,,Jako teď." odpověděl mi a dravě se vrhnul na mé rty.
Začal jsem okamžitě spolupracovat a své ruce jsem zapletl do jeho krásně hustých vlasů.
Mezi polibky se Taehyung začal svlékat.
Prstíkama se staral o mé bradavky a já mu slastně vzdychal do úst.,,Tae?" zeptal jsem se a trošičku se odtáhl.
,,Ano?"
,,Můžu být ten nahoře?" zeptal jsem se ho.
,,No to teda nevím Jungkookie.." zavrněl.
,,Ale ano víš.'' řekl jsem a rychle ho schodil pod sebe.
Začal jsem ho líbat na hrudi a on mě chytl za zadeček.
Pánví jsem se začal pohybovat a tím jsem způsoboval tření našich rozkroků o sebe.,,A to jsi to ještě před chvílí ani dělat nechtěl." zasmál se Taehyung.
,,Mlč nebo to teď hned ukončíme." zavrčel jsem na něj.
,,I kdyby jsi chtěl tak neskončíme.. A ty to víš." zavrčel také.
,,Jo? Myslíš že bychom pokračovali?" zeptal jsem se ho nasraně.
,,Jo." odpověděl mi.
,,Já bych si to nemyslel.." řekl jsem a pak jsem se z něj pokusil slézt.
On mi to ale nedovolil. Povalil mě pod sebe a hlavu mi zabořil do polštáře.
,,Mě budeš poslouchat ty spatku." zavrčel a pak ho do mě celého narval.
,,Kurva vylez ze mě!" zařval jsem na něj.
,,Nechce se mi." řekl a hned na to do mě začal tvrdě přirážet.
Slzy mi tekly po tvářích ale s ním to nic neudělalo.. Pokračoval bez milosti.
Naštěstí jsem si po chvilce zvykl a začal jsem si to také užívat.,,Tae!" vykřikl jsem když narazil na mojí prostatu.
Začal tedy přirážet jen tam až do doby dokud jsme se oba neudělali..
,,Nesnáším tě..." řekl jsem nasraně.
,,Tvoje péro říká něco jiného." zasmál se a pak si došel pro čisté oblečení.
Následně opustil pokoj.
Jak já bych ho chtěl zabít.
Po chvilce kdy jsem se konečně pokusil pohnout jsem pocítil neskutečnou bolest ve svém zadečku.
Já ho fakt přerazím..
Po hodině se mi konečně povedlo se sebrat a jít si také pro čisté oblečení které jsem si vzal na sebe a pak jsem šel dolů na snídani.,,Vstal jsi rychleji než jsem čekal." poznamenal Taehyung který seděl u stolu a čuměl do svého mobilu.
,,Drž hubu a nic se ti nestane.." zavrčel jsem na něj.
,,Vyhrožuj dál a něco se stane tobě." zavrčel taky.
,,Tss.."
Došel jsem k ledničce a vzal si nějaký jogurt co tam byl.
,,Uhni.." řekl jsem a pak si otevřel jogurt.
,,Sedni si na zem.." odsekl mi Taehyung.
,,Si tam sedni ty ne?"
,,Ne.. Já chci sedět u stolu." řekl Taehyung.
,,Zmrde.." zašeptal jsem a šel si sednout do obýváku.
Sedl jsem si na gauč a zapl si telku.
Po chvilce přišel Taehyung a telku mi zase vypl..,,Co to děláš?" zařval jsem na něj.
,,Jak jsi mi to před chvilkou řekl?" zeptal se mě nasraně.
,,Zmrd?" odpověděl jsem mu.
,,Nějak moc si dovoluješ Jungkookie.. A to by chtělo potrestat.." řekl Taehyung a obkročmo si na mě sedl.
Chtěl mě začít ošahávat ale já mu do obličeje hodil zbytek toho jogurt co jsem měl ještě v kelímku.
,,Vypadáš jako kdyby se ti někdo vystříkal do obličeje." zasmál jsem se a pak jsem ho ze sebe schodil.
Odešel jsem do kuchyně kde jsem v klidu vyhodil kelímek do koše a lžičku jsem dal do dřezu.
ČTEŠ
Láska nebo nenávist?
FanfictionJungkook přijde na novou školu kde ho učitelka posadí vedle záhadného Taehyunga. Taehyung bude chtít Jungkooka využívat ke svému uspokojení.. Jungkook se ale rozhodne že to řekne učiteli.. Co se stane potom? Dozvíte se v příběhu.