Chapter 6

67 4 0
                                    

waktu rehat

jooheon,minhyuk & hyunwon dah plan nak kenakan queenka. jadi mereka mengajak queenka pergi ke gelanggang bola keranjang dan shownu dan wonho membuat email khas untuk semua pelajar dan pergi ke court bola keranjang. sementara tu im pergi cari bomi dan terangkan semua plan yg diorang rancang. bomi hanya mengangguk. manakala mamat tiga ekor tadi tu biar je queenka yg tak sedar diri tu goda diorang sampai im bawa bomi ke court tu.

sesampai saja bomi dia court yuri yg nmpk kelibat bomi terus peluk lengan minhyuk dan yuri senyun mengejek ke arah bomi. tapi bomi hanya buat tak tahu sebab dia dah tahu monstax just nak malukan queenka.

minhyuk memegang bahu yuri dan konon macam nak kiss. yuri yg gedik macam err tu dah tutup mata dngn bibir muncung minhyuk hanya tahan gelak. " dalam kiraan 1..2..3..!! palli" ketiga tiga mereka itu berlari tinggalkan queenka yg dah disimbah sebaldi air orang dan tepung tambah pula dngn telur yg buat kerja itu semua ialah shownu, wonho, kihyun dan im. kingka itu just tergelak terbahak bahak tngk queenka tak sedar diri tu student lain pun turua gelak " yaishhh !! sanggup oppa buat macam ni dekat chagi " marah yuri gedik chingunya yg lain hanya diam tahan malu. "pftt bwo ? apa aku tak dengr oppa? changi ? pftt HAHAHA memang perempuan tak sedar diri aku pun tak hamak lah dngn perempuan murah macam kau" minhyuk tersenyum sinis pada yuri " bodoh ! HAHAHAHAHA murah gila kau tiap tiap malam pergi club entah buat apa lah dalam tu" jooheon dan wonho menunjukkan gmbr yuri dngn namja di club pada student yg ada disitu. yuri menunduk malu, marah dia pandang tajam ke arah bomi. bomi dah takut dngn yuri terus memandang chorong yg berapa di sebelah nya. yuri lari dari situ semasa dia lari dia terdengar bnyk cacian org disitu dia pergi dngn perasaan marah geram malu dendam.

skip💨💨

balik tu bomi balik dngn chorong mereka jalan kaki untuk pulang mereka bergurau bomi mengejar chorong sampai di simpang chorong tidak perasan ade sebuah kerata yg laju menghampirinya bomi yg perasan itu " chorong ahhh !!!!! watch out !!! " bomi menolak chorong ketepi jalan.

BANGGG !!!

chorong bangun dari jatunya tadi sungguh dia tak sangka chingunya terbaring di atas jalan dngn darah yg banyak " bo- bomi ahh ?!! yahh iroena !! jebal jngn tinggalkna aku bomi yahh !! tt-tolong !!" jerit chorong pemandu yg langgat bomi itu keluar dari perut kereta dngn cemas terus call ambulance. bomi di kejarkan ke hospital. chorong tidak berhenti menangis dia call hanbin dan monstax.

" chorong ? mana bomi ?" tnye minhyuk gelabah campur dgn perasaan risau. " d-dia msih dalam bilik kecemasan " jelas chorong lalu menangis shownu duduk disebelah chorong dia tarik chorong kedalam dakapannya dia menenangkan chorong. " shhh jangan risau nae ? kita doa semoga bomi cepat sembuh " shownu cuba tenangkan chorong hanya mengangguk perlahan didalam dakapan shownu.

" bomi ahh jeball kuatkan diri kau tolong jgn tinggalkan aku" cakap minhyuk didalam hatinya airmatanya dah gugur kerana terlalu takut kehilangan bomi. dia masih tak buat apa yg dia nak lakukan bersama bomi.

#tbc #apa yang jadi pada bomi adakah nyawanya akan berakhir disini?
# saya menangis bila type part minhyuk risaukan bomi😭
#keep reading✌

my everlasting love♡Where stories live. Discover now