Prieteni.
De ce avem nevoie de prieteni si cine sunt ei de fapt? Intrebari fara raspuns. Nimeni nu stie de ce avem prieteni sau de ce avem nevoie de unii. Se pare ca ne construiesc amintiri...amintiri frumoase. Sunt tipul de oameni in care ai incredere fara sti de ce si de obicei sti totul sau aproape totul despre ei.
Dar cei despre care nu sti nimic? Daca va intrebati..da exista. Sti lucruri marunte despre ei si nici nu ai incercat sa afli mai mult. De ce? Poate nu te intereseaza sau pur si simplu nu conteaza sa sti altceva. Iti ajunge ce sti. De obicei sunt prietenii pe care ti faci rapid fara timp de reactie. Va gasiti cel putin un lucru in comun si din 2-3 fraze sunteti de nedespartit. Dar oare pentru cat timp? Cat va dura pana vei afla ceva ce iti v-a schimba opinia?
Cel mai bun prieten al meu e un nesimtit. Suntem colegi de la gradinita si acum suntem in clasa a 12-a. De abia acum am realizat ca eu de fapt nu stiu mare lucru despre el. Dar stiu ca ma face sa rad...ma face fericita. Daca vreti, sa zicem ca ma completeaza. Mereu am fost diferiti. Eu sunt politicoasa, el e grosolan. Eu sunt "tocilara", el are de doua ori mai multe absente decat oricine din scoala. Si nici macar nu glumesc cu absentele ! Dar eu sunt tipul de persoana care are partea sa luminoasa indreptata catre lume si partea intunecata ascunsa,pentru ca, nici eu nu am descoperit mare parte din ea, sunt la inceput cu acest capitol din viata mea. Si probabil ca va ganditi ca sunt o tipa cu doua fete. Nici gand...vreau doar sa termin liceul.Respect profesorii, dar colegii ma cam ocolesc. Au motive. Sincer cred ca EL e singurul meu prieten adevarat.Ma intelege, nu ma judeca( prea mult) si incearca sa ma ajute cum stie. Am zis ca e nesimtit,dar cu ceilalti nu cu mine. A incercat si cu mine prima oara, dar nu i-a mers si s-a lasat. E inteligent, dar crede ca daca ar arata asta celorlalti l-ar trata altfel. E genul de bad boy de care chiar stai departe. Asa departe incat sa nu-i respiri aerul. Lumea ma ocoleste si imi face loc de cand au aflat cine e cel mai bun prieten al meu. Inainte eram aproape calcata in picioare la cantina, acum ma lasa in fata. Credeam ca nu o sa obisnuiesc niciodata ca ei sa "fuga",practic de mine, dar cred ca incepe sa-mi placa. Sunt rea, stiu.
Numele meu este...Rihanna . Nu,serios, numele meu este Eloise Maya Carver. Daa...parintii mei au fost foaartee inspirati cand mi-au ales numele. De asta cred ca-i urasc, putin. Inca locuiesc cu ai mei. Incerc sa-i conving de ceva vreme, adica aproape un an, sa ma lase sa ma mut singura. Tata a fost de acord sa-mi dea garajul sau podul. Stiu, omul e minunat pentru ca vrea sa fiu mancata de sobolani sau lilieci. Iar mama este de neclintit cand spune NU. Pana si EL crede ca ar fi o idee proasta sa ma mut singura. Ce se intampla cu lumea ? M-as descurca eu cumva, doar nu o sa mor de foame. Pana la urma nu m-as muta in desert sau in vreo pestera, dar ai cu cine sa te intelegi?! In fine, locuiesc in Londra de ceva vreme, cu am mai zis, cu parintii care-mi sufla-n ceafa.
Daca va intrebati, numele LUI e Harry . Harold Edward Styles mai exact, dar numai eu ii spun asa cateodata, fiindca stiu cat de mult il enerveaza, si eu oarecum ii testez rabdarea cand fac asta.E tipul dupa care toate fetele umbla. Eh, ce pot sa zic? Arata chiar bine. Are ochii verzi,dar e un verde diferit de celelalte nuante. E un verde-smarald in care pur si simplu te pierzi. Si are nelipsitele sale bucle intunecate. Bratele sale mari sunt pline de tatuaje,la fel si pieptul sau lucrat. Si are niste picioare care ar bate prin excelenta un model. Ok, acum salivez. Dar, cum spuneam, toate fetele ii cad in plasa. Daca il cunosti sau macar ai auzit de el, trebuie sa sti e o mica "parasuta". Nu stiu cum sa ma exprim mai frumos, dar s-a culcat cu mai mult de jumatate din fetele din liceu. Eu nici nu pot sa numar atatea fete. Si,revenind. E periculos baiatul. Nu e o gluma. Cu persoanele de genul lui nu e bine sa te pui nici daca esti "fumat" sau ai baut bine inainte. Mai ales in aceasta stare. Daca esti treaz macar poti sa fugi, nu cred ca ai sanse, dar poti sa incerci, nu? E mult mai mare decat mine, adica e mult mai inalt si cred ca mana lui e de 3-4 ori mai mare decat a mea. M-ar putea strivi ca pe un gandac de bucatarie. Ok, acum aberez.
CITEȘTI
Forever friends - A Harry Styles Fan-Fiction
FanfictionMaya Carver si Harry Styles sunt cei mai buni prieteni. El este un tip rau,cu un trecut intunecat, iar ea o fata buna, cu o familie iubitoare. Dar ce se intampla cu prietenia cand lumea ei se prabuseste incet-incet in fiecare zi? Cand nimeni nu le...