Když jsem se ráno probudila, tak mě strašně bolela hlava, ale myslím že bych zvládla zvednout tu svou tlustou prdel, ale to se mi nechtělo. Hlavně když ten polštář i pětina, tak moooc krásně voněli, vím naprosto jistě že ne po mně, takže to možná je postel toho blonďáka. Snažila jsem si vzpomenout co jsem minulou noc dělala a s kým, ale moc mi to nešlo. Když jsem zase chtěla usnout, tak mi došlo, že nemůžu být u blonďáka když mu Luke rozbil držku a pak mě někam vezl. V životě jsem rychleji nevystřelila z postele, což jsem taky neměla dělat, protože se mi zamotala hlava, ale ještě jsem na někoho šlapla ... Jejda😅.. Ten dotyčný se začal hýbat což mi taky moc nepomohlo, tak jsem se raději zase rychle posadila na postel. Koukla jsem se dolu a bingo je to Luke a já jsem jen ve spodním prádle. Začala jsem vyšilovat a znovu si stoupla, což jsem opět neměla dělat, protože jsem opět na nej šlapla a znovu jsem spadla tentokrat ne na postel, ale na něj. Zamžoural na mě očima a chtěl něco říct, ale já mu zacpala pusu, což se mu očividně nelíbilo, protože ji hned dal dolu a promluvil. ,, Dobré ráno zlatíčko,, ani jsem se neobtěžovala mu odpovídat a rovnou jsem se zeptala na to co mě nejvíc zajímalo ,, Co tu kurva dělám a proč jsem jen ve spodním prádle??,, nebyla jsem milá, ale co čekal. Unese mě z party, zmlati moji pomstu jemu a ještě mě vyslikne, dneska je toho na mě moc. On očividně ignoroval moje otázky. ,, Dáš si něco k snídani a slez prosím ze mě, tvoje nahý tělo mi nedělá moc dobře,, jeho prosbu jsem ignorovala a víc jsem se na něj natiskla a dotkla se jeho chloubi, jak jsem čekala, tak se mi okamžitě jeho ruce objevili na zadku a ten tvrdě zmačknul, pomsta bude sladká. Ještě chvíli jsem se na něm vrtěla a když se blížil k vyvrcholení, tak jsem se zvedla a šla si opět lehnout do postele. Slyšela jsem jak jen něco zavrčel a zmizel v koupelně. Potulně jsem se pro sebe usmála a snažila se najít svoje věci, což nebylo vůbec těžký, protože mi je přehodil přes rám postele a boty nechal u ležet na zemi. Měla jsem tam všechno kabelku, šaty a boty. V kabelce jsem našla telefon a koukla se jestli nemám nějaký ty zmeškaný telefony nebo sms. Měla jsem tam jen jednu zprávu a to do Zacka. Jsem to, ale šťastlivec, jiný dospívající dítě by mělo spoustu zmeškaných volání a sms od rodičů, ale já ne. Stejně nejspíš ani neví, že jsem nespala doma a jeli na výlet s tím malým ďáblem. Tím mám na mysli svoji malou sestřičku. Ve vedlejší místnosti jsem slyšela, jak začala téct voda, takže předpokládám, že Luke už vyřešil svůj malý problém a šel se vysprchovat. Rychle jsem si ještě přečetla zprávu od Zacka. ,,Hezky se vyspinkej a nedělej nic co bych nedělal já,, on ví že jsem spala u Luka, jestli jo a nechal mě jen tak aby si mě Luke mohl jen tak někam odvézt, tak ho zabiju vůbec nechápu, jak mi to mohl udělat, ale to si sním vyřídím později. Teď se hlavně musím obléct a zmizet dřív než Luke vyleze ze sprchy. Rychle jsem na sebe hodila šaty, nazula podpatky a propadla kabelku s telefonem a mířila si to ven z jeho pokoje. Doufám, že nemají velký dům abych našla vchodový dveře. Někdo mě nemá rád očividně, protože jejich barák je obrovský. Všude jsou nějaký dveře a chodby a bingo schodiště, rychle jsem seběhla schody a naproti nim byli vchodový dveře. Usmála jsem se sama pro sebe a doufala jsem že nebudou zamčený. Šla jsem k nim a těsně u nich se zastavila, naposledy jsem se nádechla a vzala za kliku. Dveře byli odemčené, ale horší bylo že se pustil hrozně hlasitý alarm. Zanadávala jsem si pro sebe a rychle ty dveře zase zavřela. Nestihla jsem se ještě ani otočit a už jsem slyšela nadávajícího Luka, jak běží po schodech dolu, rychle vypnul alarm a pak se podíval na mě. Nezmohla jsem se na nic, tak jsem mu jen s úsměvem zamávala, což jsem očividně neměla dělat, protože ho to rozzuřilo ještě víc. Byl rudy snd úplně všude a na hlavě měl ještě nesmytí šampón. Nedokázala jsem to vydržet a začala jsem se smát, jako pominutá. Viděla jsem na Lukovi že mu taky cukají koutky, ale snažil se to vydržet a udržet si ten kárající a vážný výraz. Chtěl něco říct, ale já ho předběhla ,, Hele promiň, ale netušila jsem že mate alarm a buď tak hodný a běž se do osprchovat, já nikam neuteču a počkám na tebe v tvém pokoji,, Očividně chtěl něco říct, ale opět jsem ho předběhla ,, No dělej, nebudu tu na tebe čekat celou věcnost, pohni s tou svoji prdeli,, chvíli na mě jen zíral, pak zavrtěl hlavou a běžel zpátky do koupelny. Já jsem šla pomalu nahoru za ním, vešla jsem do jeho pokoje a sedla si na postel. Vzala jsem si telefon a projížděla sociální sítě. Když vešel do pokoje byl už i oblečený, asi vzal předtím věci s sebou. Bez řečí mě vytáhl z postele a táhnul mě pryč. Vůbec jsem nechápala, ale radši jsem to neřešila a ani nemukla, vyšli jsme až ven před barák a tam se ke mně otočil a promluvil ,, Počkej tady, hned jsem zpátky a pojedeme někam na jídlo,, ani nečekal na můj souhlas a odešel. Normálně bych asi protestovala, ale měla jsem hlad tak proč ne? Po chvíli se pře de mnou objevilo auto, uvnitř jsem zahledla Luka, tak jsem šla k němu a nasedla. Luke hned vyjel a pustil ještě rádio, aspoň jsme nejeli potichu, bylo by to divný. Zastavili jsme před KFC, hned jsem vystoupila a hnala jsem dovnitř, ani jsem si neuvědomila jaký mám hlad, dokud jsem nevešla dovnitř. Luka jsem nechala někde za mnou a šla jsem si rychle objednat abych neumřela hlady. Když už jsem měla objednáno, tak jsem čekala než mi vydají moje papání, Luke si mezitím, taky objednal a už stál u mě a čekal na svojí objednávku. Naše objednávky jsme dostali stejně, to je nefér když jsem si to objednala první, chtěla jsem si i dupnout, ale radši jsem to přehodnotila. Šli jsem si sednout a já jsem ho rovnou táhla do zadní lavice a sedla jsem si tam, naproti mě si sedl hned Luke. Hned jak jsem si sedla tak jsem do sebe začala cpát jídlo, musel být asi na mě vtipný pohled, musela jsem vypadat jako kdybych týdny nejedla. Zaslechla jsem chechtaní, tak jsem zvedla hlavu a podívala se na Luka, jak se mi směje. Jako vážně se mi směje?? ,, Hej jako proč se mi směješ??,, můj nevrlý tón mu asi přišel taky vtipnej, neboť se znovu rozesmál až na mě vyplivnul hranolku co měl v puse FUJJ, ale aspoň odpověděl.
,, Protože vypadáš strašně vtipně, jak to jídlo do sebe hazíš,, jak to dořekl, tak se nanovo rozesmál. Fajn chce mě dráždit, tak jak chce, jeho problém. Vzala jsem do ruky pár hranolek a hodila je po něm. Rychlosti blesku se přestal smát a měl výraz profesionálního vraha. Nad jeho výrazem jsem se musela pousmát a vzala jsem další a hodila je opět po něm. To už si však nenechal líbit a hodil po mně svoje jídlo. Pak už jsme na sebe házeli všechno možný, do tý doby než nás nevyhodily. Bylo to fajn, až na to že jsem měla v hlavě nějakou omáčku a nějaký to jídlo, Luke byl na tom o dost líp, já jsem žádnou omáčku neměla, ale za to jsem měla tác, takže když po mně hodil omáčku a po něm hodila tác. On skončil s monoklem pod okem a já s omáčkou ve vlasech. Aspoň má na mě nějakou památku. Celou cestu co mě vezl domu jsme se bavili o samých kravinách, ale bylo to fajn. Když zastavil před mým domem, tak jsem chtěla vystoupit, ale v tom mě Luke zastavil.
,, Hele bylo to fajn a dík za obědovečeři, a ještě než odejdeš, tak se chci zeptat jestli mužem být přátele?? Vím že teď jsem byli trochu na nože, ale rad bych to přešel,, domluvil a koukal na mě, ale já jsem nevěděla co mu na to říct. Rychle jsem vystoupila a zamumlala ahoj a pak už jsem jen rychle mířila domu a do své postýlky. Místo ale abych šla do postýlky, tak jsem se šla vykoupat a lehnout si. Když jsem usínala, tak jsem přemýšlela nad Lukem a nad tím co řekl, jak chce být teď kamarád, vždyť to snad ani nejde. Rozhodla jsem se že se rozhodnu ráno a s tím jsem i spokojeně usnula, nechtěla jsem už přemýšlet na Lukem ani nad ničím jiným, chtěla jsem je spát.Tak tu mate další díl a já slibuju, teda pokud to budu zvládat, tak každý den vydám aspoň jednu kapitolu... moc se omlouvám za to že jste museli čekat, ale tak aspoň jste se dočkali.
ČTEŠ
SEXY BOY
RomanceOn BOŽÍ nový sexy kluk nejhezčí na škole. Ona pěkná je taková jaká chce být a nikoho se neptá na jejich názor ten je ji tam kde záda ztrácejí své slušné jméno.......takže u prdele. Půlka školy ji miluje a druhá půlka nenávidí(spíš závidí). Oba se d...