Pozvání

887 70 3
                                    

Během zbytku dne se toho moc nedělo. Taehyung mě několikrát začal hladit po stehně ale to bylo tak všechno.
Jakmile skončila i poslední hodina tak jsem šel do skříně která mi byla během dne přidělena pro kabát ktetý jsem přes sebe hodil a pak šel v klidu domů.
Když jsem vyšel ze školy tak za mnou najednou stál Taehyung.
Chtěl jít za mnou ale já zrychlil tempo..
Když jsem doběhl k sobě domů tak na mě zavolala máma že se mám vyzout a jít za ní do kuchyně.. Že tam na mě prý čeká jídlo.

,,Ahoj. Tak co? Jak bylo ve škole?" zeptala se mě hned.

Přemýšlel jsem nad tím jestli jí mám říct pravdu ale bál jsem se..

,,Jo bylo to super." zalhal jsem jí mrzelo mě že jí lžu ale jinak o to nešlo.

,,Jo? A už jsis tam našel nějaké kamarády?" ptala se dál.

,,Jo mám jich už docela dost. Velkou část z těch kamarádů tvoří holky ale mám i nejlepšího kamaráda Taehyunga." hned mi došlo jekej jsem idiot že mě napadlo říct zrovna tohle.

,,Tal tak je dobře. A nechtěl by jsi ho zítra pozvat na oběd? Ráda bych ho poznala. A třeva kdyby jste chtěli tak by tady mohl i přespat."

Aniž bych přemýšlel jsem řekl..
,,Ano. To bude super."

A do prdele.. Až teď mi to došlo.

,,Tak jo. Už se na něj těším. " řekla a odešla do obýváku.

Když byla mimo dohled sedl jsem si na židli a proklínal se. Ani nevím co mám teď dělat.. Jelikož když Taehyungovi řeknu ať přijde tak mě tady třeba klidně i znásilní a když mu to neřrknu tak nepřijde a máma bude smutná že nepoznala mého nového kamaráda..

Přešla mě chuť i na jídlo. Dal jsem ho tedy do ledničky a namířil si to rovnou do pokoje..
Lehl jsem si na postel a po chvilce usnul..

Ráno mě probudila máma s tím že mám za deset minut vyrážet.
Hned jsem vstal z postele a rychle se oblékal.
Díky bohu js to všechno stihl do patnácti minut.. Do školy jsem musel jít rychlejším tempem ale i tak to stíhám krásně.

Jen co jsem vešel do třídy se na mě Taehyung začal perverzně usmívat.

,,Ahoj kotě." zavrněl jen co jsem se posadil.

Svou rukou mě začal hladit po stehně a jazykem se snažil dostat do mých úst.
Moje povolení nedostal.. Teda.. Alespoň né dobrovolně..
Stiskl mi ho tak silně že mi uteklo zaskučení a on toho samozřejmě hned využil.
Jazykem prozkoumával má ústa a pak si hrál s mým jazykem.
Snažil jsem se odtáhnout jenže on se na mě ještě více přitiskl a ani když přišel do třídy učitel tak mě nepustil.
Asi po pěti minutách od začátku hodiny se odtáhl. Chvilku jsem váhal jestli ho teda mám pozvat a jelikož jsem nechtěl zklamat mámu tak jsem sebral odvahu a promluvil na něj.

,,Ehm Taehyungu?" zašeptal jsem.

,,Ano kotě?" otočil se na mě.

,,No.. Víš j-já.. Včera jsem řekl mámě.. No takovou blbost.. Víš já řekl že mám kamaráda.. Tebe.. No a ona chce aby jsi dnes přišel a přespal u nás.. No a.."

,,Rád u vás přespím." řekl a já se na něj nadšeně podíval.

Moje radost mě přešla hned když jsem viděl jeho podlost v očích.

,,Ale něco budu chtít za to." zašeptal mi do ouška do kterého mě následně kousl.

,,C-co?" zeptal jsem se ho se strachem v hlase.

,,No uděláš mi večer pár laskavostí." řekl a pohladil mě po mém rozkroku.

,,Ne to ne." řekl jsem hned.

,,No dobře.. Tak mi ty laskovosti uděláš o přestávce a já nepřijdu a své mámě si řekni co chceš. " řekl a mrkl na mě.

,,Ne to ne prosím! Musíš přijít."

,,Klidně přijdu.. Ale víš co pro to musíš udělat." řekl a podíval se mi do očí.

Chvilku jsem přemýšlel a pak jsem promluvil.

,,No dobře.. Dnes v noci udělám cokoliv budeš chtít pokud k nám dnes po škole přijdeš." řekl jsem poraženě a čekal na jeho odpověď.

,,Tak to beru." řekl a dal mi poslední polibek pak se znovu otočil k oknu a dál se mi během školy moc nevěnoval..

Láska nebo nenávist?Kde žijí příběhy. Začni objevovat