KAPITOLA 3

1.8K 37 5
                                    

Ráno jsem vstala sama od sebe což bylo docela velký zázrak šla jsem do koupelny a udělala ranní hygienu, oblékla jsem se

Ráno jsem vstala sama od sebe což bylo docela velký zázrak šla jsem do koupelny a udělala ranní hygienu, oblékla jsem se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

a pak šla dolů si udělat snídani. Po snídani jsem si zbalila věci a odešla do školy. Před školou ještě nikdo nebyl tak jsem si dala sluchátka do uší a poslouchala své oblíbené písničky. Začala jsem se pohybovat do rytmu a najednou jsem cítila něčí ruce na bocích prudce jsem se otočila a uviděla jsem před sebou Luka.
"Co to děláš nešahej na mě" vyjela jsem po něm a chtěla jsem mu dát facku ale on mě chytnul a otočil mě zády k sobě a naklonil se ke mně a pošeptal mi do ucha
"Sorry ale jak jseš tu tak vrtěla tak jsem to nevydržel a musel se k tobě přidat"
cítila jsem jeho dech na svým krku a zachvěla jsem se díky bohu mě pustil.
Otočila jsem se na něj
"No tak se ke mně už nikdy nepřidávej a laskavě si najdi jiný místo ke komu by sis sedl protože ke mně nemůžeš"
"Tak to máš asi smůlu protože jsem včera mluvil s učitelem a ten mi řekl že jinde sedět nemůžu takže..." takže co? co tím do prdele chce říct.
"Takže co?" zeptala jsem se a podívala jsem se na něj a ON. SE. NA. MĚ. USMÁL. proč se na mě usmívá do háje.
"Hej proč se na mě tak arogantně usmíváš" nic prostě nic mi neřekl a šel do školy. Cože kam jako jde proč mi do háje nic neřek. Prudce jsem se otočila a běžela jsem za ním chytla jsem ho za rukáv a zastavila ho.
"Hej co tím chceš říct" otočil se na mě s tím arogantním úsměvem a nic nic neříkal jen se mi díval do očí. Propaloval mě pohledem a nakonec se na de mnou smiloval a řekl.
"Chci ti jen říct že to znamená že u tebe musím sedět protože nikde jinde podle učitele Čížka sedět nemůžu to tím chci říct" musela jsem na něj koukat jako z jiného vesmíru protože se najednou rozesmál jako co mu tady na tom přijde vtipný.
"Co ti na tom přijde vtipnýho"
"Na tom nic ale kdyby ses viděla" a začal se smát ještě víc přímo se popadal za břicho a já už to nevydržela a praštila ho vší silou do ramene což ho ještě víc rozesmálo měla jsem chuť ho praštit ještě jednou ale místo toho jsem ho obešla a šla do školy. Hodiny utekly docela rychle a já se těšila na oběd ještě před obědem me však zdržel učitel a já na oběd přišla později a když jsem viděla že umí party sedí Luke tak jsem si radči vzala bagetu a vydala se na svoji poslední hodinu zpěvu. Když zazvonilo na hodinu přiběhl ten největší idiot světa a jediný místo bylo u MĚ. Někdo tam na hoře mě nemá rád přišel ke mně a sednul si.
"Ahoj jak je proč jsi nebyla na obědě?"
"Co ti je potom" řekla jsem naštvaně a otočila se na učitele který právě vešel do třídy.
"Milý žáci doufám že aspoň někdo má tady talent a ne jako minulý rok" pořád něco mlel chtěla jsem se na něj soustředit ale nešlo to a koho to byla vina samozřejmě toho idiota co sedí hned vedle mě.
Vzal mi sešit a začal tam něco psát. Do háje proč mi furt něco bere už jsem mu to chtěla vzít když mi ho podal a dal dělal že učitele poslouchá.
"Hele proč si tak naprdnuta" COŽE JSEM? Já a naprdnuta dělá si ze me zase prdel nebo co?
"Nejsem naprdnutá" ach jo kdy mi dá ten vůl pokoj ale musím uznat že je k nakousnutí. ,,Tak jsi nervní,, Tyvole děla si ze mě prdel??? ,,Nejsem ani naprdnutá ani nervní,,
"JSI a neříkej že nejsi protože to si tak akorát lžeš sama sobě" poslal mi sešit a ja jsem myslela že ho zabiju proč mi do háje nedá pokoj.
"Hele laskavě mě přestan neustále řešit a dej mi pokoj"
doufala jsem že to konečně pochopí ale to by to nebyl Luke.
"Ani nevíš jak moc bych te chtěl nechat být ale ono to prostě nejde" COŽE!!!!!!! proč by to jako nemohlo jít do háje zelený prostě si mně přestane všímat co je na tom do prdele těžkého.
"Jo a co je na tom tak moc těžkého???" Podívala jsem se na něj a ON se na me podíval vážnou tváří proč se na me tak dívá bože co jsem komu co udělala že mě takhle trestáš. Díval se mi přímo do očí a me připadalo jako kdyby mi videl do hlavy náhle se ke mně naklonil a ja ani nevím proč ale zatajil se mi dech nemohla jsem se pořádně nadechnout PROČ SE NEMŮŽU normálně NADECHNOUT on si toho očividně všimnul a měl z toho strašnou radost očividně.
"No víš protože teď jsme v páru"
"COŽE v jakým páru s tebou ja v žádným nehodlám být"
"Tak to máš bohužel smůlu protože jinak dostaneš petku"
"Jakou pětku o čem tady do prdele mluviš"
"Ty moc učitele neposloucháš vid? to určitě bude kvůli tomu že se ti ze mě podlamují kolena"
"To si fakt veříš jseš dement a co říkal učitel?"
"Ze s kým sedíme zaspivame duet doufám že umíš zpívat?"
"Ne neumím je v tom nějaký problém?" Podívala jsem se na něj a všimla si že docela zblednul to má za všechno co mi udělal.
"Děláš si ze me srandu že jo nemysliš to vážně že ne?"
On se na mne dívá zoufale to jako fakt ouu hustý jsem skvělá.
"Copak není ti špatně nějak si zblednul" dělalo mi dobre si z nej dělat srandu aspoň mu to nám jak oplatit.
Viděla jsem na něm jak rozdychava moje slova a nejlepší na tom je že teď zvoní a ja můžu domů. Zbalila jsem si věci a chtěla vyjít ze třídy někdo me však chytnul za loket a kdo to asi je že ano správně je to král všech debilu Luke.
"Co ještě chceš"
"Myslíš to vážně ty neumíš zpívat"
"Neumím a co?" Byl naštvaný ale nezdálo se že na me spíš na sebe a jeho slova mi to potvrdila.
"Ach jo ja kreten že jsem si k tobě sedal"
"Co je teď te fakt nechápu"
"Tak ja ti to vysvětlím jo aby to pochopila tvá malinkatá hlavička ja ve svý podstatě ze všeho propadam a teď i ze zpěvu i když ja umim zpívat chapeš?"
"Jo chápu.... pojď něco ti ukážu a zaručeně ti to zvedne naladu" usmála jsem se na něj a vzala ho za ruku k pianu kde jsem mu zaspivala od Rihany Unfaithful. Když jsem do zpivala podívala jsem se na něj. Jeho výraz MĚ  však zarazil on se na me usmíval a začal mi tleskat.
"To bylo úžasný proč jsi mi řekla ze neumíš zpívat"
"Protože o mě nemusíš nic vědět" zvedla jsem se ze židle a chtěla jít domů ale zastavil me jeho otázka.
"Proč mě nemáš ráda"
"Ja neřekla ze té nemám rada" bože ja mu vážně řekla ze ho v podstatě mám ráda ...
to je fakt trapný.
Bože řekni už něco a neciv na mě tak.
"Hej prestan na me pořád tak čučet...jo?" pořád zírá a me to fakt už nebaví. Otačím se a kráčím pryč než však stačím udělat jeden jedinoučkej krok už mě Luke chytl za ruku a přimáčknul mě na skříňky a namáčknul se na mě. Na můj vkus hodně určitě by se mezi nás nevešel ani pitomej papír.
"Hele můžeš se mi konečně kouknout do očí prohlížet si mě můžeš někdy jindy" co to zas mele ja si ho neprohlížím do haje ale svaly ma dobrý. Bože co to zase melu tak jo klid, jen se na mě natlačil hezký, teda spis sexy kluk ... musím se uklidnit do prdele.
"Ja si te neprohlížím a ne nemůžu se ti kouknout do očí"
"Proč?"
"Protože moje boty jsou zajímavější"bože co to melu.
"Cože" je nasrany jo to poznám ale proč mě ještě nepustil ach jo dochází mi kyslík můžu třeba skolabovat a pak utéct oknem jo to je dobrý nápad co to zas melu nejsem srab prostě se mu podívám do očí a odpovím nic těžkého jedna dva tři dobře můžu.
Kouknu se mu do očí a............

Co bude dál? Nechte se překvapit a uživejte si popravdě vam musim no vlastne nemusim musim jenom umřít ale to je teď úplně jedno asi je i jedno i co si myslim ja hlavní je to co si myslíte VY.....

SEXY BOYKde žijí příběhy. Začni objevovat