I NEED U

3.4K 269 35
                                    

Weyhhh korang tahu tak author kau ni makin pemes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Weyhhh korang tahu tak author kau ni makin pemes .. Mohon berbangga kerana author kau makin pemes & maju .. Tak sngka ada juga orang buat poster untuk ff aku *menangis dngan muka jebon + muka bangga ..  Lepasni dpt gift apa pulak.. Aku harap dhlah org minta alamat sbb nk hantar album ke baju ke kasut ke tudung ke haa lagi apa .. Author mengucapkan jutaan terima kasih kpda YongShiRaaku menangis dngan muka jebon sbb buat poster untuk ff aku .. Hok mano nok poster ff cantik2 tu boleh lah dm ke ws ke mesej ke follow ke YongShiRa.. Aku yakin dia akan membanggakan hati anda dngan poster yang dia buat *muka jebon bangga 

_________________________________________

Jungkook sudah dikerjakan ke hospital dngan bantuan Jiwon.. Katil yang dipenghuni oleh Jungkook ditolak masuk ke bilik kecemasan / bilik bedah (author kau ni main hentam taip je) .. Sementera itu, Suga dirawat kerana tapak tangan gebunya sudah tercalar.. Jiwon dan Hanbyul hanya menunggu di kerusi yang disediakan oleh pihak hospital.. Hampir 2 jam Jungkook dirawat tanpa berita apa2 .. Suga sudah dirawat, tanganya dibalut untuk mengelakkan jangkitan kuman.. Mereka bertiga hanya menunggu dngan penuh debaran & pelbagai2 perasaan.. Dan akhirnya muncul juga seseorang yang memakai pakaian berwarna putih yang dikenali sebagai "doktor Jin"

"Doktor mcm mana keadaan Jungkook??" tnya mereka bertiga serentak smbil sorang pegang bahu, sorang pegang tangan dan sorang lagi hanya tenung doktor dngan pandangan yang tajam ..

"Okay2 kamu bertiga cuba bertenang dahulu" Jin hampir dpt heart attack akibat serangan mengejut tiga orang tadi..

"Saya ada dua berita.. Satu berita baik satu berita buruk"

"Berita baiknya keadaan Jungkook dah smkin stabil dan berita buruknya Jungkook tak dapat sedarkan diri lebih senang kata dia koma"

"Saya harap kamu bertiga dapat bersabar" doktor Jin menepuk2 bahu mereka bertiga dan berlalu pergi

Mereka bertiga pergi ke bilik Jungkook ..

Muka Jungkook dipandang sayu oleh mereka bertiga..

"Saya tahu awak kuat.. Saya tahu awak boleh lawan koma awak.. Buka lah mata awak.. Saya tak suka tengok awak pejam mata.. Saya nak awak buka mata.. Sampai bila awak tutup mata" air mata Hanbyul mengalir dan menitis di atas pipi Jungkook (Allah author kau ni berdrama betul lah 😂)

Suga hanya mampu mengusap belakang Hanbyul untuk menenangkannya..

"Hanbyul, jom kita balik dulu.. Esok kita datang balik.. Kita biarkan Jungkook berehat dulu" pelawa Jiwon dngan nada yang agak lembut..

"Taknak.. Aku nak teman Jungkook" tolak Hanbyul dngan suara serak..

Jiwon hanya mampu mengeluh panjang ..

"Hanbyul kau balik lah rumah dulu..Esok kau datang lah balik .. Biarkanlah Jungkook berehat tanpa gangguan" pelawa Suga pulak

"Tak na-" kata2 Hanbyul terputus

"Aku tahu kau risaukan keadaan Jungkook tapi kalau kau betul2 risau kan dia.. Kau bagilah dia berehat"

Walaupun Hanbyul tidak mahu tinggalkan Jungkook berseorangan dkat hospital tapi dia terpksa.. Akhirnya dia balik rumah bersama Jiwon..

SKIP

Suga pov

Akhirnya aku kembali ke rumah sewa aku.. Aku mengetuk pintu dngan hati yang gembira.. Muka yang pertama aku nampak muka orang yang duduk skali dngan aku ofc lah Namjoon..

"OPOCOT MAK KAU POCONG" ya aku nampak muka Namjoon dah mcm org kurang darah.. Apa dia pikir aku hantu ke.. Sesuka hati dia kata mak aku pocong..

Aku berjalan ke arah Namjoon .. Aku ingatkan dia happy aku balik rupa rupanya..

"Hoi hoi jangan dkat dngan aku" Namjoon baling bantal ke arah aku tanpa henti..

"Kau apasal setan main Baling bantal dkat aku.. Kau pikir sweet ke haa?? "

"Kau roh suga kan ??? Kau dh matikan" Namjoon menekup mukanya dngan bantal..

"Apa yang cerdik sangat kau ni.. Kau ada nampak tak bantal yang kau Baling tadi tembus badan aku ???"

"Haa lagi satu siapa bagitahu kau aku dh mati??? "

Namjoon perlahan2 mengalihkan bantal daripada mukanya..

"Kau hidup lagi??" tnya Namjoon yang mahu kepastian..

Aku kan kalau boleh nak je gi cepuk2 si Namjoon ni

"Ehh taklah aku dah mati" aku buat muka menyampah..

"YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH SUGAAAAAA HIDUPPPP LAGIIIIIIIII" Namjoon memeluk aku smpai saluran pernafasan aku tersekat..

"Hoi2 kau nak peluk aku pon jangan lah smpai aku sesak nafas.. Elok2 aku balik rumah hidup.. Kang tak pasal aku tak bernyawa"

"Hihihihi" Namjoon meleraikan pelukan dan mengarut belakang lehernya yang tak gatal..

Aku menceritakan segala2 pada Namjoon apa yang terjadi dekat aku.. Kang aku tak cerita sampai esok pagi dia ketuk bilik air.. Aku nk melepaskan pon tak jadi.. Poop masuk balik..

Skip

"Lepastu apa rancangan kau?? " tnya Namjoon smbil mengunyah popcorn

"Aku nak tolong Jungkook sembuhkan penyakit dia"

"Setan mana masuk dlm badan kau ni?? Baik semacam je aku tengok" Namjoon buat muka jebon smbil kunyah popcorn

Ada juga jadi arwah.. Cenggini ahh member bila kita nak buat benda baik sikit mesti mulut celupar dia nak jatuhkan semangat kita..

"Setan yang dduk tepi kau sambil kunyah popcorn" aku membuat muka poker.. Makin layan makin rasa nak cepuk membuak buak..

End Suga Pov

GAISSSS author yang mampu update 1 part je.. Maafkan patik, tuanku.. Tadi terpublish awal. 😂😂😂😂

Gaisss can I ask you something
Author sporting tak??
Author layan komen korang mcm mana ??
Korang rasa perangai author sepanjang baca ff ni mcm mana??
Korang rasa okay tak cara layanan author??
Ada tak ayt2 yang pernah author terguris hati korang??
Mohon jwb beramai ramai.. Author bukan apa.. Author takut kalau layanan author ni tak okay ke.. Buat korang tak selesa ke.. Apa ke.. Author takut korang buat dosa free sbb mengutuk perangai aku. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


HAPPY BIRTHDAY L!!!!! ♡

PLEASE VOTE & COMMENT

PSYCHO JJK Where stories live. Discover now