Mereka sudah sampai di rumah agam Jeon Jungkook selepas mengambil masa 40 minit untuk sampai .. Hanbyul masih tidak dapat membuka mata sepenuhnya .. Hanbyul di tarik kasar oleh Jungkook untuk keluar daripada perut kereta .. Hanbyul berjalan dengan perlahan sambil pinggangnya di peluk oleh Jungkook ..
Hanbyul di kurung dalam sebuah bilik yang hanya dilengkapi dengan katil,almari dan bilik air..
Jungkook menolak Hanbyul dengan kuat sehingga Hanbyul terbaring diatas katil ..____________________________________
Malam ni kau akan jadi milik aku buat selama lamanya ..
Jungkook membelai belai rambut Hanbyul .. Jungkook mula duduk di atas Hanbyul dan dekatkan mukanya di muka Hanbyul ..
Jungkookkkkkkk saya tak nak lepaskan saya!!
Hanbyul hanya menjerit kecil kerana tenaganya semakin berkurangan ..
____________________________________
Tut tut tut
Telefon Hanbyul berbunyi
"Hanbyul mianhae,omma tak dapat ambil kamu harini sebab ada masalah di syarikat omma .. Mianhae~~"
Malangnya telefon Hanbul tertinggal di dalam beg sekolahnya dan beg sekolahnya berada di bus stop di mana Hanbyul di culik oleh Jiwon & Jungkook..
____________________________________
Jungkook masih dekatkan mukanya di muka Hanbyul .. Hanbyul menolak nolak badan Jungkook berkali kali tetapi malangnya badan Jungkook tidak bergerak langsung ..
Hanbyul mula rasa mual dan mahu muntah .. Hanbyul menolak Jungkook dengan semua tenaganya yang ada akhirnya Jungkook terjatuh disebelah Hanbyul .. Hanbyul terus berlari ke arah bilik air dan muntah dengan banyak ..
Jungkook mula sedar tetang keadaan Hanbyul setelah mendengar Hanbyul muntah di dalam bilik air..
HANBYULLL!!! HANBYULL!!! KAU OKAY TAK ??
Secara automatik sikap Jungkook berubah menjadi perihatin terhadap Hanbyul ..
Hanbyul membuka pintu lalu pengsan di dalam pelukan Jungkook .. Jungkook dengan segera mengangkat tubuh badan Hanbyul dan diletakkan di atas katil .. Jungkook mengarahkan Jiwon untuk memanggil doktor dengan segera ..
____________________________________
Jungkook terus pergi ke arah doktor setelah doktor keluar daripada bilik yang dipenghuni oleh Hanbyul ..
Doktor,macam mana keadaan dia sekarang??
Keadaan dia sangat teruk buat masa sekarang .. Saya rasa biarkan dia berehat 2 3 hari ni .. Jangan suruh dia buat kerja berat berat atau pergi ke sekolah ..
Terima kasih doktor ..
Jungkook tunduk hormat pada doktor lalu mendapatkan Hanbyul ..
____________________________________
Hanbyul maafkan aku sebab buat kau sampai jadi macam nie..
Jungkook mula rasa bersalah terhadap Hanbyul .. Jungkook mengambil kedudukannya disebelah Hanbyul dan dia akan tidur bersama Hanbyul malam ni..
Jungkook memeluk pinggang Hanbyul dah mula memejam mata..Keesokannya
Hanbyul tersedar daripada pengsannya dan merasai ada sesuatu di pinggangnya .. Hanbyul hampir hampir mahu menjerit melihat tangan Jungkook di pinggangnya & Jungkook tengah tidur disebelahnya .. Hanbyul menahan mulutnya dengan tangan supaya tidak menjerit .. Air mata Hanbyul mula mengalir .. Hanbyul mengalihkan kedudukan tangan Jungkook daripada pinggangnya ..
Hanbyul perlahan lahan berjalan untuk keluar daripada bilik tersebut . Sampai sahaja didepan pintu Hanbyul memulas tombol pintu tiba2 seseorang memeluk Hanbyul dari belakang..
Kau mana pergi mana ?? Mulai saat ini aku takkan pernah lepaskan kau dan kau tak boleh lari daripada aku kalau kau berani lari daripada aku .. aku takkan pernah teragak agak untuk bunuh orang yang kau sayang tak kira lah parents kau ke crush kau ke boyfriend kau ke .. Aku akan bunuh semua ..
Niat Hanbyul untuk melarikan diri terbantut apabila Jungkook berkata begitu .. Hanbyul perlahan lahan melepaskan tombol pintu tersebut ..
Harini kau tak payah pergi sekolah .. Kau dduk jer dalam rumah aku ni diam diam .. Aku akan suruh semua pengawal aku jaga kau dan pasangkan cctv setiap penjuru supaya kau tak boleh lari daripada rumah agam aku nie ..
Jungkook meleraikan pelukan dan keluar daripada bilik tersebut untuk bersiap ke sekolah ..
___________________________________
Ommaaaaaa!!!!! Hanbyul takut (╥_╥)
Hanbyul tidak berhenti menangis di dalam bilik dan menyebut nama ommanya berkali kali .. Hanbyul sangat menyesal menolak pelawaan Hana untuk pulang bersamanya .. Hanbyul juga kelaparan dari semalam lagi dia tidak makan kerana tiada selera ..
Jungkookkkkk!!!! Kenapa kau buat aku macam nieeeee!!!!!!
AKU BENCI KAU!!!!!!
Klik
Tombol bilik tersebut dipulas oleh seseorang ..
Kau benci aku?? Suara Jungkook didengari sayu dan sedih ..
AHHHHHHHHH JUNGKOOKKKK!!!!!
Jungkook menarik rambut Hanbyul dengan kasar .. Kini dirinya kembali kepada psycho ..
Lagi sekali aku dengar perkataan "BENCI" daripada mulut kau .. Aku akan buat apa yang aku kata dekat kau tadi .. I'll kill all person you love .. I hope you remember about that ..
Tuan kita harus bergerak sekarang kata Jiwon yang secara tiba tiba muncul ..
Jungkook mengalih pandangan ke arah Jiwon dengan muka sangat menakutkan ..
Kau turun dulu,nanti aku datang..
Okay tuan..
Pandangan Jungkook kembali kepada Hanbyul ..
Aku harap kau akan ingat benda tu sampai kau mampos ..
Jungkook mula perlahan lahan lepaskan rambut Hanbyul ..
Mesti aku tarik rambut kau kuat sangat kan?? Sorry sayang ..
Jungkook mula melangkah keluar daripada bilik yang dipenghuni oleh Hanbyul dan mengunci bilik tersebut .. Jungkook mengarahkan beberapa orang pengawal untuk kawal bilik itu..
____________________________________
Jiwon sudah tidak berani untuk bercakap dengan Jungkook .. Keadaan di dalam kereta tersebut menjadi sunyi sepi ..
Jiwon,kau jangan sesekali berani nak lepaskan perempuan tu ..
Jungkook bersuara secara tiba tiba ..
Baik tuan ..
Jiwon hanya membalas pendek .. Ikutkan hatinya dia mahu bertanya kepada Jungkook kepada dia menculik perempuan tersebut tapi disebabkan sikap Jungkook mula berubah menjadi psycho .. Ketakutan mula menguasai dirinya ..
Setelah 40 minit,mereka sampai di sekolah Jungkook ..
Haa lagi satu kau tolong bagi dia makan balik nie ..
Baik tuan..
Jungkook melangkah masuk ke kawasan sekolah ..
Sorry kalau awal awal pon jalan cerita dah tak Best 〒▽〒 .. Kalau tak faham boleh tanya nanti author terangkan .. PLEASE VOTE & COMMENT
YOU ARE READING
PSYCHO JJK
FanfictionJeon Jungkook adalah seorang lelaki psycho Highest ranking : #4 in FANFICTION