KAPITOLA 4

1.7K 35 6
                                    

A.....nic
Vůbec nic neudělal jen se pousmal a odešel. Jako fakt odešel a nechal me tady s plnou hlavou nezodpovězených otázek....
Neřešila jsem to a rozhodla se že se ho zeptám zítra. Než jsem došla domů tak jsem se stavila ještě v knihovně pro poslední díl mý milovaný série "Město z kostí" Město padlých andělů. Když jsem došla domů tak nikdo nebyl doma. Udělala jsem si své nej jídlo a to špagety s rajčatovou omáčkou a šla si sednout do postele i s knížkou. Nevím jak se mi to povedlo, ale usla jsem v posteli a když jsem se probudila, tak jsem na sobě měla zbytek jídla ... takže supeeer. Šla jsem se umýt, a potom jsem si šla udělat čaj a sedla jsem si s nim v mem pokoji na parapet.

Dívala jsem se ven na noční oblohu, jako malá jsem takhle trávila čas každý večer s tátou, ale teď se na mě ani nepodívá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dívala jsem se ven na noční oblohu, jako malá jsem takhle trávila čas každý večer s tátou, ale teď se na mě ani nepodívá. Nesouhlasí s mým chováním a stylem, ale to je jedno aspoň mám ještě mámu, která je skvělá. Seděla jsem tam, tak ještě hodinu a pak jsem šla spát, zitra mě čekám dlouhý a ne zrovna dobrý den. Musím se vyspat. Usinala jsem s myšlenkou na Luka a na moje otázky.
Táta

Mamka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mamka

Ráno jsem vstala a zjistila jsem, že jsem zaspala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ráno jsem vstala a zjistila jsem, že jsem zaspala. Vyletěla jsem z postele udělala ranní hygienu, oblékla jsem se a běžela jsem do školy ... chci už to auto!!

Stihla jsem to do školy na druhou hodinu, ani jsem se nezdržovala klepáním a vtrhla jsem do třídy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stihla jsem to do školy na druhou hodinu, ani jsem se nezdržovala klepáním a vtrhla jsem do třídy. Jen jsem zamumlala pozdrav a omluvu a šla jsem si sednout na místo. Jenže úče to nestačilo. ,,Slečno Johnsnová jak si to představujete to neumíte, jako každý jiný tady přijít normálně a slušně se omluvit??,,  Zas prudí, tyvole to nemůžou dát člověku pokoj??
,, Vždyť jsem se omluvila,,  ,, Ještě slečno budete drzá?? Tak to si dneska zůstanete po škole a bez omlouvání,,  Než jsem se stačila bránit Luke promluvil za mě. ,,Pani profesorko vždyť se omluvila, proč by měla být po škole,,
,, Když slečnu, tak bráníte, tak s ni zůstanete po škole,,  ,, Cože?? ,ale ...,, ,, A bez omlouvání nebo to nezůstane jen u jednoho dne,,
Zbytek hodiny jsem nevnímala a jen čekala až za zvoní. Když konečně někdo vyslyšel moje přání, tak zazvonilo a já šla do své skříňky pro věci na další hodinu. Když jsem se blížila ke skříňce všimla jsem si, že u ní stojí Zack s Ketrin a Mel.  Musím uznat ze to dneska mooc Ketrin i Mel slušelo.
Ketrin

 Ketrin

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mel

Když si mě všimli mávli na mě a hned se ptali proč jsem ráno nebyla u školy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když si mě všimli mávli na mě a hned se ptali proč jsem ráno nebyla u školy. ,,Zaspala jsem,,
Vzala jsem si věci a šla do třídy. Celý den utíkal docela rychle, ale představa, že tu budu muset zůstat ještě o hodinu navíc mi na náladě nepřidávalo. Po poslední hodině jsem šla na oběd, k obědu byl zas nějaký humus, tak jsem se v tom opět jen prohrabovala a přemýšlela nad tím, kde je Luke celý den jsem ho neviděla, jen ráno, ale měly bysme se videt teď, teda pokud tam přijde. Chci se ho zeptat na ten včerejšek. Když byl čas jít, tak jsem šla do třídy, kam mi řekla učitelka. Když jsem došla do třídy už tam byl i Luke a něco řešil s učitelem, který nás očividně měl hlídat nebo co já vím. Sedla jsem si do zadní lavice a dala jsem si do uši sluchátka a zavřela jsem oči. Za chvíli jsem cítila jak do mě někdo štouchá a tak jsem chtě nechtě otevřela oči a zjistila jsem, že přede mnou sedí Luke a usmívá se. Má krásný úsměv a... proč se ke mně naklání, sakra moc hezky voní... prober se proč mi bere sluchátka. ,, Ahoj krásko,, proč mi říká krásko, ale je to hezký.
Ahoj Luku, proč jsi nebyl na obědě??, chtěla jsem s tebou mluvit,, proč tohle dělá vždycky náklonu hlavu na stranu a tak potulně se usmívá ,, Neměl jsem hlad a o čem jsi se mnou chtěla mluvit??,,  Tak jo je to tady, proste se zeptám nic na tom není. ,, No chtěla jsem se tě zeptám na ten včerejšek??,, Zíral na mě a nic neříkal už se ani neusmívál ,, Nevím co ti na to mám říct,, Co??? To jako fakt, tak on neví co na to říct!! ,, Hele sorry, ale ten včerejšek byla jen taková sranda nic to neznamenalo, teda jestli se ptáš na tohle,, ,, Jo na to se ptám a jestli to byla jen sranda, tak buď tak hodný a už to nikdy nedělej ano??? Tvoje fóry nejsem moc vtipný...,, Nevím, co jsem cítila možná lítost, úlevu ani nevím... ,,Já jsem vtipnej, a jak chceš, ale nezapomeň to ty jsi chtěla ať toho nechám, takže až se ti bude stýskat, tak to bude jen tvá věc,, Cooo??? Po čem by se mi asi mělo, tak stýskat!!! Namyšlený debil je to tak akorát. ,, Fajn, ale nepočítej s tím, že by se mi stýskalo po takovým nadutym debilovi,,  Co si myslí namyšlenec?? To si jako myslí, že ho budu oplakávat?? ,,Jen aby, uvidíme kdo měl pravdu, tak se měj už mimochodem mužem jít nebo tady chceš zůstat??(hahaha),, Strašně vtipný. Ani jsem se na něj nepodivala a odešla jsem domů. Doma na mě čekalo překvapení, v mém pokoji byl Zack s Ketrin a Mel, čekali tam na mě s mým oblíbeným jídlem. Koťátka moji!! Hned mě objimali a ptali se jak mi je?? Poznali na mě, že nejsem v pořádku, ale mě se o tom nechtělo mluvit a tak jsme si pustili film. Nebyla bych to já, kdybych u toho filmu samozřejmě neusla. Když jsem se probudila, tak už tu nikdo nebyl, ale nechali mi tady vzkaz ,, Ahoj, když jsi usla, šli jsme domu, bla bla bla, máme té rádi pp,, Po přečtení vzkazu jsem si šla udělat jídlo. Po jídle jsem si nepustila vanu a trochu jsem si za relaxovala. Když, už se mi nechtělo být ve vaně, tak jsem vylezla, oblékla se do pyžamu a šla spát. Furt jsem, ale musela myslet na Luka a na to co mi řekl. Na jednu stranu mi to bylo líto, ale zase jsem ráda s namyšleným blbem nechci mít nic společného. ANO, tak to bude. Budu se mu proste vyhýbat!! Sama jsem tomu moc nevěřila, ale budu to muset aspoň zkusit.

Tak už tu máme čtvrtý díl, doufám že se vám to bude líbit a bla bla bla .... nevím co napsat, tohle mi nikdy nešlo😂
Ale budu ráda, když budete dal číst a lajkovat a další...😁

SEXY BOYKde žijí příběhy. Začni objevovat