7 Bölüm
Adam ve ikisi üst kata çıktılar. Henüz gündüz olduğu için ortalıkla dolaşan birçok kız vardı. Servet hangisine bakacağını şaşırırken Kaya ise sadece önüne bakmakla yeniyordu.
‘’Servet gecede değil miyiz bu ne lan her yer kız kaynıyor?’’ dedi. Servet ona dirsek atıp
‘’Sana göre gece abi ama normalde şuan gündüz saatleri.’’ Dedi. Kara öne çıkıp adamın yanına geldi.
‘’Bizi kızların içine atmayacaksın değil mi? Burası sadece kız yurdu mu? Kalabalık ve gürültülü ortamlardan hiç haz etmem’’ dediğinde Adam ona sakin olması için işaret yapmıştı. Kaya hem sinirli hem şaşkındı.
‘’Hem kız hem erkek yurdu burası biraz dinlenmeniz gerekli o yüzden size sürpriz bir iki tane yollayacağım’’ dedi. Kaya o an durdu. Servet onu fark etmeden etrafına bakınarak ilerliyordu. Kaya arkasına dönüp geriye baktı odalarından çıkan kızları süzüyordu. At başı, gözleri yere kadar uzanana burnu yarım metre olan, yüzü olmayan kızları görmüştü. Adam durup Kaya’ya baktı. Kaya
‘’Buradaki kızların hiç biri ilgili çekmiyor hepsi zamanında ortalama düzeyde kötülük yapmış yalnız arkalarından iki kişi var saf ve temiz kalpli’’ dediğinde adam şaşırmıştı.
‘’Sen onları nasıl görebiliyorsun?’’ dedi. Kaya ise ellerini her iki yanlarına açıp ilerdeki ve bir elini adamın omzuna dayadı.
‘’Beni hafife alırsan seni 78 parçaya bölerim fakat öldürmem. Parçacıkların acı çekerek ölürsün. Şimdi odamıza götür bizi’’ dedi.
Üçü birlikte koridorda yürümeye başladılar. Büyük bir kalın duvarın önüne geldiler. Adam kapıyı ittirerek açtığı bu yeni koridorda sadece bir oda ve tuvalet bulunuyordu. Odanın kapısı açtıktan sonra tekrar büyük kapıyı ikisinin üzerine kapattı. Servet odaya girdi yatağa kendisini attı. Kaya odaya girdiğinde odada sadece bir yatak, dolap ve kanepeden başka bir şey yoktu. Servet yataktan kalktı ter içinde kalmıştı. Kaya geri adımını atarak odadan dışarıya çıktı. Servet;
‘’Güçlü bir gece kuşu sana doğru geliyor senin sağından’’ dedi. Kaya onun dediği yöne döndü. Tavan, yerler ve yan duvarlar çatlamaya başlamıştı.Bir şeyler mırıldanıyordu fakat Kaya ne demek istediklerini anlayamıyordu.Ona yaklaştıkça sesi daha net bir şekilde duyabiliyordu.
‘’Kıh çok ağır kıh’’ dediğini duyduğu an beyni zonklamaya başlamıştı. Elleri ile kafasını çıkıştırarak sanki fırlamak üzere oldan beynini elleri arasında tutarak önlemeye çalışıyordu. Bir çığlık gibi yükselen bu cümle bedeni tamamıyla uyarmıştı. Çığlık kesildiğinde kafasını kaldırmaya fırsat bulamadan duvara fırlatılmıştı. Karnına yediği yumruklardan ağzından karanlık suyu akıyordu. Bu kesinlikle muhafız gece kuşu olmalıydı.
‘’Öldürdüğün 6 gece kuşunun hesabını sormaya geldim’’ dedi. Kaya onun ne dediğini duymamıştı fakat beynine Servet ne dediğini söylemişti. O gülümserken bile ağzından karanlık suyu dökülüyordu. Yumrukların ardı arkası kesilmiyordu yaklaşık bir dakikadır ölümüne yumruk yiyordu böyle giderse karnını delinebilirdi. Sesi duymamak için ellerini kulaklarına götürdü onun beynini ele geçirmesine izin vermiş oluyordu fakat bu sefer konuşmaya cesaretini bulabilmişti.
‘’Servet durdur şunu’’ dedi, sesi fazla çıkmıyordu. Servet odanın önüne gelmişti kapıyı aralayıp sağına soluna göz gezdirdi. Bir tarafta Kaya zor durumda kalmıştı. Gözleri hep o ufaklığı aradı fakat koridorda onu gözetleyerek bulması imkânsızdı, dahası görünmez olmuştu, tekrar odaya dönüp Kaya’nın zihninin içine girdi.
‘’Abi ufaklığı göremiyorum yerini tespit etmen lazım’’ dedi. Kapının önüne çıkıp göz gezdirmeye başlamıştı. Ufaklık bir anda görünür vaziyete gelmişti. Servet gülümseyerek odadan dışarıya çıktı bir elini cebine atıp rahat tavırları ile ufaklığın üzerine yürümeye başladı. Ufaklık ona kinle bakmasına rağmen Kaya’nın üzerinde uyguladığı baskı Servette işlemiyordu. Kahkahalar atarak onun yanına geldi yere çömeldi elini onun başına koydu.
‘’Sana öğretmediler mi büyüklere el kalkmaz diye’’ dedikten sonra arkasını döndü. Ufaklığın kafası bedeninden ayrılıp yavaşça aşağıya doğru indi bir süre sonra geriye düşüp yere yuvarlardın. İçinden çıkan ufak şeytan acı ile bağırarak oradan uzaklaştı. Servet muhafızı görmese de onun önünde olduğunu hissedebiliyordu. Elini havaya kaldırdı muhafız bitirici vurusunu yapacakken kilitlendi.
‘’Bundan sonra iş sende’’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karabasan Gece Kuşları Yurdu[Bitti]
HorrorKarabasan,Gece Kuşları,Periler,Cinler,Şehvet Tanrıçaları ve ölmemek daha nicesi ile savaşmak zorunda kalan Kaya ve Servet.İkilinin sıra dışı hikayesine konuk olun.