Party

32 4 0
                                    

Alex , Robi si Kate decorau sufrageria . Ana si Mary erau in camera lui Mary . Eu si Andrada ne plimbam prin oras . Dupa cateva ore eu si Andrada ne-am intors , sufrageria era decorata , iar Ana , Mary , Roby si Alex erau pe canapea . Am pus in bucatarie cele  4 cutii de pizza . Dupa ce m-am pus pe canapea Robi s-a dus afara , Alex cu Kate in oras si Mary , Ana si Andrada in camera Andradei . Am ramas singura pe canapea cand s-a auzit usa .
M-am dus sa vad cine era si am ramas uimita . Erau parinti mei .
- Mama , tata . Ce faceti aici ?
- Am venit dupa tine si prieteni tai .
- Dupa mine si prieteni mei ?!? De ce ?
- Pentru ca mergeti cu toti in Germania timp de o luna .
- Dar Jake este in Anglia cand va veni ...
- Va veni si el . Singur dar va veni .
- Ana , Andrada , Alex , Kate , Roby , Mary veniti aici .
Cand au venit si m-au vazut pe mine si parinti mei au ramas blocati . Credeau ca voi pleca in Germania. Dupa ce le-am explicat totul .
- Deci vom pleca cu tot timp de o luna in vacanta intr-un apartament inchiriat de voi pentru noi !?! Intreb eu pentru a mia oara
- Da !
- Super ! Strigam cu toti in timp ce fugim spre camerele noastre .
Dupa o ora ne-am intors jos cu bagajele dupa noi .
- Maine plecam ! Spune mama
- Ce ?? Puteai sa ne spui mai devreme !
- Scuze ! Erati asa bucurosi asa ca am uitat !
- Poftiti biletele de avion , pentru toata lumea . Spune tata .
Seara ne-am dus fiecare in camera lui . Mama si tata stateau in camera lui Jake .

Colega nouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum