Mezarlık Kalyonu T-Rex,Ejderha ve Kaya

345 46 2
                                    

2 Bölüm

     Ay ışığında giden arabada kulağına fısıldamalar ve korkutucu gürlemeler Servet’i bir türlü bırakmıyordu. Gözlerinde bezi çıkardığında günlük güneşlik bir hava vardı. Araba bir tarafı uçurum bir tarafı dağlık bir kanyonda yol alıyorlardı.

‘’Abi gözlüklerini alabilir miyim? Baskı yemeye başladım ve delirmek üzereyim.’’ Dedi. Kaya gözlüğünü çıkartıp ona uzattı. Servet gözlüğü taktığı gibi fısıldamalar ve korkutucu gürlemeler bir anda geçivermişti.

‘’Teşekkürler abi’’

‘’Hep kendini düşün ya ben ne olacağım şimdi gökyüzü karardı ejderhaların birbirleri ile alev savaşı başladı.’’ Dediğinde gökyüzünün bu umutsuz savaşa sahne olduğunu görüyordu. Hiç kimsenin görmediğini görebilmesi o özel yapım gözlük engelliyordu ama o gözlük şimdi Servet’in gözündeydi. Kaya arabasının aynalarına bakarken şoförün solunda aynaya baktığında yüzü beyazlamaya başlamıştı arabanın hızını düşürüyordu. Servet ona dönüp baktığında durumu fark etmişti.

‘’O mu abi?’’

‘’…’’ Kaya konuşamayacak duruma gelmişti başını bile Servete çevirebilecek durumda değildi. Servet çok geçmeden anlamıştı gerçeği bu ay yaptığı iyilikte yeterli kadar değildi. Servet koltuktan kendini kaydırmaya başladı aynalara ve hiçbir şeye bakmamaya kararlını onun korkunç yüzünü en son gördüğünde 3 gün ayılamamıştı. O sıra şoförün sol aynasından rahatça görülüyordu.

‘’Kaya bu ay sadece iki iyilik yaptın biliyorsun değil mi?’’

‘’…’’

‘’Yarın son gün eğer bir iyilik yapmaz için senin canını almaya geleceğim’’

‘’…’’

     Kaya’nın konuşması beklemeden bir anda kaybolmuştu. Kaya’nın yüzü yeniden gerçek rengine dönmeye başlamış ve dili çözülmüştü. Kaya ile Servet birbirine bakışarak iki yol ağzında durdurmuştu Kara arabayı.

‘’Servet bana en yakın iyilik yapabileceğim bir insan bul vaktim kalmadı.’’ Dedikten sonra Servet gözlerini kapattı ve biraz düşündü. Aniden kafasını kaldırıp Kaya’ya gülümsedi.

‘’Mezarlıkta bir kadın var birisini kaybetmiş ve kilitlenmiş durumda’’ dedi. Kaya heyecanla

‘’Hangi yönde?’’

‘’Sağ tarafta’’

‘’Tamam’’ deyip Arabayı o yöne doğru sürmeye başladı. Servet

‘’Ama abi okula geç kalıyoruz’’ dediğinde Kaya’nın gözleri karamış arabayı tekrar bir karanlık duman sarmaya başlamış fısıldamalar yükseliyordu.

‘’Siktir et şimdi okulu Servet öleceğim lan bu iyiliği yapmak zorundayız.’’ Dediğinde Servet ondan korkusundan ağzını bile açamamıştı. Kaya ise

‘’Yakınlaştıkça bana bilgiler vermeye başla bu işi en kısa sürede bitirmeliyiz’’ dediğinde Servet ileriyi gösterip;

‘’Raptorlar abi!’’

     Kaya önünde Raptor sürüsünü gördüğünde direksiyonu hemen kırıp onlarından kurtulmuştu fakat bu kurtulmada birkaç tanesini ezmişlerdi. Kaya onları geçtikten sonra direksiyona sinirlice vurup

‘’Kahretsin!’’ dediğinde

‘’Ne oldu abi?’’

‘’Raptorlardan 1-2 tanesini ezdim ne olacak dışarıda T-rex sesini duyuyorum birazdan peşimize düşer’’ dediğinde direksiyonu aniden kırıp ejderhanın alev topundan kurtulmayı başarmıştı. Servet cama yapışmıştı.

‘’Abi ne oluyor yine’’ dediğinde araba bir sağa bir sola gidiyordu. Servet tutunabileceği her yere tutunmuştu. Yol ve hava ona normal gibi gözükse de Kaya’nın neler ile nasıl uğraştı en ufak bilgisi yoktu.

‘’Ulan Servet senin şu isteklerin yüzünde ne bok hallede düştük ya yukarıdan alev topları yağıyor aşağıdan sinirlenmiş bir T-rex geliyor dediğinde aniden frene asıldı. Servet arabanın ön camına sakız gibi yapışmıştı. Kaya kemerini çıkardıktan sonra kapıyı açtı.

‘’Direksiyona geç Servet ve Mezarlığa sür ama kimse ile irtibat kurma mümkünse görünmemeye çalış. Arabaya karanlık ile kapladım bir süre seni idare eder’’ dediğinde Servet korku ile

‘’Sen ne yapacaksın abi?’’ dedi. Kaya gülüp

‘’Ne yapacağım savaşacağım bunlarla yoksa başka türlü peşimizi bırakmayacaklar’’

Karabasan Gece Kuşları Yurdu[Bitti]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin