23

155 5 2
                                    

'Bella Elisabeth Jager, wat doe jij hier?!'

Als mijn vader mijn tweede naam erbij gebruikt is hij echt heel boos.

Ik haal mijn schouders op en klim uit Zachary's bed.

'Ik kon niet slapen.'

'Ik hou jullie in de gaten, haal maar niets in je hoofd!'

Ik rol met mijn ogen, wat denkt mijn vader wel niet? Ik weet heus wel wat ik doe.

Ik slof naar de badkamer, maar hoor plots "Aanvallen" van twee kanten achter me.

Ik word aan de kant geduwd, door James, en Zach die voor mij de badkamer in stormen.

De een zal wel in bad gaan, en de andere onder de douche.

Volgensmij staat Zachary voor de deur, want ik krijg 'm niet open.

'Jongens! Doe open! Ik wil douchen!'

'Maar we staan al in onze nakie!' Hoor ik James lachen.

'Ha-ha. Heel leuk! Morgen is het oorlog!' En ik draai me om om naar mijn eigen kamer te gaan.

~

Fijn. Warme water is dus op. Dan douche ik vanavond wel...

Ik storm naar beneden en ga op de bank zitten. Het is kermis, maar ik heb geen zin om in mijn eentje te gaan, aangezien iedereen het toch wel kinderachtig vind.

'Bel, ga je mee naar de kermis?'

Ik kan mezelf wel slaan, natuurlijk wil James wel met me naar de kermis!

'Ja leuk!'  Ik sta op en trek mijn sneakers en vest aan.

'Pap wij gaan naar de kermis.'

'Jullie gaan helemaal nergens heen, huisarrest, weet je nog?!'

'Ach laat ze toch even naar de kermis,' verdedigt Amy ons. 'Dat huisarrest komt later wel.'

Mijn vader geeft ons een vernietigende blik maar Amy steekt haar duim op.

Ik pak mijn handtas, met mobiel, portemonnee, lipgloss etc. en sleur James mee naar buiten om naar de stad te gaan.

~

Ik zet mijn fiets op slot en gooi het sleuteltje ergens in mijn tas.

Ik zie al vele attracties, winkeltjes, kraampjes en eet-tentjes.

'Kom!' Ik sleur James mee naar een attractie.

Het is vrij rustig, dus kunnen we snel de attractie in.

~

'Die foto is Nice!' Lach ik, terwijl ik op het scherm naar ons wijs.

'Kopen?'

Ik knik en haal 5 euro uit mijn broekzak.

De vrouw, achter de kassa geeft me de foto en wat wisselgeld.

~

'AHHHWWW!! James die wil ik!' Ik druk mijn hoofd tegen de etalage en bekijk de kleine schattige knuffel Fluffy eenhoorn van top tot teen.

Ze zit daar, met al haar andere eenhoorn vriendjes in een bak waar ze uit worden gegraaid met de "GraafMachineHand" van het spel.

'James, je moet 'm voor me winnen!' Ik gooi 1 euro in het Machine Ding, en James begint met het bewegen van de controller.

'Die eenhoorn was het, toch?'

Ik knik.

"You Win" verschijnt er op een scherm, en de eenhoorn valt naar beneden, in mijn armen.

'Thnx!' Ik omhels hem en druk een kus op zijn wang.

Hij begint te blozen.

Two Family's One Door #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu