Mezarlık Kalyonu Kendilerine Öldürdüler

235 43 4
                                    

3 bölüm

         Servet arabayı kullanıp oradan uzaklaşırken Kaya sokakta yürüyordu. Görülemeyeni görmek başta çok güzeldi her şey. Kadınların elbiseleri çıkarmadan görmek oldukça zevkliydi, ya sonra değildi. Gökyüzü karanlık ve kızıla boyandı. Türlü türlü yaratıklar ve cehennem. Daha ölmeden bunları görebilmek hiç zevkli değildi. Gökyüzü her zaman kasvetliydi yıllarca güneşi masmavi gökyüzünü hiç görememişti. Gördüğü her şey kötüydü ve bir süre sonra akli dengesini kaybetmişti çünkü bütün gerçekleri görebiliyordu. Birçok kötü insanı görebiliyordu. Hiç bir şey göründüğü kadar güzel ve yakışıklı değildi. Justin ve Zayn hakkında bütün gerçekleri görmüştü, birçok ünlü hakkında bütün gerçeklere sahipti fakat şuandaki nesli kurtaramasa bile gelecek genç nesli kurtarabilirdi. Bu nesli kurtarabilmesinin tek yolu bu ikisinin ölmesi gerekiyordu.

         Eğer binlerce insanı bu ikisinden kurtarabilirse o zaman tekrar hayatı normale dönecekti. O zaman gerçek dünya’yı görebilecekti. Bedensel olarak dünyadaydı fakat ruhsal kötülüğün hâkim olduğu bilinmeyen bir yerdeydi. Cennet, Cehennem ve Araf ona daha önceden gösterilmişti. Şuan bunların hiçbir yerinde değildi. Dünya’ya açılan kapıyı bulmalıydı veya iyilik limitini doldurmalıydı, hepsinden önemlisi gece saat 12 olmadan bir iyilik yapmak zorundaydı.

        Ona engel olan bu hayvanları öldürmeyecekti, bu daha çok iyilik yapmasına neden olabilecekti. Kötü şans! Eldivenlerini arabada unutmuştu. Karşısına T-rex geldiğinde sol elini arkaya götürüp gizledi. Avuçunu açıp içine karanlığın dolmasını beklerken T-rex’i yavaşlatmak istiyordu.

‘’İkimizde cehennemde bir yere atılacağız ben görebiliyorum bunu ama konumuz bu değil dinozor bey’’ dedikten sonra T-rex’in yürüyüşü durmuştu boynunu eğmiş bir şekilde ona bakıyordu. Sesinin ona gitmesi bir avantajdı.

‘’Ana konumuz ölen Raptorlar tamam bunlar için çok üzgünüm ama bilerek yapmadım. Onlar senin çocukların değil Raptor senin düşmanın onları korumaktan vazgeçmelisin onlar fırsatını bulduğu anda seni öldürebilecekler. Ah şimdi Servet burada olsaydı onların düşünceleri sana aktarabilirdim fakat Servet burada değil ama bana inanmalısın.’’ Dedikten sonra sağ elini yumruk yapıp ona gösterdi.

‘’Bizler kötüyüz ve kötüler kötülere kötülük yaparsa ne olur hiç düşündün mü? Ben söyleyeyim kötüler azalır ve iyilik kazanır.’’ Dediğinde T-rex bağırmıştı hızlıca üzerine gelmişti.

‘’Ne desem boş değil mi? Gel bakalım dinozor bozuntusu ‘’

     Kaya kollarını omuz hizasında açtı bir anda bedeni kararmaya taşlaşmaya başlamıştı. Karanlık yüzüne vurmaya başladığında taşlaşmadan önce gülümsemişti. T-rex onu ağzına alıp iki parçaya bölüp kafasını sağa sola sallamıştı. Ejderha ile kükreyerek gökyüzünde alev saçıyordu. Ejderhanın payını T-rex alması onu oldukça sinirlenmişti.

‘’Çok zeki hayvansın ama bu numara nasıl kanıyorsun anlamıyorum’’ derken Kaya T-rex’in kafasının üzerinde karanlık tekrar bir araya getirmişti. Ejderha hızlı bir şekilde T-rex’in üzerine geliyordu. Kaya uzun zamanda elinde beklettiği karanlık epey çoğalmıştı. Karanlığı avucunun içine alıp yumruğu ile Ejderha’ya gönderdi. Karanlık bir füze gibi Ejderhaya yaklaşırken o da alev topu ile karşılık vermeyi unutmamıştı. Karanlık duman alev topunu boğarak alevi söndürüp onun içine girmişti. Nefessiz kalan hayvan dengesini kaybedip yere düştü. T-rex hızlıca ona doğru gidiyordu daha yeni fark etmişti Kaya’yı öldüremediği fakat şimdi ondan daha büyük bir problem karşısında olduğu için onu önemsemiyormuş gibi davranıyordu.

‘’Planım işliyor tüm gücünde saldır dinozor bey’’

     Kaya’nın gaza getirici sözleri onu daha çok baştan çıkartmıştı hızlı bir şekilde Ejderha’nın kafasını ısırmış fakat kopartamamıştı. Ejderha dirense de onun güçlü kafasına karşı koyamazdı yapabileceği son saldırını yapmak zorundaydı. Kafasi onun ağzındayken ağzını biraz açmayı başarmıştı. T-rex onun kafasını ezdiğinde zafer kazandığını düşünüyordu fakat ölmeden önce alev topu göndermeyi başarmıştı. Kaya hızlı bir şekilde onun kafasından aşağıya atladığı sırada T-rex kafası alevler içinde kalmıştı. Bir süre can çekiştikten sonra ağır cüssesi ile birlikte yere düştü. Kaya hiçbir şey olmamış gibi cesetlere baktıktan sonra kıs kıs gülerek

‘’Vallahi birbirlerini öldürdüler.’’ Dedikten sonra hızlıca Mezarlığa gitmek zorundaydı. Yapacağı bir iyilik fazladan bir ay daha yaşamasına sebep olacaktı.

Karabasan Gece Kuşları Yurdu[Bitti]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin