4. Bejegyzés

80 9 3
                                    

Sziasztok! :)

Tudom, eddig mindig csak a részt írtam ki, de gondoltam mégiscsak közvetlenebb, ha szólok is hozzátok pár szót ^^ :P Szóval köszönöm mindenkinek, aki elolvassa, csillagozza, vagy aki esetleg kommenteli a részeket! Ami azt illeti, a történet eleje már lassan egy éve lesz, hogy megírtam, de nagyon sokat jelent, hogy van, aki belenéz a könyvbe!

Egyébként bocsánat, h ennek ellenére lassan haladok a részek feltöltésével, ugyanis nagyon sok javítani való van benne, és ezeket akarom kiküszöbölni xd No jó olvasást, remélem tetszik :))




" ~ Jahj kérlek, csak ébredj fel.... Feladok mindent, visszatérek az őseimhez, csak ne halj meg... - nyüszögött Krizokoll és gyengéden, de egyre kétségbeesettebben böködött az orrával. A szárnyai közt feküdtem egy apró barlangban, mellettünk tűz égett, kint még a vihar tombolt.

Félálomban tudatosult mindez bennem, mire végre kinyitottam a szemem, és láttam is vele rendesen.

- Mi történt? - hunyorogtam.

~ Hát végre felébredtél!! - örült meg és rögtön hozzám bújt.

~ Fel... - mosolyodtam halványan el és átöleltem a fejét. ~ De komolyan, mi volt ez az egész?

~ Elájultál... - válaszolt Krizokoll.

~ Nem az... előtte.

~ M-mire gondolsz? - kérdezte és láttam, hogy ideges, hogy erről kérdezősködöm, a farka vége is izgatottan tekergett.

~ Nem hallottuk egymást. Legalábbis én nem téged, és... valaki más belemászott a fejembe...! - értetlenül tapogattam a homlokom.

~ Én végig értettelek... biztos csak képzelődtél. - felelete egy erőteljes lezárásnak tűnt.

~ De olyan valóságos volt...

~ Csak halucináltál... Kérlek, ne törődj vele többet. - mondta meglepően szűkszavúan, és úgy tűnt ezzel már végleg lerendezte a témát. Kezemet nyugtatóan az oldalára tettem, ahogy ő kifelé nézett a barlangból. Nyugtalanságot, dühöt, sőt félelmet éreztem benne.

A szeme sarkából rám pillantott. A pillantása... borzalmakat sugárzott.

~ Krizokoll, mi baj van? - kérdeztem nyugtalanul és oldalának döntöttem fejemet is. Nagyot sóhajtott.

~ Semmi.... - s felém fordult. ~ Nincs semmi gond Alinda. Semmi okod aggódni... Amint elül a hóvihar, már megyünk is hazafelé... - mondta, mintha csak magát nyugtatná, és visszafordult a barlang bejárata felé.

~ Nem én aggódok... hanem te. - válaszoltam neki nyugodt hangon, mire ismét rám pillantott a szeme sarkából.

De tudtam, hogy erre már nem fog válaszolni. Lehunytam hát a szemem, és tollai között hamar el is aludtam.



К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.
A tökéletes TökéletlenségМесто, где живут истории. Откройте их для себя