KAPITOLA 5

1.7K 32 10
                                    

Dneska je sobota, takže si mužů konečně přispat a díky bohu neuvidím dneska Luka. Každou sobotu ráno chodím běhat, vždycky po týdnu mám o čem přemýšlet a dnes tomu není jinak. Šla jsem udělat ranní hygienu, vzala jsem si na sebe tepláky, tričko a mikinu a šla jsem ven běhat.

Běžela jsem do lesa, podél potoka až k mému oblíbenému místu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Běžela jsem do lesa, podél potoka až k mému oblíbenému místu. Sedla jsem si tam k jezeru a přemýšlela jsem. Dnes se koná párty u jednoho z fotbalistů, když jsem se to dozvěděla, tak jsem věděla, že na sto procent půjdu, ale teď když vím, že tam určitě půjde Luke a já se mu chci vyhýbat. Tam by to moc nešlo, ještě když bych byla nalitá. Byla jsem tam ještě asi tak hodinu nebo dvě, když už se mi tam nechtělo být a měla jsem už hlad, tak jsem se vydala zpět domů. Když jsem doběhla domů, tak jsem přemýšlela co si dám k snídani. Rozhodla jsem se pro čokoládové kuličky s mlékem. Miluju je!! A ještě jsem si k nim nakrájela jablko a udělala jsem si zelený čaj bez cukru. Když jsem dojedla, tak jsem nádobí dala do myčky a šla jsem si do pokoje pustit seriál 902 10 Nová generace. Ten seriál mám strašně ráda, koukám na všechny díly furt dokola. Moje nejoblíbenější postava je Naomi Clark. Je to možná svině, ale pro svoje přátele by udělala všechno. Z myšlenek mě vytrhne zvonění mého telefonu, podívala jsem se na displej abych zjistila kdo mi volá. Samozřejmě to nemoh být nikdo jiný než Zack. Zvedla jsem telefon a pozdravila ,, Čauky Mňauky brouku,, z druhé strany jsem slyšela smích a hned na to pozdrav ... ,,Ahojky lásko moje, jdeš dneska na tu párty, jasně že jo, nenechala bys mě tam samotného s našimi girls, že??,, Moc se mi, tam nechce, ale nemůžu mu říct, že je to kvůli Lukovi... musím na to chytře, řeknu mu že jsem nemocná... jooo!! ,, No...,, ani jsem nestihla nic říct a Zack mi už skočil do řeči ,,Žádný no.. na to ti seru proste jdeš a ještě potřebuju jít nakupovat, takže jsem u tebe za dvacet minut ať jsi připravená nebudu na tvoji prdel čekat pp,, A ni jsem nestihla s něčím nesouhlasit, protože mi to hned tipl, ale když už musím na party, tak se na ni poradně oháknu, takže mi ani moc nevadí, že mě tahá na nákupy. Šla jsem se nalíčit a učesat, pak jsem šla do skříně pro nějaké to oblečení. Vzala jsem si černý tričko a nápisem PSYCHO( velice mě vystihuje) a modrý džíny.

Když jsem se oblékla, tak jsem si ještě vzala kabelku do které jsem si dala peníze, mobil, klíče a kdyby náhodou tak i sluchátka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem se oblékla, tak jsem si ještě vzala kabelku do které jsem si dala peníze, mobil, klíče a kdyby náhodou tak i sluchátka. Jednou mě, tam Zack ,, zapomněl,, a já musela jet autobusem, takže na to tentokrát musím být připravená. Když už jsem si obouvala boty, tak jsem slyšela jak už Zack troubí, neumí ani vylézt z auta, aby zazvonil. Vyběhla jsem ven a zastavila jsem se před jeho autem a rozplývala jsem se. Miluju jeho auto, taky bych takový chtěla, ale naši mi takový nekoupí.

SEXY BOYKde žijí příběhy. Začni objevovat