6 bölüm
Kaya’nın etrafına saran geçe kuşları oldukça şaşırmıştı. Etraflarında karanlık çıkışı olmayan duvar yükselmişti ama bu bir duvar olmadığını çok geçmeden anlamışlardı. İçlerinden biri
‘’Dumanı yönetiyor galiba’’
‘’Çoktan kontrolü kaybetmesi gerekiyordu kaybetmediği gibi bizi bu dumana hapsederek bizi kontrol altında tuttu.’’
Kaya kızları baştan aşağıya süzdü. Mavi, sarı, siyah dalgalı saçlar, güzel takılar ve pürüzsüz bir beden.
‘’Sizler için en güzel soyut varlık diyorlar dedikleri kadar varmış. Kadınsı özellikleriniz bana sökmez maalesef şimdi hepiniz ölün!’’ dediğinde karanlık duman bulutunun içinden çıkmıştı. Gece Kuşları sürekli daralan karanlık çemberden kurtulmayı başaramayarak karanlık tamamen onları toz haline getirmişti. Kaya binadan içeriye girdi görevli elindeki gazeteyi okuyordu Kaya onun kendisinin geldiğini duyabilmesi için öksürdü.
‘’Affedersiniz Müdür beyin odası nerede?’’
‘’Hemen sola dönün koridorun sondan iki önceki odası’’
‘’Teşekkürler’’
Kaya adamı geçip koridora geldiğinde önünce ucu görünmeyen bir uçurum vardı. Omuzları silkip yüzünü buruşturdu ve uçuruma ilk adımı attı.
‘’Hem aynı şeyler hem aynı şeyler 10 yıl önce korkuyordum bunlardan’’ diye yakındı.
Karanlık güçleri sayesinde uçurumun üzerinde yürüyerek karşı tarafa geçmeye başlamıştı. Uçurumun görülmeyen dibinde ona bağıran ve onu aşağıya çağıran insanlarla doluydu ama bu onları umursamadan uçurumu da geçmiş Müdürün odasına gelmişti. Kapıyı tıklayıp içeriye adım attı. Servet tam karşısında ki koltukta oturuyordu fakat terler içinde kalmıştı. O da tamamen siyaha boyanmıştı. Servet’in başında kapının önüne gelen adam vardı. Gözleri masmavi bir renge sahipti, ilk bakışta normal bir insan olmadığını anlamıştı. Odanın içine adımını attıktan sonra sandalye de oturan bir bayan vardı.
‘’Erkek olduğunuzu sanıyordum’’ dediğinde. Kadın aniden erkeğe dönüşüp kalın sesi ile kahkaha atmıştı.
‘’İstediğim zaman istediğimi olabilirim. Sen hangisini tercih edersin?’’ dedi. Kaya cevap vermeden önce Servet’in karşısına oturdu.
‘’Kısa kes ne istiyorsunuz bizden?’’
‘’Aydınlık gücüne sahip birisi var onu yenmeni istiyoruz’’
‘’İmkânsız! Karanlık hiçbir zaman aydınlığı yenebilecek güçte olmadı.’’ Dediğinde. Servetin başında ki adam
‘’Eğer yapmaz isen öldürürüz arkadaşını’’
‘’Servet olmadan bu işi yapamam ikincisi sizde biliyorsunuz ki aydınlık yenilmez sadece gücü zayıflatabilir. Şunu da söylemeden edemeyeceğim eğer Serveti öldürürseniz bu yurdu tamamıyla karanlığa hapsederim.’’ Dediğinde Adam Serveti bırakmış ruhu tekrar bedenine girmişti. Kaya
‘’Evet, düşünme işini bitirdiyseniz cevap verin’’
‘’Onu oldukça zayıflatabilir misin?’’
‘’Gücümün yarısını kullanabilecek durumda değilim ama bunu başarabilirim öncelikle biraz dinlemem gerek’’ dedi. Onları karşılayan adam kapıyı gösterdikten sonra dışarıya çıktı.
‘’Beni takip edin’’
Kaya Servet’in kolundan tutup ayağa kaldırdı.
‘’Hadi Servet gidiyoruz’’ dedi. Servet ize üzgün bir şekilde Kaya’nın suratına baktı.
‘’Abi yine seni belanın içine soktum’’
‘’İsimizi bitirelim ve çıkalım buradan gerçi sonra başka bir belanın içine atılacağız ya neyse’’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karabasan Gece Kuşları Yurdu[Bitti]
HorrorKarabasan,Gece Kuşları,Periler,Cinler,Şehvet Tanrıçaları ve ölmemek daha nicesi ile savaşmak zorunda kalan Kaya ve Servet.İkilinin sıra dışı hikayesine konuk olun.