Když skončila i poslední hodina tak mě Taehyung chytl za ruku a doprovodil mě k mé skříňce. Vzal jsem si svůj kabát a odložil si tam svojí tašku. Zamkl jsem jí a otočil se na Taeho. Než jsem stihl cokoliv udělat tak mě Taehyung chytl za zadek a přimáčkl mě na mou skříňku. Dravě mi začal okusovat mé rty a svým jazykem se dobýval do mých úst. Vstup jsem mu samozřejmě nechtěl povolit ale bylo mi to k ničemu Kolenem mi přimáčkl mého kamaráda a já vypustil tichý sten. Hned toho využil a do mých úst se probojoval. Snažil jsem se ho odstrčit ale byl silnější než já takže jsem to vzdal a poddal se mu. Když se konečně odtáhl tak jsme vyrazili k nám domů.
Když jsme došli ke dveřím tak jsem mu je otevřel a společně s ním vešel dovnitř.
,,Taehyungu chci tě poprosit.. Nechci aby si na mě šahal před mojí mámou a nechci aby jsi něco naznačoval. Chovej se prosím jako můj nejlepší kamarád a večer udělám cokoliv o co si řekneš." řekl jsem mu a čekal na jeho odpověď.
,,No dobře.. Slibuju.. Budu se chovat normáně. Ale jen když jí budeme na očích. Jakmile se otočí... Neslibuju že nic neudělám." řekl a vlepil mi poslední polibek.
Achjo.. Myslím že jsem podepsal smlouvu s ďáblem.
S touto myšlenkou jsem Taehyunga odvedl do kuchyně kde už čekala máma.,,Ahoj kluci!" pozdravila nás mamka a při tom krájela zeleninu na kostičky.
,,Ahoj mami tak tohle je Kim Taehyung."
,,Ahoj Taehyungu. Ráda tě poznávám. Jungkooku ukaž mu svůj pokoj a já to tady dodělám a zachvilku vás zavolám."
,,Ehm.. No dobře." řekl jsem a vydal se směrem do pokoje s Taehyungem v patách.
,,Mmm.. Tady se to bude dobře dělat Jungkookie." zavrněl a hodil mě na postel. Nalehl na mě a začal mě dravě líbat.
,,Taehyungu ne." řekl jsem mezi polibky a snažil se ho ze sebe schodit.
,,Jungkookie.. Vím že to chceš."
,,Ehm.. Ne nechci.." řekl jsem mu upřímně.
,,No jak chceš kotě. Ale večer tomu stejně neutečeš." řekl mi a slezl ze mě.
,,No já jsem se chtěl zeptat jestli by jsi náhodou po obědě nechtěl odejít?" zeptal jsem se ho.
Taehyung se bleskově otočil a obkročmo si sedl na můj pas. Prstama mě strčil do hrudi a já byl díky tomu donucen lehnout si na záda. Chtěl jsem se zvednout ale on mi to nedovolil.
,,No to bych nechtěl.. Slíbil si že když přijdu tak večer uděláš cokoliv ti řeknu. A toho chci také využít Jungkookie." zavrněl a znovu se mi přisál na rty.
Svou rukou zabloudil pod mé kalhoty a pevně mi stiskl mého kamaráda.,,Slez... ze.... mě.." dostal jsem ze sebe mezi polibky.
,,Nechce se mi." řekl a rukou vklouzl i pod mé trenky.
Skousl jsem si ret a snažil se ze sebe nedostat ani hlásku.
Taehyung uchopil můj úd a začal mi ho rychle honit.
Různě jsem se pod ním kroutil a lehce vzdychal.,,Dost!" zařval jsem na něj ale on mě neposlechl.. Jen zrychlil tempo a sledoval můj obličej.
Bylo mi opravdu trapně. Nemohl jsem se skoro vůbec ovládat ale steny jsem v sobě zvládl udržet.
Ještě než jsem se stihl udělat tak mě Taehyung pustil. Zrychleně jsem dýchal a čekal na to co bude dělat dál.. Slezl ze mě a klekl si před postel. Sundal mi kalhoty rovnou i s trenkama.
Jazykem mi obkroužil špičku a pak mi na můj úd kladl jemné polibky. Roztáhl mi nohy a jazykem mi vnikal do vstupu.
Následně mi dal tři prsty před ústa.,,Ne to neudělám." řekl jsem mu rovnou.
,,No jak chceš." řekl a prsty dal zase zpátky.
Myslel jsem si že už mě nechá ale on ne.. On do mě strčil rovnou všechny tři prsty naráz.
,,Au!" vykřikl jsem a začal se svíjet v bolestech.
Taehyung si na mě znovu sedl aniž by prsty vyndal. Spíš je začal roztahovat.
Hrozně mě to bolelo ale i tak jsem se po chvíli udělal na své tričko.,,Šikovnej kluk." pochválil mě a sklonil se k mému údu aby mě mohl políbit na mou špičku. Pak odešel někam pryč z mého pokoje.
Rychle jsem si převlékl a pak jsem ho běžel najít. Docela jsem kulhal jelikož mě bolela prdel ale dalo se to snést.
Taehyunga jsem našel s mámou v kuchyni jak jí pomáhá.,,Našel jsis velmi šikovného kamaráda Kookie." pochválila mě mamka a společně s Taehyungem donášela jídlo na stůl.
Dokulhal jsem ke stolu a pomalu si sedl na své místo.,,Jsi v pořádku Kookie?" zeptala se mě máma.
,,Ano jsem jen mám křeč." řekl jsem jí a trochu se pousmál.
,,Tak dobře. Tak dobrou chuť kluci." popřála nám.
My jsme jí také popřáli a pak jsme se všichni pustili do jídla.
ČTEŠ
Láska nebo nenávist?
FanficJungkook přijde na novou školu kde ho učitelka posadí vedle záhadného Taehyunga. Taehyung bude chtít Jungkooka využívat ke svému uspokojení.. Jungkook se ale rozhodne že to řekne učiteli.. Co se stane potom? Dozvíte se v příběhu.