macam org hilang arah pon ada .. Tak hbis2 duk mundar mandir .. YESSS SI PSYCHO TU TKDE DKAT RUMAH SO SENANG KERJA AKU tapi mengapakah nasibku begitu malang sekali kalah Kwang Soo .. Aku tertangkap .. KAU SNGAT BIJAK MIN YOONGI SELAMAT BERTEMU DENGAN KEMATIAN .. 


END FLASHBACK


author tak tahu lah korang paham ke tak dngan flashback ni .. tak paham buat2 paham .. flashback ni memang ada putar belit klah cite indon .. seseorang itu adalah "Min Yoongi".. alangkah bahagia kalau perangai suga mcm ni tapi tak best juga kalau swag dia hilang .. Cuba korang bayangkan swag dia hilang dan perangai dia mcm V .. srs talk tak sesuai langsung .. dahlah bye2 .. muahhhh goodnight guysss eh eh goodmorning guyssss ..


PLEASE VOTE & COMMENT 


PSYCHO JJK Where stories live. Discover now