Apartamentul era urias , dar bucataria era goala .Asa ca am plecat cu toti la magazin sa cumparam mancare . Am umplut caruciorul cu mancare . Cand am ajuns acasa , eu si Andrada am inceput sa aranjam mancarea . Seara eu m-am dus in bucatarie cu Andrada si am inceput sa gatim paste . La ora 18 :30 eram toti la masa si mancam paste .
- Voi ati gatit ? Spune Jake
-Da ! Spun eu
- V-a iesit super mancarea ! Spune Alex
-Multumim ! Raspund eu si Andrada in cor
Dupa ce am mancat ne-am asezat pe canapea si am inceput sa ne uitam la televizor la un film horror .
La ora 22:00 eram in camera mea . Vroiam sa adorm cand aud pe cineva ciocanind la usa .
- Intra ! Strig eu in timp ce m-am ridicat din pat .
Pe usa a intrat Jake .
- Ce faci aici la ora asta ?
- Vroiam sa vad ce faci .
- Vroiam sa dorm .
- Vrei sa te las singura ?
- Acum ca m-am trezit nu ma mai deranjezi .
- Ok !
- Tu ce faci ?
- Nu imi este somn asa ca am venit la tine in camera sa te vad .
-Vrei sa ne uitam la televizor ?
- Da !
( In fiecare camera este cate un televizor ) El s-a pus langa mine si am inceput sa ne uitam la desene .
Dimineata cand m-am trezit , eu stateam pe pieptul lui Jake . El inca dormea . M-am trezit incet deoarece nu vroiam sa il trezesc , dar nu am reusit
- Buna dimineata ! Imi spune el somnoros si ciufulit.
- Neatza ! Ce cauti in camera mea . De cr nu ai dormit in camera ta .
- Pai aseara ne-am uitat la televizor si ai adormit cu capul pe pieptul meu si nu vroiam sa te trezesc asa ca am ramas aici .
M-am dus la baie , si cand am ajuns in bucarie Alex facea clatite
- Sti sa gatesti ? Il intreb pe Alex
-Da !
M-am dus in camera mea si m-am imbracat cu o pereche de blugi si un tricou alb si larg si m-am incaltat cu o pereche de tenisi turcuaz .
In bucatarie toti era la masa si mancau clatite cu ciocolata . M-am asezat si eu la masa si am inceput sa mananc .
- Haideti ! O sa intarziem la scoala ! Striga Roby la noi .
Am uitat ca astazi este luni . Trebuie sa mergem la scoala . Mi-am luat ghiozdanul si m-am urcat in masina . Am ajuns la scoala la ora 7:40 m-am dus la dulapul meu si mi-am bagat inauntru ghiozdanul . Mi-am luat cartile si am intrat in clasa . Avem biologia prima ora . Domnul de biologie nu a venit asa ca noi ne-am batut toata ora cu cornuri primite la pachet de la scoala , am stat pe telefon si am tipat cu toti de parca am fi vazut famtome . La ora 8:40 mai erau 10 minute pana la pauza cand pe usa a intrat ....Suspans !
CITEȘTI
Colega noua
Teen FictionO poveste a unei fete care tocmai s-a mutat la alta scoala unde isi face prieteni noi cu care isi petrece tot timpul .