Ráno jsem se probudil se zazvoněním budíku.
Zamáčkl jsem ho a promnul si oči.
Podíval jsem se na datum a uvědomil si že dnes je první den v mojí nové škole.
Vstal jsem tedy z postele a šel si do skříně vybrat čisté oblečení.
Vzal jsem si svoje černé tričko a bílé uplé džíny.
Pak jsem šel dolů do kuchyně kde jsem si vzal svou snídani a jen co jsem jí dojedl tak jsem se pomalu vydal na cestu do školy.Došel jsem do školy a začal hledat svojí novou třídu. Jen co zazvonilo na hodinu tak mě zastavila nějaká učitelka.
,,Co tu děláš chlapče?" zeptala se mě.
,,N-no já j-jsem tu poprvé a nemůžu najít svou třídu."
,,Ty jsi Jeon Jungkook že? Jsem tvá třídní a zrovna mě máte na hodinu tak pojď se mnou." řekla a namířila si to k nějaké učebně nakonci chodby.
Otevřela dveře a nechala mě projít jako první.,,Tak třído. Tohle je váš novej spolužák a chtěl by se vám představit." řekla a nechala mi prostor na mluvení.
Taehyung
Zrovna jsem se koukal z okna když se najednou otevřeli dveře a v nich stál jeden sexy černovlásek.
Nejdřív něco zamlela učitelka a pak nechala mluvit toho kluka.,,No.. Ehm.. J-já jsem Jeon Jungkook no a.. Nevím co bych měl dál ř-říkat." řekl a začal se červenat.
Ten je tak sexy a roztomilej. Pomyslel jsem si. S tím si ještě užiju srandy.
Nad touto představou jsem se ušklíbl a čekal na to co dalšího řekne ta stará kráva.,,No tak dobře.. Takže sedni si támhle dozadu k Taehyungovi."
Jungkook si to namířil ke mě a celá třída si začala něco šeptat.
Zaslechl jsem něco jako chudák ten novej a pár dalších věcí tomu podobných.
Jen jsem se tomu zasmál a pozoroval ho jak se ke mě blíží.
Sedl si ke mě a nervózně se na mě usmál.,,Vypadáš jako kdyby ses mě bál Jungkooku. " řekl jsem a trochu se zasmál.
,,Ehm ne to ne jen jsem hodně nervózní."
Ušklíbl jsem se na něj a naklonil se k jeho uchu.
,,Ale měl by jses mě bát." zašeptal jsem mu do ucha do kterého jsem ho kousl.
Když Jungkook zakňučel tak jsem se odtáhl a znovu se zahleděl ven z okna.
V odraze jsem zahlédl jeho vystrašený výraz.
Myslím že s ním si užiju ještě dost srandy..
Nad toutu myšlenkou jsem se pousmál a pak už jsem se věnoval jen pohledu z okna.Jungkook
Hodně mě vyděsilo to co mi řekl.
Chvilku jsem se na něj jen vyděšeně díval ale pak jsem se začal věnovat tabuli.
V hlavě se mi ale pořád honily myšlenky o Taehyungovi.Když skončila hodina tak ke mě přišly všechny holky a zači se mě ptát na různé otázky.
Když jsem odpovídal už asi na desatou otázku tak se Taehyung naštval a seřval všechny holky. Holky se lekly a raději odešly.,,Hele nemyslíš že to bylo trochu moc? " zeptal jsem se ho.
,,Věř mi tohle nebylo nic. A teď mě dobře poslouchej. Od teď si jenom můj. Budeš mě poslouchat na slovo a nikomu to neřekneš. Jestli to vykecáš tak tě to bude bolet. Rozumíš?!" zařval na mě.
Mlčel jsem.. Bál jsem se říct jediné slovo..
,,Rozuměl?!" zařval a chytl mě za límec trika.
Přikývl jsem a doufal že mě pustí.
,,Hodnej." pochválil mě a pak se zmocnil mých rtů.
Kousl mě do rtu tak silně že mi začala téct krev. Sykl jsem bolestí a lehce pootevřel ústa.
Hned se dostal svým jazykem do mých úst a začal mi je prozkoumávat. Když se odtáhl tak se ke mě ještě jednou nahl a slízl kapičku krve která mi tekla po rtu.No tohle bude ještě zajímavý. Pomyslel jsem si a postavil se jelikož do třídy vešel učitel.
ČTEŠ
Láska nebo nenávist?
FanfictionJungkook přijde na novou školu kde ho učitelka posadí vedle záhadného Taehyunga. Taehyung bude chtít Jungkooka využívat ke svému uspokojení.. Jungkook se ale rozhodne že to řekne učiteli.. Co se stane potom? Dozvíte se v příběhu.