-Ce dracu' ? Zayn sare de pe locul sau, cu mine in spatele lui.
-Zayn, stai...incerc sa il opresc, dar nici o sansa.
-Buna ziua doamnelor si domnilor! Si, Cara e in cladire oameni buni... Ce mama ma-sii? E asa de beata ca abia se tine pe picioare si tipa de parca ar fi la un meci. Beata la 9 dimineata...mda.
-Cara?!
-Chiar ea! imi raspunde sarcastica si plina de "fericire". E o fata minunata, dar alcoolul nu e cel mai bun prieten al ei.
Se pare ca bubuitura a venit de la "amica", sticla de bere a Carei, pe care a spart-o in usa noastra din fata. Nu cred ca l-am vazut asa de relaxat pe Zayn in viata mea, mai ales ca una dintre prietenele mele ne-a spart un geam si apoi a adormit la noi in sufragerie mirosind puternic a alcool si fum de tigara, sau mai bine zis, ca ultima betiva dintr-un bar ieftin din cartier.
Stiu de ce a venit tocmai aici...daca se ducea acasa urma un scandal monstru, dupa pedeapsa, apoi alta cearta, si in final, o Cara "depresata" sub dus, gandindu-se si facandu-si tot felul de scenarii. E mai bine ca a ales sa vina aici. Fratele ei e raul intruchipat. Nu cred ca are suflet sau inima. Nu a facut ceva cu adevarat bun pentru fata noastra, doar i-a amarat viata, bagand-o in probleme si mintindu-i pe parintii lor in legatura cu ce face ea. Sper ca va muri singur, gandindu-se la tot raul pe care i l-a facut si regretand.
Zayn m-a ajutat sa strang cioburile si am revenit la subiectul de mai inainte. Nu poate sa scape de data asta! Trebuie sa aflu si eu ceva de tipa aia pe care o tine ascunsa ca pe un nenorocit de diamant. Am vazut-o o singura data in viata mea, si, la cum il stiu eu pe Zayn, e foarte probabil ca ei sa se casatoreasca si nimeni in afara de preotul ala sa nu stie, iar preotul va sfarsi cu mintea in tomberon si corpul intr-un bar, probabil intr-un shot de tequila, sau mai multe. Ce vreau sa zic e ca, am deplina incredere in ce va alege pentru el, dar vreau si eu sa stiu in ce ma bag. Il iubesc pe idiotul asta misterios si nu vreau sa sfarsesc intr-o camasa de forta, acuzata de crima cu sange rece.
-Ce vrei sa sti? ma intreaba zambind bland...mama. Mi-a adus aminte de ea.
-Stiu ca o sa par o nemernica, dar...am uitat de unde este.
-Nu pari o nemernica, si e din New York.
-New ce? intreb rapid fiind surprinsa ca am uitat tocmai asta, doar e locul in care vreau sa merg la facultate. Parca era de aici, din Londra...
-Era...te referi cumva la Ivy? Ai...ai...inteles gresit M. . Eu credeam ca sti ca ne-am despartit.
Ne-am ce? Eu de ce nu stiu nimic din ce se intampla pe aici? Harry pleaca, Zayn vine si imi spune ca are alta iubita, iar Cara zace pe canapeaua mea, beata la micul-dejun. Ori ce mi-a dat David inca isi face efectul, ori o vrajitoare s-a mutat in oras, desi tind sa cred ca e prima. Adica era doar iarba, dar a trecut ceva timp. Totusi, acum ma intreb cum a intrat Zayn la mine in camera. Imi amintesc ca am incuiat-o si noi nu avem chei de rezerva. Abstract! Am timp sa ma gandesc la asta mai tarziu, acum trebuie sa interoghez un frate mai mare care e cam indragostit.
-Numele? intreb putin amuzata.
-Perrie.
-Dragut, zic ridicand o spranceana. Cand o sa o intalnesc?
-Pai daca esti de acord poate sa vina la cina.
-Si cine va gati? Pentru ca daca e vorba de noi doi s-ar putea sa ramai fara iubita. Incepe sa rada si imi face cu ochiul in semn ca are ceva in minte deja. Comandat? Hai omule!
-Ce? Eu credeam ca e o idee buna.
-Mai bine gatim noi decat sa ii dam mancare fiarta de doua ori si apoi spalata cu clor.
CITEȘTI
Forever friends - A Harry Styles Fan-Fiction
Fiksi PenggemarMaya Carver si Harry Styles sunt cei mai buni prieteni. El este un tip rau,cu un trecut intunecat, iar ea o fata buna, cu o familie iubitoare. Dar ce se intampla cu prietenia cand lumea ei se prabuseste incet-incet in fiecare zi? Cand nimeni nu le...