Stateam in camera mea cand am primit un nou mesaj de la anonim . Eu chiar credeam ca am scapat de el .
Buna frumoaso , ma bucur ca te-am vazut astazi . Ce coincidenta sa ne intalnim aici .
Oare cine este acest anonim . Si cum adica ne-am intalnit . Oare este Zake . Stai axum mi-am amintit ceva . Zake semana cu un coleg care s-a transferat in alta clasa . Ma uitam prin pozele cu clasa actuala cand l-am vazut . Stateam in camera mea cand cineva a batut la usa .
Cioc cioc
-Intra !
Cand se deschide usa nu imi vine sa cred este Jake . Ma ridic din pat si sar in bratele lui .
-Nu imi vine sa cred !
-Ba sa crezi !
-Mi-a fost dor de tine !
-Si mie !
Ma pun in pat cu Jake care imi da un ursulet mic si dragut .
-Multumesc ! Spun eu
El nu imi spune nimic , imi da un sarut mic drept raspuns . Ma apropi de el si il sarut .
Merg cu el in noua lui camera unde isi lasa bagajele . Ma intorc in camera mea si ma pun in pat . Dupa o ora aud pe cineva la usa . Ma duc la usa si ii vad pe parinti mei .
-Toata lumea aici !
-Ce sa intamplat ? Spunem toti
-Mergem pa plaja ! Asa ca haideti !
Mergem toti in camerele noastre . Eu mi-am luat costumul de baie si o geanta de plaja unde am pus mai multe lucruri . Am iesit toti din camere si ne-am urcat in masina . Dupa o ora am ajuns . Am coborat din masina si ne-am pus . Stateam langa apa si faceam un caatel de nisip cu Jake . Dupab10 minute aveam un castel de nisip super decorat cu scoici .
-Hey ! Vrei sa inotam ?
-As vrea daca as sti sa inot !
-Te invat eu !
-Esti sigur ?
-Da !
-Ok !
Am intrat in apa cu Jake care ma invata sa inot . Dupa o ora am iesit din apa ca sa vad ce fac celelalte fete . Cand am iesit din apa m-am intalnit cu Zake .
-Ce faci ? Intreaba Zake
-Am venit la plaja !
-Ce coincidenta !
-Da ! Eu trebuie sa plec !
-Unde ?
-La prieteni mei !
-Ok !
-Stai putin !
-Ce ?
-Tu esti fostul meu coleg din clasa I ?
-Nustiu !
-Imi pari foarte cunoscut !
-Poate !
-Stiu ca aveam un coleg Zake !
-Si eu am avut o colega Rebeka !
-Deci ?
-Acum mi-am amintit de tine ! Esti fata acea foarta timida ?
-Da !
- Ce mult te-ai schimbat !
-Da ! Si tu la fel !
-Da !Apropo imi sti numarul de telefon ?
-Depinde !
-Deci il ai !
-Da !
-Dar cum ai facut rost de el ?
-Pai Alin !
-Alin ?
-Da !
-Ok !
Ma duc langa fete care stateu la soare . Ma uit in geanta si imi i-au crema de soare . Cand vine Jake langa mine .
-Ce faci ?
-Ma dau cu crema de soare !
-Te ajut ?
-Da !
Dupa o ora ne-am intors acasa.
M-am dus in camera mea si stateam pe telefon . Ma plictiseam .
CITEȘTI
Colega noua
Fiksi RemajaO poveste a unei fete care tocmai s-a mutat la alta scoala unde isi face prieteni noi cu care isi petrece tot timpul .