-Ok , te provoc sa il saruti pe Jake ! Spune el uitandu-se la mine .
- Ce ... Eu nu fac asta . Spun eu .
- Provocarea e provocare , iar Jake nu te musca .
- De unde stii tu ? Raspunde Jake .
-Haide Rebeka ! Striga Andrada si Alex .
Ma apropi de Jake si il sarut . Sarutul a fost unul scurt si dragut .
Este randul lui Andrada :
- Ce alegi ? Spune Jake .
- Provocare .
- Andrada , te provoc sa il saruti pe Alex ! Spune Jake .
- Ce ... Eu nu fac asta ! Spune ea nervoasa .
- Haide Andrada ! Spun eu .
- Am de ales ? Spune ea .
- Nup ! Spune Jake .
Andrada se apleaca spre Alex si il saruta . Sarutul este scurt .
Este randul lui Jake :
- Ce alegi Jake ? Spune Alex .
- Provocare ! Spune el scurt .
- Ok , te provoc sa te dai cu capul de perete !
- Ce provocare este asta . Spune el ridicandu-se si ducandu-se spre un perete .
- Haide !
- Ok ! Spune el uitandu-se la perete .
Se da odata cu capul de perete mai mult din cauza lui Alex deoarece cat timp Jace se uita la perete , Alex la impins cu capul in perete .
Se intoare spre noi , are o umflatura uriasa in frunte .
- Haide in bucatarie ! Ii spun eu lui Jake .
Vine cu mine in bucatarie , scot din frigider putina gheata si o pun pe umflatura. Si cu umflatura din frunte tot dragut arata .
- Au ! Spune el cand fruntea lui face contact cu gheata .
- Scuze !
Dupa o ora au plecat . Iar parinti mei au venit imediat ce ei au plecat .
- Scumpo , spune mama uitandu-se la mine sptamana viitoare noi vom fi plecati intr-un oras apropiat , vei sta acasa singura si te va mai vizita din cand in cand doamna care sta alaturi .
- Ok !
Saptamana trece , iar parinti mei trebuie sa plece , se pare ca astazi voi ajunge foarte devreme la scoala .
In clasa nu mai era nimeni , doar eu cand intra pe usa Andrada cu Alex . Ies pe hol cu Andrada si incepem sa vorbim :
- Hey Rebeka ! Cum ai ajuns tu asa devreme ? De obicei veneai ultima , iar astazi ai ajuns prima .
- Pai parinti mei au plecat saptamana asta in alt oras , si am venit cu ei de dimineata
- Si cat timp vor fi parinti tai plecati ?
- O saptamana .
- Super , vei sta singura o saptamana .
- Mda . Vrei sa dormi la mine diseara ?
- Sigur .
- Pot veni si eu ? Intreba Jake care a auzit discutia mea cu Andrada .
- Ok . Vine si Alex o sa fim mai multi .
- Ok . Spune Alex care ne-a auzit .
Dupa scoala mergem toti la un magazin si luam ciocolata , cipsuri , pop-corn , sucuri si alte lucruri nesanatoase .
Apoi ajungem la mine acasa unde incepe cearta . Pana la urma ne uitam uitam la un film horror . Andrada tipa asa ca la jumatatea fimului a plecat in bucatarie si a inceput sa manance pana cand am vazut-o noi si am inceput sa o fugarim prin toata casa sa ne dea si noua . Ea fugea cu 3 pungi de cipsuri , 2 ciocolate si o sticla de suc . Dupa 5 minute am intrat in bucatarie si cand am iesit cu un bol de pop-corn baieti inca o fugareau pe Andrada pana cand m-au vazut cu bolul de pop-corn in mana . Au sarit pe mine si mi-au luat bolul si s-au dus pe canapea , iar eu cu Andrada am desfacut o punga de cipsuri deoarece celelalte 2 pungi le-au luat tot baieti . La ora 23:30 am adormit cu toti . Jake dormea in camera de oaspeti , Alex dormea pe canapea , iar Andrada dormea cu mine in camera . La ora 23:55 s-a auzit usa , ne-am trezit cu toti speriati ...Asta a fost capitolul sper sa va placa . Oare cine a venit ? Nustiu cand voi posta continuarea .
CITEȘTI
Colega noua
JugendliteraturO poveste a unei fete care tocmai s-a mutat la alta scoala unde isi face prieteni noi cu care isi petrece tot timpul .