Epilog

88 7 1
                                    

Nadszedł czas, w którym ostatecznie każde z nich poszło w inną stronę.
Czas, w którym muszą zacząć wszystko od nowa.
Okazja spróbowania nowego życia z szansą powodzenia lub rozpamiętywanie błędów przeszłości.
Mimo, że z czasem staną się dla siebie jak obcy ludzie, nigdy nie zapomną o spędzonych razem chwilach, zarwanych nocach czy codziennych dyskusjach. Każdy z nich był dla siebie pasującą częścią. Brakującą połówką, który każdy tak pragnie znaleźć.
Znaleźć kogoś jest łatwo, jednak walczyć, starać i angażować się w związek jest trudniej. Prosto znaleźć sobie osobę, jednak trudem jestzatrzymać.
Ona bez kompletnego doświadczenia w tych sprawach, bez zbędnego wyjaśniania mogła stwierdzić, że znalazła tego na kogo czekała.
On kompletnie zdezorientowany, pod wewnętrzną barierą, poczuł nieznane mu wcześniej uczucie.
jednak rzeczy, których nie da się wybaczyć. Rzeczy, które dogłębnie nas ranią, a my próbujemy ukryć ból za udawanym uśmiechem. Jednak nie może to trwać wiecznie. Każdy ma swoją chwilę słabości. Nie chce juz udawać. Chce pokazać, że naprawdę jest mu źle. Bo jesteśmy tylko ludźmi.
Ich miłość ma jeszcze szansę. Ona nadal wierzy i wie, że warto było go poznać, żeby dowiedzieć że istnieją takie oczy jak Jego..

Mystery || z.m  ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz