Gata vacanta

81 5 0
                                    

Se comporta atat de dragut cu mine . Si acum eu si Jake suntem impreuna . Am plecat acasa , unde m-am dus sa ma schimb deoarece hainele mele erau ude . Dupa ce m-am schimbat cu o pereche de blugi , o bluza neagra si o pereche de tenisi negri , m-am dus in bucatarie am luat o punga de cipsuri si m-am dus in sufragerie cand l-am vazut pe Jake imbracat la fel ca si mine .
- De ce te-ai imbracat la fel ca mine ?
- Pai daca suntem impreuna ... Spune el dar nu apuca sa termine fiindca il intrerup .
- Stai putin ! Noi suntem impreuna ?
- Da ! Sau nu vrei sa fim impreuna ? Ma intreaba el.
- Nu , adica da vreau sa fim impreuna .
- Super ! Spune el in timp ce se apleca spre mine vrand sa ma sarute .
In timp ce ne sarutam a intrat Alex care ne-a salutat in timp ce noi ne sarutam . Dupa ce ne-a salutat Alex , eu si Jake ne-am desprins din sarut .  
Am plecat in camera si am inceput sa imi impachetez lucrurile .
- Ce faci aici Rebeka ? Ma intreaba Andrada .
- Imi impachetez lucrurile . Tu cand ti-le vei impacheta ?
- Maine inainte sa plecam imi impachetez . Am destul timp . Raspunde Andrada sigura pe ea .
- Ok , daca vrei te pot ajuta cand impachetezi ?
- Nu , ma descurc singura !
Imi scot hainele din dulap cand intra Jake peste mine .
- Hey , ai nevoie de ajutor ? Ma inyreaba Jake in timp ce se uita la gramada de haine de pe jos .
- Sincera sa fiu , chiar am nevoie de ajutor .
Jake a benit spre gramada de haine si a inceput sa ma ajute . Dupa 10 minute bagajul meu era gata .
- Multumesc de ajutor .
Plec cu Jake spre magazinele din oras , as vrea sa imi cumpar ceva de aici . Intram intr-un magazin de accesori , ma uitam la tot felul de lucruri , cand Jake se apropie spre mine si imi arata un brelog in forma de inima .
- Ce dragut este !
- Iti place ? Ma intreaba curios Jake.
- Normal.
Intre timp ce vorbeam cu Jake despre brelog , am gasit o pusculita in forma de purcelus .
Am plecat amandoi sa platim , eu mi-am cumparat pusculita , iar Jake a cumparat brelogul .
In drum spre casa am inceput sa vorbesc cu Jake .
- Rebeka , iti place brelogul ?
- Da , este foarte dragut .
- Pai ti-l dau tie cadou .
- Serios !?!
- Da !
- Multumesc ! Spun in timp ce il imbratisez .
Cand am ajuns acasa mi-am luat bagajul si am plecat spre masina . Pe drum am oprit la un restaurant sa mancam . Am cumparat cate o pizza de fiecare si 2 pizza la pachet . In masina am mancat si cele 2 pizze , iar dupa 2 ore de mers cu masina am ajuns . Maine urma ca parinti mei sa ajunga acasa asa ca Jake , Alex , Andrada si Roby au plecat . Eram singura acasa cand am primit un mesaj , era de la anonim .
Cum a fost in vacanta frumoaso ?
Dar tu de unde sti tot ce fac ?

Aceata a capitolul . Sper sa va placa . Nustiu cand voi posta urmatorul capitol .

Colega nouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum