Ráno ta nejhorší věc co musím udělat je vyškrábat se ze své milované postele což se mi samozřejmě nevede. Kdo by taky chtěl chodit do toho ústavu který mu se říká škola kde polovina školy mě miluje a druhá mě nenávidí. Tak mi někdo řeknete proč ja tam vlastně chodím........nikdo nic.
"Zlato stávej škola na tebe čekat nebude" ach bože kdy tohle skončí hned jak jsem slyšela mamku tak se mi chtělo blejt doslova do písmene a na protest jsem se zahrabala do peřin ještě víc.
Náhle jsem nad sebou slyšela svou nej písničku kterou pro moji smůlu zpívala moje mamka hrůza děs ji možná bavilo chodit do školy ale mě ne pro mě to je utrpení. Ona pořád dokola zpívala a me už to fakt strašně moc lezlo na nervy že jsem ji musela vykopat ze svého pokoje. Hned jak jsem ji vykopla jsem šla do koupelny kde jsem udělala ranní hygienu a namalovala se pak už jen scházelo se obléct což nebylo nic těžkého protože mi naprosto nezáleželo co si o mě ostatní myslí vzala jsem si hnědý crop top černé děrovane džíny a nakonec černou bundu bez které bych neudělala ani krok.Pak už zbývalo se nasnídat a hurá do ústavu. Před školou už byla moje parta dementů hned jak jsem zahlédla Zacka rozběhla jsem se a skočila na něj jako ten nejvíc největší blázen světa. Cítila jsem jak se pode mnou rozesmál "čau kočko" pozdravil mě a usmál se na mě tím svým pokřiveným úsměvem a já mu to oplatila a pozdravila "čau broučku" jenom tak Zack je můj BFF. Dřív se mě má kamoška Ketrin vyptavala proč po něm nevijedu naštěstí jsem ji to vysvětlila teda trochu posvem. A teď oni dva jsou spolu rok a půl což na Zacka ... to je výkon nikdy s holkou nevydržel ani měsíc a teď?... řekla bych ale že je to zásluha hlavně Ketrin ona je prostě boží. Asi bych vám pro začátek měla říct kolik mám přátel nebojte moc jich není takže jako první je samozřejmě Zack (toho nikdo prostě nepřekoná) na druhým místě jsou Ketrin a Meli (Melissa) no a to je asi tak vše pak mám ještě další přátelé ale ty vám představovat nebudu protože ty nejsou pro mě tak důležitý jako Zack, Ketrin a Mel. Měla bych vám ale nejspíš říct ještě něco o sobě takže já se jmenuji Izabella Johnson ale všichni mi říkají Izzy je mi 17 a mám mladčí sestru Sofí moje rodina je bohatá ale to mě je fuk i kdybychom byli chudí tak bych byla taková jaká jsem dnes. Chodím na střední a chtěla jsem být roztleskávačkou jenže kapitánka patří do té poloviny co mě nenávidí takže jsem měla smůlu a tím že na škole musel mít každý nějaký koníček který by dělal a mě nechtěly vzít k rostlestkávačkám tak jsem si vybrala hodiny tance a zpěvu. Takže supéééér.
Izzy (JÁ)
Umím zpívat a tancovat, jako malá jsem chodila na balet a pak na všechno možný, jen abych mohla vypadnou z domu. Miluju tanec a chci se stát profesiální tanečnicí. To je vše, zbytek se dozvíte v mém příběhu.!!Zack
Nejlepší kluk, kterého jsem mohla kdy potkat a jsem mooc ráda, že je to můj nejlepší kamarád, vždycky tu byl pro mě když jsem ho nejvíc potřebovala nikdy bych ho za nic na světě nevyměnila. Miluju hoo!!!Ketrin
Ketrin je svá a to se mi na ni líbí, řekne všem svůj názor, bez okolků. Co na srdci to na jazyku. Je to má girl, znám ji už hodně dlouho a nikdy ji nechci ztratit!!Mel
Chce být profesionální herečkou a já myslím, že se ji to i splní. Je to naše malá, velká hérečka.
Ve škole patří mezi oblíbence, všichni se sní chtějí bavit a všichni kluci ji chtějí, ale ona nechce je!!😂 Není ani trochu namyšlená, je to naše zlato. A díky ni aspoň víme, kdy se pořádá nejlepší party.!!Sofie
Sofí je moje mladší sestra. Je ji 8 let. Je strašně rozmazlená... je to tatínkova holčička. Dostane co chce a když ne udělá strašnou scénu. Dřív byla jiná byla to moje malá ségra, pro kterou bych udělala cokoliv, ale teď ji mám většinou chuť zabit!!Píšu úplně poprvé takže budu vám moc vděčná za každý hlas a komentář no a to je asi vše moc toho nenamluvim takže zkrátka moc děkuju těm co to budou číst a pište prosím všechno všechno co vás napadne 😁😁😁.
ČTEŠ
SEXY BOY
RomanceOn BOŽÍ nový sexy kluk nejhezčí na škole. Ona pěkná je taková jaká chce být a nikoho se neptá na jejich názor ten je ji tam kde záda ztrácejí své slušné jméno.......takže u prdele. Půlka školy ji miluje a druhá půlka nenávidí(spíš závidí). Oba se d...