Chapter 4 (part 2)

55 3 0
                                    

selepas dari kejadian itu bomi sering bukan lagi kerap dibuli oleh queenka sebab kes tak puas hati. lepas bomi dibuli bomi selalu pergi ke rooftop untuk menenangkan fikirannya. but why dia tak bgitau chorong? its is because dia taknak susahkan chingunya lagi. bomi menangis sendiri di rooftop itulah yg dilakukan olehnya setiap kali dibuli oleh queenka dia dah tak tahan dngn semua ni tapi apa nak buat dia kene juga kuat untuk harungi semua ni seorang diri dia taknak susahkan orng sekelilingnya lagi.

" om..ma b-bomi dah penat omma dngn semua ni" bomi menangis sebalik dinding rooftop tapi semua gerak geri dan suara tangisan bomi selalu didengari oleh seseorang . WHO ? yes tak lain dan tak bukan MINHYUK lah org yg selalu dngr tangisan bomi di rooftop dalam diam. minhyuk kesian bngn bomi.

" yahh ! jom pergi sungai Han malam ni ?" ajak IM " ermm wait chamkaman !" arah jooheon " oky lets go aingggg ( aegyo)" " OHHOO !! haishh menyampahnya aku " marah monstax pada jooheon sebab meluat dngn aegyo yg ermm tu. HAHAHA

manakala minhyuk hanya diam dia termenung ke luar tingkap. Monstax pelik dngn minhyuk sebb dia lah yg paling hyper dlam kalangan mereka semua tapi entah apa yg jadi dekat dia sampai dia senyap dan dia selalu termenung. monstax jadi curious dan risau dngn minhyuk.

#tbc

my everlasting love♡Where stories live. Discover now