Chapter 8

77 6 0
                                    

dah nak masuk 4 hari bomi koma. selama 4 hari bomi koma minhyuk datang melawat dari pagi sampai malam monstax dan chorong kesian dengan minhyuk. selama bomi koma tu juga lah minhyuk asyik confess menda yg sama je. setiap kali dia confess mesti minhyuk nangis minhyuk tak sanggup tngk keadaan bomi yg lemah terbaring atas katil hospital.sepanjang bomi tak sedarkan diri monstax, chorong & hanbin ade disisi bomi.

beberapa hari kemudian

" ak-u dek-at man-e ni~~? " suara yeoja yg lemah itu kedengaran didalam ward walaupun suara nya kecil dan lemah tapi cukup membuatkan hanbin terkejut dan gembira. " bomi ahh? bomi dah sedar syukur lah" " oh? oppa? hanbin oppa ke tu?" " nae bomi ah ni hanbin oppa kamu. kenapa bomi rahsiakan penyakit bomi dari oppa?" bomi yg separuh terkejut dengar apa yg baru dia dengar dari mulut abangnya hanya terdiam. hanbin yg faham dngn adiknya minta diri keluar sebentar untuk panggil doktor.

keesokan harinya

monstax dan chorong pergi ke hospital untuk melawat bomi. sampai dia ward bomi, chorong membuka pintu dia terkejut melihat susuk tubuh yg sngt dia rindu telah sedar dari tidur yg panjang. chorong terus berlari ke arah bomi yg tngh duduk di atas katil sambil membaca majalah itu lalu chorong peluk tubuh bomi. " bomi ahh bogoeshipoe chingu ahh" chorong menangis semasa peluk chingunya yg paling dia syg. " yahh ! apa ni datang datang peluk org sesuka hati?!" tapi malangnya bomi tolak chorong perlahan. chorong dan monstax sangat terkejut. " awak semua ni sapa? " tanya bomi bingung. lagi lah buatkan monstax dan chorong terkejut. ye macan yg dikatakan oleh doktor yg bomi akan hilang ingtan kerana effect dari penyakitnya. bomi hanya ingt hanbin & parents dia saja.

monsta x dan chorong terkejut macam apa dah tapi minhyuk berjanji yg dia akan buat bomi ingt semula.

skip💨💨

seminggu kemudian

bomi dah boleh keluar ward. hanbin menolong bomi mengemas pakaiannya. " err oppa. yg yeoja dngn kawan namja dia yg ade 7 org yg datang lawat bomi haritu sapa? diorang tu kawan bomi ke? kenapa bomi tak ingt diorang?" " erm ye bomi diorang tu kawan bomi. gwenchanna nanti bomi akan ingt mereka semula. jngn terlalu paksa diri untuk ingt tahu biar memori tu datang sikit sikit oppa taknak bomi sakit lagi nae ?" kata kata hanbin itu membuatkan bomi rase bersalah sebab sembunyikan penyakitnya itu. bomi tahu dalam senyuman abangnya itu terselit berjuta kesedihan. sebab aku jelah satu satunya keluar hanbin oppa. aku hanya mengangguk lalu berikan senyuman yg paling manis pada hanbin aku nak dia tngk senyuman aku sepanjang aku hidup.

#tbc

my everlasting love♡Where stories live. Discover now