Karanlık vs Aydınlık [Final]

229 41 7
                                    

8 Bölüm

         Muhafız son darbe için mızrağını hazırlamış büyük bir hız ile Kaya’nın karnını deşmek için hareket ettirdi fakat Kaya ondan daha hızlı davranıp karnına milim kala durdurmuştu. Muhafız bastırdıkça Kaya ittiriyordu, mızrak ne ileriye gidiyor ne de geriye geliyordu. Her iki tarafta birbirini zorlasa da eşitliği bozan Servet’in muhafızın kalp atışlarını arttırması yolu ile oluyor. Muhafız gücünü biraz yitirdiği anda Kaya karanlık güçleri sayesinde onu diğer duvara yapıştırıyor. Muhafız kendisini toparlayıp çabucak bir saldırıya geçmese de karanlık el içinden geçiyor. Muhafız’ın elinde ki silah yere düştükten sonra kendisi de yere düşüp yıkılıyor. Muhafız’ın ruhu acı içinde yok olurken Servet yere düşmekte olan Kaya’nın belinden yakalayıp odada götürdü. Ağzından karanlık suyu olup gibi akıyordu.

‘’Çok ağır Servet hem de çok’’ dedi.

        Kaya yine çok geçirmeye başlamıştı. Gözlerinin önüne 10 yıl önceki anıları geliyordu, karanlığa ilk sahip olduğu gün. Servet ellerini saçlarını okşamaya başladı. Onun bedeni titriyordu ve karanlık suyu durmuyordu. Eskisi kadar hızlı akmıyordu, yavaşlamıştı ama bu seviyede bile Kaya’yı öldürmeye yetecekti.

‘’Abi geçmişi boş ver ufaklık öldü’’ dedi.

‘’Çok ağır Servet hem de çok’’ diye yineledi söylediklerini. Servet olabildiğince sert yumruğunu onun yüzüne geçirmişti. Onu sarstıktan sonra

‘’Zayn Malik ve Justin Bieber var abi onları unutma hala insanlığı kurtarma gibi şansımız var.’’ Dediğinde Kaya’nın gözleri Servet’e dönmüştü gülümseyerek gözlerini kapattı.

   Ertesi gün olduğunda ikisi de hala hayattaydı. Kaya’nın yüzü oldukça hırpalanmış bedeni ağır yaralar almıştı. Adam onu böyle görünce şaşkına uğramıştı. Kendilerini tehdit eden adamın bu hale gelebileceğini hiç düşünmemişti. Üçü birlikte yurdun erkekler tarafına geçmeden önce Servet Kaya’nın gözlerini bağlamıştı. Onun bir şeyler görmemesi gücünü harcamasına engel olacaktı. Servet onun koluna sıkıca girdi ama içinde bir sıkıntı vardı, korkuyordu ilk defa abi dediği insana bir şey olmasından korkuyordu. Onda bir tuhaflık olduğunun farkına varmıştı. Son 10 yıldır her gün Zayn Malik’i gören Kaya bugün uyandığında görmemişti. Onun anlattığına göre daha ünlü olmadan onun kötü bir insan olduğunu görmüştü. Onda ki bu tuhaflığı bir türlü hissedemiyordu, üzerinde ki ufaklığın etkisi çoktan geçmişti fakat onun neler hissettiğini bir türlü anlayamıyordu, sabahta çok fazla konuşmamıştı. Bir süre sonra adam merdivenlerin başında durdu.

‘’Ben ancak buraya kadar gelebilirim’’ dedikten sonra adam geriye döndü. Servet onun gözlerini açtıktan sonra Kaya ona gülümsedi.

‘’Uzun uğraşlar sonucu istediğin şeye ulaştım Servet’’ dedi. Servet ne olduğunu anlamamıştı. Kaya elini Servet’in omzuna attı. Servet o an hemen yere baktı. Karanlık duman ayaklarını tamamen kaplamıştı, hareket etmeye çalıştı ama edemedi. Karanlık Servet’in ayaklarından yukarıya doğru yükselmeye başlamıştı.

‘’Yollarımız burada ayrılıyor Servet. İstanbul’a geri dönüyorsun sana bir Macar kızı buldum. Mutlu bir şekilde yaşayıp yine mutlu bir şekilde öleceksiniz.’’ Dedi. Servet

‘’Ama abi’’ dedi fakat daha fazla konuşamadı karanlık onun konuşmasını engellemişti. Kaya

‘’Konuşmamı engelleme Servet bu karanlık seni onun yanına götürecek. Seninle yollarımız ayrılıyor bütün iyilikleri mi kullanarak Azrail senin için bu iyiliği istediğim. İstanbul’a geri döndüğünde artık normal bir insan olacaksın Azrail ile olan antlaşman sona erdi. Kendine iyi bak ne bu dünyada ne de diğer dünyada artık birbirimizi göremeyeceğiz ’’ Dedi. Servet’in boynuna kadar karanlığa batmıştı. Abisinin söylediklerini duyunca gözyaşlarını tutamamıştı. Servet tamamen yok olmadan önce

‘’Kendine iyi bak abi’’ dedi. Kaya o tamamen kaybolmadan önce onu sert bir dille

‘’Sakına çocuklarının ismini Zayn, Justin ve Taylor koyma yoksa canını Azrail’den önce ben alırım’’ dedi.Servet göz yaşlarını silip gülümsedi.

‘’Olur abi’’

      Servet tamamen yok olduktan sonra Kaya merdivenlerden aşağıya inmeye başladı. Oldukça karanlık bir yerde hiçbir şey gözükmüyordu. Bir anda her taraf aydınlanınca ellerini yüzüne tuttu o sırada ilk darbeyi yemiş arkasında ki duvara yapışmıştı.

‘’Bu halinde bana karşı hiçbir şansın yok’’

     Kaya elinden karanlık duman çıkartarak yüzünü kapattığı görmediği bir şeye karşı ileriye yumruğunu uzatarak saldırdı.

‘’Bu faydasız vuruşlar bana zarar vermekten çok uzak’’

     Kaya ellerini iki yana açarak gökyüzüne bakıp bağırdı. Gökyüzünde ki karanlık dumanlar onun bu çağrısına yanıt verip bedenine doğru hareket etmeye başladı. Aydınlık bu işi hızla bitirmek için irade gücünü kullanarak parmaklarından çıkan aydınlık mermilerini Kaya’nın üzerine gönderdi. Mermiler Kaya’yı delip geçti, geçtikleri yerler aydınlık olmaya başlamaya başladı. Kaya acı ile haykırdı fakat o sırada saldırı yapmayı bilmişti. Gelen saldırı aydınlığın içinde hapsolarak yok olmuştu.

‘’İrade gücünü kullanmadan beni yenemezsin sen ve ben soyut’uz senin ve benim gibiler ancak irade gücü ile yenilebilir. Sanırım irade gücünü kullanmayı bilmiyorsun’’ dedi.

       Her zaman bir ışık gibi görünen aydınlık bir insan siluetine bürünerek Kaya’nın önünde durmuştu. İnsan eline aydınlık kılıcı alıp acıdan dizlerinin önüne çökmüş Kaya’nın göğsüne sapladı ve çevirdi. Kaya kalan son enerjisi ile kılıcın ucuna iki eli ile dokundu. Aydınlık kılıç kararmaya başladı. Kaya ağzından akan karanlık damlarına karşın ölmeden önce birkaç kelime

‘’Aklında bulunsun diye söylüyorum somut hiçbir şey karanlığı yenemez buna aydınlıkta dâhil.’’ Dedi. Kılıç hızlı bir şekilde karanlığın kılıcı olmuştu fakat Aydınlık elini hemen ondan çekti eğer çekmeseydi Kaya’nın tuzağına düşmüş olacaktı. Kaya yüzükoyun bir şekilde yere düştü. Ağzından son karanlık damları da dışarıya çıkmıştı. Bedeni ayaklarından başlayıp hızlı bir şekilde karanlık duman oldu ve gökyüzüne yükselmeye başladı.

Servet

       Hiçbir zaman Kaya’dan ve o dövüşün sonucundan haber alamadı. Kaya’nın dediğini gibi kendisini güzel, akıllı ve kocasına sonuna kadar bağlı olan Macar kızının yanında buldu. Onunla evlendi ve ölene kadar mutlu, mesut bir şekilde yaşayıp bu dünyadan göçtüler.

Kaya

     Öldüğünde cehennemden yeniden dirildi. Kıyametin kopacağına güne dek zincirlere vurulmuş bir şekilde ufaklık tarafından her saniye öldürüp tekrar diriltilmesi ceza verilmişti.

Zayn Malik ve Justin Bieber

     Kaya’nın ölmesi ile birlikte önlerinde hiçbir engel kalmamıştı. Milyonlarca insanı kandırmayı başardılar ve kötülüğün dünyada ki en iyi temsilcilerinden birisi oldular.

S.O.N

Hikâyeyi okuyan herkese teşekkürler ederim. Bir MaddogKanzaki hikâyesinin daha sonuna gelmiş oluyoruz bir sonraki hikâyemde görüşmek üzere kendinize iyi bakın sevgiler ve saygılar. Özellikle;

ALoveSinceForgotten ve RespectTheButch teşekkürlerimi sunarım.

‘’Sizi tüm gücümle cehennemde bekliyor olacağım’’

Karabasan Gece Kuşları Yurdu[Bitti]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin