- Deci?
- Pai am vorbit cu parinti mei si ...... Spune vrand sa creeze suspans
- Ce au spus ! Tip eu la el
- Raman aici !
- Ce ! Tipam cu toti
- Da ! Nu ma mai mut !
- Super ! Spun in timp ce il imbratisez
- Cum ti-ai facut parinti sa te lase sa stai aici ? Intreaba Alex
- Pai le-am spus ca nu o sa stau singur si ca vara asta am sa-i vizitez !
- Ce bine ca ramai aici ! Spune Andrada
Ne asezam toti pe camapea si ne uitam la un film horror . Pe tot parcursul filmului am stat lipita de Jake . Este ora 17:30 , ma duc in parcul din apropierea apartamentului sa ma plimb . Mergeam limistita cand deoadata revin din gandurile mele inapoi pe pamant , se pare ca m-am izbit de cineva.
Ridic privirea sa vad de cine m-am izbit .
- Scuze ! Nu am vrut sa ma izbesc de tine .
- Hey Rebeka , tu esti ?
Ma uit mai atenta si dupa putin timp ii raspund
- Asa ma cheama ! Dar ce cauti aici Luis ?
- Pai am venit in vizita la o matusa .
- Cat timp stai aici ?
- Cateva zile.
Dupa ce ne-am plimbat , am plecat spre casa . Cand am intrat toti ma asteptau .
- Unde ai fost atata timp ? Ma intreaba nervos Jake
- M-am plimbat in parcul din apropiere .
- Timp de o ora ?!? Intreaba Andrada
- Da !
- Singura ? Intreaba Jake
- Nu ! Nu vroiam sa ii spun ca m-am plimbat cu un alt baiat pe care il cunosc de 3 ani si cu care am fost in aceasi clasa in vechea mea scoala si cu care ma inteleg super bine
- Ok ! Spune Alex in timp ce isi scoate telefonul din buzunar
Ma duc in camera si ma pun in pat . Apas un buton al telecomenzi si inloc de sunetul televizorului se aude un ciocanit in usa , mai apas odata si din nou acelas ciocanit . Ma duc la usa sa vad daca era cineva sau era un zgomot al televizorului . Deschid usa si il vad pe Jake .
- Hey ! Ce ti-a luat atat sa imi deschizi ?
- E o poveste lunga !
- Serios ?
- Da!
- Ok !
- Ce faci ?
- Am venit sa mai stau cu tine ! Pot intra ?
- Sigur !
Ma pun in pat langa el si incerc sa deschid televizorul si se intampla la fel . Ma duc sa vad cine este la usa . Deschid usa si o vad pe Andrada .
- Hey ! Ce cauta Jake in camera ta ?
- A venit sa stea cu mine . De ce ?
- Nimic ! Veniti la masa azi ?
- Ok , venim acum !
Inchid usa si ma uit spre Jake .
- Hai sa mancam ! Asa a spus Andrada
- Mancare ! Spune Jake de parca nu ar mai fi mancat de o saptamana
Mergem in bucatarie unde pe masa erau asezate farfuri . Farfuri goale .
- Unde e mancarea ? Intreaba Jake
- In cratita ! Spune Andrada
Dupa ce mai invarte de cateva ori in cratita ne pune in farfuri . Se pare ca in seara asta a gatit paste .
Andrada este o bucatareasa mult mai buna decat mine . Eu abia gatesc cu ajutorul ei . Iar daca gatesc singura singurul lucru care imi iese este supa instant .Dupa ce am mancat m-am dus in camera mea unde ma astepta Pufy . Era atat de dragut , mereu cand ies din camera il las singur si cand ma intorc il gasesc langa usa asteptandu-ma . Ma duc la bolul lui de mancare si ii pun si lui mancare .
Cioc cioc !
Ma duc la usa sa vad cine era , dar nu vad pe nimeni doar un ursulet urias de plus care avea un biletel .
De la Jake pentru draga mea Rebeka !
Ce dragut este ursul de plus , il i-au si il asez in camera apoi ma duc la Jake in camera sa ii multumesc .
Cioc cioc !
- Cine este ? Intreaba Jake
- Rebeka ! Pot intra ?
- Sigur !
Ma duc la el direct si il sarut apoi il imbratisez in timp ce ii spun
- Multumesc de cadou Jake !
Dupa ce i-am multumit m-am dus in camera unde Pufy deja se juca cu ursul de plus . Erau doua pufoseni .
A doua zi m-am dus din nou la plimbare in parc . Era atat de cald , in jur erau pasari ce cantau ,iar intr-un copac erau catrva veverite mici , fantana arteziana era pornita , totul era asa de frumos . M-am asezat pe o banca si ma uitam la tot ce era in jurul meu era atat de frumos . De data asta cand am plecat de acasa le-am spus si celorlalti unde plec . Am inceput din nou sa ma plimb atenta la peisajul frumos cand dinnou m-am izbit de cineva . Era Luis.
- Hey ! Unde te gandesti ? Nu esti prea atenta !
- Hey ! Stiu si eu asta !
- Deci unde te gandeai ?
- Nicaieri , ma uitam la acele flori .
- Sunt frumoase !
- Asa este !
Ne-am plimbat 20 de minute , apoi am plecat acasa.
- Hey ! Este cineva acasa ?
- Hey !
- Ce faci cu telefonul meu ?
- Ai primit un mesaj ! Cine este Luis ?
- Un prieten de la vechea mea scoala .
- Pai se pare ca nu i-ai spus ca ai iubit . Vrea inca o intalnire cu tine !
- Ce !
Dupa ce am vazut mesajul i-am spus
- A mintit ! Nu am fost la nici o intalnire si nici nu suntem impreuna ! Eu te iubesc pe tine !
- ....
- Nu ma crezi , nu-i asa ?
- Te cred doar ca ...
- Ca ce ? Esti gelos ?
- Ok ! Poate sunt putin gelos !
- Doar putin ?
- Ok ! Putin mai mult !
M-am dus la el si l-am imbratisat
- Nu ai motive sa fi gelos , nu te-as insela niciodata !
- Stiu , dar totusi !
L-am sarutat pe obraz si m-am dus in camera mea . Dupa ce l-am hranit pe Pufy , am iesit in sufragerie.
- Hey ! Sti unde sunt ceilalti ?
- Andrada este la mall , Roby nustiu si Alex cica la o intalnire .
- Cu cine ?
- Nustiu !
- Vrei si tu sa mergi prin oras ?
- Ok , asteapta-ma putin !
-Ok!
M-am dus in camera mea si mi-am luat o rochie alba fara bretele , scurta pana la genunchi si la spate avea o trena scurta , parul l-am facut coc si in picioare mi-am luat o pereche de balerini albi cu putin sclipici .
- Gata ! Spun uitandu-ma spre Jake care se pare ca s-a schimbat si el .
Era imbracat cu o pereche de blugi si un tricou alb pe care scria cu negru I have a super girlfriend !
-Ce este cu acel tricou ?
- Nu iti place ?
- Ba da , dar cei cu mesajul ?
-Este adevarat !
Ma duc la el si il sarut pe obraz .
- Haide !
-Ok !
Vine spre mine si ma saruta si el pe frunte parinteste . Ne urcam in masina , Jake conduce .
- Unde mergem ?
- O sa afli cand ajungem !
- Haide spune-mi !
- Nu !
- Hai spune-mi ! Spun facand o fata de catelus
- Nu ! Asteapta putin ajungem imediat .
Deci nu o sa aflu unde mergem . Trebuie sa astept pana ajungem . Dar nu am rabdare , vreau sa stiu unde mergem .
CITEȘTI
Colega noua
Teen FictionO poveste a unei fete care tocmai s-a mutat la alta scoala unde isi face prieteni noi cu care isi petrece tot timpul .