Sudah 3 hari Jungkook tak sedarkan diri dan 3 hari itu juga Hanbyul hanya mengurungkan dirinya di dalam bilik .. Bila dipaksa makan dia hanya minum air sahaja dan kembali mengurungkan diri..
SKIP
Hanbyul ke arah ruang tamu di mana Jiwon berada..
"Jiwon, aku nak jumpa Jungkook" Hanbyul berdiri di hadapan Jiwon & menghalang pandangan Jiwon untuk menonton TV
"Kau pergi bersiap nanti kita pergi" Jiwon hanya memberi senyuman yang manis
"Nae" jwb Hanbyul sepatah
Setelah 10 minit Hanbyul bersiap akhirnya mereka bergerak ke hospital ..
DI HOSPITAL
"Bogoshipda~~~" Hanbyul memegang erat tangan Jungkook
"Awak buka lah mata"
"Saya tak suka awak tutup mata lama2"
"Awak cukup lah tidur tu"
"Awakkk~~~"
"Jangan lah macam ni"
"Saya minta maaf"
"Awak buka lah mata awak"
"Saya rindu awak"
"Saya rindu nak tengok senyuman awak"
"Saya rindu nak bergurau dengan awak"
"Saya rindu dengan usikkan awak"
"Saya rindu muka marah awak"
"Saya rindu nak peluk awak"
"Saya rindu nak tidur dalam dakapan awak"
"Buka lah mata awakkkk~~~~"
"Awak tak kesian ke tinggal saya sorang2"
"Dah 3 hari awak tidur"
"Mesti tenaga awak dah cukup"
"Awak tak rindu saya ke??"
"Awak kenapa tak nak buka mata?? "
"Awak cuba lah buka mata"
"Awak tak lapar ke 3 hari tak makan"
"Awak tak dahaga ke 3 hari tak minum"
"Awak nak makan apa?? Nanti saya masak"
"Awak, saya tak sengaja tuduh awak bukan2"
"Awak jangan merajuk"
"Awak sampai bila tak nak buka mata"
Hampir sejam Hanbyul hanya mengulang ayat2 yang sama dengan harapan Jungkook akan membuka mata tapi harapannya hanya sebuah mimpi.. Hanbyul sedar akan kelakuannya yang seperti orang gila .. Hanbyul meletakkan mukanya disebelah tangan Jungkook dan air matanya mencurah curah keluar daripda kedua matanya..
Disebalik kelakuan Hanbyul ada 4 orang manusia tengah memerhatinya sambil mengalirkan air mata.. Suga yang selalunya tidak suka menangis juga menitiskan air mata melihat kelakuan kawan baiknya.. Jimin sudah hampir2 mahu terkeluar hingus.. Namjoon dan Jiwon hnya menunduk mukanya kerana tak boleh teruskan tengok kelakuan Hanbyul yang seperti orang hilang akal..
Hanbyul tertidur sambil memegang tangan sejuk Jungkook sehingga larut malam..
Tiba2
Maafkanlah patik.. Patik hanya dapat sambung smpai di situ sahaja.. Ai know memang pendek nak mati lepastu tak Best.. Weyyh ada benda nak bagitahu ni.. Aku lupa sebenarnya aku nak buat apa.. Author stop skjap pergi makan yitu wicet & instagram .. Buka2 nak sambung.. Otak ku tiba2 menjdi suci murni.. Author update sbb ramai tnya bila nak sambung.. Apa kau pikir author ni kejam sngat ke haa = ̄ω ̄= .. MAAFKAN PATIK SEKALI LAGI KERANA UPDATE PENDEK NAKMATI.. TAKPE2 KORANG DON'T WORRY.. PART TERUSNYA AUTHOR UPDATE PANJANG2 .. KORANG DON'T WORRY..
PLEASE VOTE & COMMENT
YOU ARE READING
PSYCHO JJK
FanfictionJeon Jungkook adalah seorang lelaki psycho Highest ranking : #4 in FANFICTION