Dupa o ora de mers am ajuns la un restaurant ce parea foarte scump .
- Intri ? Ma intreaba Jake vazandu-ma stand ca o stana de piatra
- Da !
Intram si ne asezam la o masa de 2 persoane . Dupa ce comandam vine mancarea . Eu am comandat un suc de portocale si o salata , iar Jake friptura . Dupa ce mancam mergem acasa . Era ora 19:30 cand am intrat pe usa Alex , Roby , Andrada si o fata pe care nu o cunosc stateau pe canapea si se uitam la televizor .
- Hey ! Spun eu si Jake in cor
- Buna ! Raspund Roby , Alex si Andrada
- Ea cine este ? Spune Jake aratand cu degetul spre fata pe care nu o cunosteam
- Ea este iubita mea ! Spune Alex aratand spre acea fata
- Buna ! Eu sunt Maia spune fata satena cu ochi verzi imbracata cu o rochie scurta si cu niste tocuri uriase
- Buna ! Eu sunt Rebeka , iar el e iubitul meu Jake !
- Salut ! Spune Jake
- Aaa ....Maia va sta cu noi ! Va sta in camera de oaspeti !
- Ok! Spun eu si Jake in cor
Ma duc in camera mea si ma uit dupa Pufy care nu era nicaieri . Ies din camera si ma duc spre ceilalti
- Hey , stiti unde este Pufy ?
- Da ! E pe balcon ! Raspunde Maia
- Dar era in camera mea ! Ce cauta acolo ?
- Pai a iesit din camera ta si a intrat in dulapul meu si mi-a rupt rochia rosie preferata si mi-a sticat o pereche de pantofi care a fost foarte scumpa ! Dar nu m-am suparat pe tine , dar daca se poate imi vei plati ce a stricat cainele tau !
- Nu iti platesc nimic ! Strig nervoasa
Ma duc pe balcon unde Pufy mai avea putin si cadea . Il i-au in brate si ma duc cu el in camera mea . Dar Pufy cand o vede pe Maia sare din bratele mele si incepe sa o latre pe Maia .
- Ajutor ! Sa ia cineva javra asta de langa mine ! Iubi ajuta-ma !
Ma duc si il i-au pe Pufy .
- Cui ii spui tu javra ? Spun eu si mai nervoasa
- Bestiei care ii spui tu Pufy ! Striga Maia la mine
Ma intreptam spre i-a nervoasa vrand sa o i-au la bataie cand il aud pe Jake strigandu-ma .
- Rebeka ! Vino putin ! Acum !
-Vin acum! Strig eu
A avut noroc , dar data viitoare cand se mai i-a de Pufy jur ca o i-au la bataie de nu se mai vede .
- Ce s-a intamplat ? Care este urgenta ?
- Nimic , dar ce s-a intamplat ?
- I-a spus lui Pufy javra ! Spun strangandu-l in brate pe Pufy
Ma i-a in brate spunandu-mi :
- Calmeaza-te putin !
- Ok!
Ma duc la mine in camera si incep sa ma joc cu Pufy . Cand aud pe cineva la usa .
Cioc cioc !
-Cine este ?
- Jake !
- Intra !
- Hey , pot sta si eu pe aici ?
- De ce ?
- Pai Maia vrea sa se mute in camera mea asa ca am incuiat usa si am venit la tine . Pot sa ascund cheia aici ?
- Si cum mai intri in camera ta ?
- Nu mai intru ! Stau cu tine !
- E ...
Ii i-au cheia si ma duc in camera lui . Eu stau aici pana cand Maia se razgandeste si tu stai in camera mea !
- Ok ! Spune el cu o fata trista
- De fapt ! O sa stau in camera mea !
- Cu mine !?! Spune cu o fata de catelus
- Daca iti place podeaua ?
- Ok !
Imi i-a cheia din mana si isi inchide camera . Mergem amandoi in camera mea . Jake se uita la televizorul meu , iar eu ma jucam cu Pufy .
Cioc cioc !
Ma duc la usa sa vad cine este la usa . Cand am deschis usa am vazut-o pe Maia care avea o valiza in spatele ei . Nu ii spun nimic si imi inchid usa .
- Deschide !
- De ce ?
- Macar da-mi cheia de la camera lui Jake !
Ies din camera mea .
- Dar de ce nu stai in camera de oaspeti ?
- Nu imi place culoare de acolo , dar cred ca mai bine ma mut in camera ta !
- Nici intr-un caz !
Ma duc in camera mea si i-au cheia de la Jake si ma duc cu Pufy in camera lui Jake .
- Multumes ca imi dai camera ta ! Dar unde este Jake ?
- Nu iti dau nimic ! Eu si Jake am facut schimb de camere !
- ....
Deschid camera lui Jake si il las pe Pufy acolo , apoi ma duc in camera mea si ii dau lui Jake cheile de la camera mea . A doua zi ma duc in camera mea ma imbrac cu o rochie scurta pana la genunchi , imi prind parul normal si ma incalt cu o pereche de balerini negri . Ma duc la baie si ma machez cu un machiaj simplu . Ma duc in bucatarie si mananc un baton cu cereale . Imi i-au o geanta gri in care imi pun telefonul , bateria externa , portofelul si cheia de la camera lui Jake pe care am inchuiat-o inainte de a pleca . Ma duc prin magazine , ma uit la haine cand il vad pe Jake venind spre mine .
- Hey ! Ce faci singura ?
- Hey ! Ma plimbam putin !
- Vrei sa mergem in parc ?
- Ok !
Ma urc in masina , eu si Jake mergem spre parc cand il vad ca in loc sa franeze ca sa ne oprim in parc accelereaza .
- Hey ! Acolo este parcul !
- Stiu , stiu , dar am o surpriza pentru tine !
- Ce surpriza !
- Ai sa vezi !
- Dar macar spune-mi unde mergem !
- Pai si asta este o surpriza ! Apropo vrei sa te joci cu Pufy ?
- Stai , si el este in masina ?
- Da !
Opreste masina se duce in portbagaj si scoate o geata in care este Pufy , imi da geanta si si pornim .
Dupa 3 ore de mers am ajuns .
- Ok ! Acum imi spui care este surpriza ?
- Pai erai cam nervoasa din cauza lui Maia , asa ca te-am adus la mare sa te mai calmezi .
- Dar nu am haine !
- Ba ai ! Spune aratandu-mi spre valiza mea din portbagaj
- Dar cu ai intrat sa il iei pe Pufy ? Spun scotand din geanta cheia camerei lui
- Am o cheie de rezerva ! Iar bagajul tau l-am facut cat timp ai fost tu plecata !
Mergem la un hotel si intram in camerele noastre . Aceat apartament are doar un dormitor asa ca eu si Jake vom sta in accelasi dormitor .
Imi las bagajul in camera si merg cu Jake pe plaja . Vremea este atat de frumoasa . Ma duc in apa si incep sa inot cu Jake . Dupa cateva ore de stat pe plaja m-am dus prin magazine . Dupa o ora ma intorc acasa unde il vad pe Jake jucandu-se cu Pufy. Erau atat de draguti , ma duc in bucatarie si ii dau mancare lui Pufy . Eu ma pun sa fac o supa instant cand il aud pe Jake pe la spatele meu
- Asa-i ca imi faci si mie un bol de supa ?!?
- Da !
Dupa 10 minute ne-am pus amandoi pe canapea si mancam in timp ce ne uitam la un film . Dupa film ma duc la magazine cu Pufy . Vreau sa ii cumpar ceva lui Pufy si un cadou lui Jake . Cand m-am intors aveam intr-o punga aveam cadoul lui Jake , in alta punga avram lesa si alte jucari ale lui Pufy , iar geanta aveam multe rochi colorate , in alta punga aveam doua perechi de sandale si o palarie . Cand intru Jake dormea asa ca ma duc sa las toate lucrurile pe care le-am cumparat . Lui Pufy ii dau sa se joace cu noile jucari in timp ce eu ii impachetez cadoul lui Jake . Peste 4 zile este ziua Lui Jake . Imi este dor de Andrada asa ca o sun .
CITEȘTI
Colega noua
Genç KurguO poveste a unei fete care tocmai s-a mutat la alta scoala unde isi face prieteni noi cu care isi petrece tot timpul .