Asi v polovině mého rozkoukaného filmu jsem se začal hrozně nudit. Zvedl jsem se z gauče a šel zpět do pokoje za Taehyungem.
,,Copak Jungkookie? To ti tamto nestačilo?" zeptal se mě Taehyung jen co jsem vešel do pokoje.
,,Já ani nevím Taehyungie.. Ale zase se nudím a ty máš pořád svázané ruce takže.." nedokončil jsem větu a hned jsem si sedl před Taeho a přisál se mu na rty.
Taehyung mi hned začal odpovídat. Ruce jsem přemístil na jeho hruď po které jsem ho začal jemně hladit. Svýma prstama jsem zabloudil na jeho bradavky se kterýma jsem si začal hrát. Následně jsem se ústy také dostal na jeho bradavky a začal je okusovat a přejíždět po nich svým jazýčkem.
,,Ach..Jungkookie?" promluvil na mě Taehyung.
,,Copak?" zeptal jsem se ho když jsem se na chvilku odtáhl od jeho bradavek.
,,Jsi si na sto procent jistý že jsem svázaný?" zeptal se mě s náznakem výsměchu v hlase.
Hned mi to došlo..
,,A sakra!" řekl jsem a pokusil se rychle zvednout..
Než jsem ale stihl slézt z postele tak mě chytl za zápěstí a povalil mě pod sebe. Ležel jsem na břiše a on se nademnou skláněl.
,,Teď to bude bolet Jungkookie." zašeptal mi do ouška a hned na to do mě strčil svého kamaráda.
Byla to neskutečná bolest. Po tváři mi tekla slza bolesti a hned za ní začaly stékat další protože do mě začal tvrdě přirážet.
'Proboha proč musí být tak velkej?' pomyslel jsem si a zakousl se do ruky protože mi to začínalo být příjemné a nechtěl jsem abych byl slyšet.
S každým jeho dokonalým přírazem jsem cítil že se čím dál tím víc blížím k vrcholu.,,Notak Jungkookie.. Vypusť to nebo tě tu budu šukat tak dlouho dokud nebudeš schopnej jediného pohybu." zašeptal mi a přirazil hluboko do mého nitra.
,,Óhh!" zasténal jsem a dál už se nesnažil své steny držet v sobě.
Trochu jsem se zvedl a zapřel se o své lokty. Pořádně jsem na něj vyšpulil zadeček a roztáhl nohy tak aby se mu do mě lépe přiřáželo. Taehyung toho hned využil a přirazil do mě tak že jsem ani nevěřil že se někdo může dostat až tak hluboko do mého nitra.
,,O můj bože!" zasténal jsem z plných plic.
Taehyung tyto pohyby začal opakovat a já mohl z té slasti zešílet. Sám jsem proti němu začal přirážet.
Taehyung do mě stále přirážel a po chvíli jsem se udělal na prostěradlo. Po chvíli se do mě udělal i on ale nepřestával přirážet. Znovu jsem začal tvrdnout.,,Proboha! Ano!" sténal jsem dál.
Taehyung svou rukou chytil můj penis a začal mi ho honit v rytmu přírazů. Druhou ruku přemístil k mé ruce a propletl si se mnou prsty.
,,Mmm.. Ach! Tae.. Rychleji!"
Taehyung mé přání hned vyplnil a své tempo zrychlil.
Ta slast kterou mi teď způsoboval byla tak dokonalá.. Nemohl jsem uvěřit že je možné docílit tak úžasného pocitu ale jeho penis ve mě mi dokazoval že to možné rozhodně je..
Po několika přírazech jsem se znovu udělal a on chvíli po mě. Oba jsme se svalili na postel a rozdýchávali to co se tady právě stalo.,,Ale věř mi Jungkookie že za to co jsi mi dnes udělal mi brzo zaplatíš a nikdo tě nezachrání." řekl a plácl mě po zadku.
,,Au!" vykřikl jsem protože to nebyla zrovna malá rána.
,,Otoč se ke mě Jungkookie." zašeptal Taehyung.
Poslechl jsem ho a otočil se k němu čelem. Taehyung mi omotal ruku okolo pasu a přitáhl si mě k sobě co nejvíce to šlo. Pak ruku přesunul na můj zadek a políbil mě na rty.
,,Dobrou Jungkookie." zašeptal.
,,Dobrou Tae." popřál jsem mu a schoval si hlavu do jeho hrudi.
———————————————
Ráno mě probudila neskutečná bolest. Bouchnul jsem Taehyunga do ramene aby se taky vzbudil.
,,Co.. Au!" postěžoval si a chytl se za své pozadí.
,,Nestěžuj si." zamumlal jsem skrz zaťaté zuby.
,,Budu! Víš jak to bolí?!"
,,Věř mi.. Jo vím!"
,,Až to přestane tak bolet tak mi věř že tě zabiju."
,,Ježiš mlč Taehyungu!"
,,Nebuď drzej nebo tě do toho tvého bolavého zadku ještě nakopnu!" okřikl mě.
,,Abych tě náhodou nenakopnul já!"
Na to už neměl co říct oba jsme jen leželi a snažili se přežít tu bolest.
Asi po hodině mě to přestalo tolik bolet a tak jsem se zvedl a vydal se do koupelny kde jsem si zalezl pod sprchu a nechal po sobě stékat kapky vlažné vody.
Bylo to tak moc příjemné že jsem skoro zapoměl na tu bolest a když jsem vylezl tak už to skoro nebolelo.
Pak jsem došel do pokoje kde se stále válel Taehyung.,,To jsem tě včera až tak vyřídil jo?" zeptal jsem se ho.
,,Sklapni.."
Trochu jsem se zasmál tomu pohledu na něj ale pak jsem si došel do skříně pro oblečení. Oblékl jsem se a odešel do kuchyně kde jsem si udělal snídani. Taehyung se mezitím konečně zvedl a také se došel umýt. Když se vrátil tak jenom trošičku pokulhával takže jsem usoudil že už je také docela v pohodě.
Došel si do lednice pro jogurt a pak si vzal ještě z misky s ovocem banán.
Sedl si naproti mě ke stolu a otevřel si jogurt. Ten v něm hned zmizel a pak se pustil do banánu. A samozřejmě mě s ním musel nějak provokovat. Nejdříve si ho strčil celej do pusy a pak ho zase vyndal. A pak s ním dělal různé další věci.. Takhle nějak mě provokoval do doby než jsem se zvedl a odešel na záchod s menším problémem v kalhotách...
ČTEŠ
Láska nebo nenávist?
FanfictionJungkook přijde na novou školu kde ho učitelka posadí vedle záhadného Taehyunga. Taehyung bude chtít Jungkooka využívat ke svému uspokojení.. Jungkook se ale rozhodne že to řekne učiteli.. Co se stane potom? Dozvíte se v příběhu.