Na ongeveer 15 minuten te hebben gereden werd het busje tot stilstand gebracht. Er verscheen een bange uitdrukking op mijn gezicht en ook bij Cybie en Viola was dat het geval. We namen elkaars handen vast want samen staan we sterker. De koffer word opengedaan en we zagen Dioni staan. Hij keek ons aan met een vieze grijns aan en greep mijn pols vast. Er verdween een luide gil uit mijn mond en ik probeerde me vast te klampen aan Cybie maar dat was tevergeefs want Dioni was natuurlijk veel sterker dan mij. Hij trok me hardhandig uit de auto en gooide me over zijn schouder omdat hij dacht dat ik zo niet kon tegenstribbelen. Maar dan kende hij mij nog niet want ik begon te stampen in zijn gezicht en te kretsen op zijn rug. “Auw bitch!” riep hij en hij zette me op de grond. Ik zette het op een rennen maar na een paar meter haalde Cassius me al in. Hij greep me bij mijn arm en trok me naar zich toe. “Waar denkt deze trut naartoe te gaan?” zei hij en trok me nog dichter naar zich toe. “N-nergens” stamelde ik en ik keek verslagen naar de grond. “Goed, dan kunnen we nu eindelijk naar binnen gaan.” zei hij tevreden en hij trok me verder richting de voordeur. Ik bekeek het huis goed en vond dat het er modern en heel groot uitzag dus waarschijnlijk zal ik niet in zo’n krot moeten gaan slapen. Maar ik huiverde nog steeds bij de gedachte dat ik hier moest gaan overnachten. En wie weet voor hoe lang? Cassius duwde me door de voordeur en leidde me richting de woonkamer. Ik zag Cybie en Viola bang in de zetel zitten met Samuel en Kaj langs hun. Ik liep hun richting uit om naast hun te gaan zitten maar Cassius hield me tegen en wees naar een andere plek in de zetel. Ik gehoorzaamde maar om niet nog meer problemen te veroorzaken. “Dus meisjes… jullie zullen waarschijnlijk willen weten waarom jullie hier zitten. Niet?” zei Dioni. We knikten instemmend en Dioni begon met uitleggen. “Wel… wij vonden dat het tijd werd om die peuters eens een lesje te leren en daarom hadden we dus een plannetje verzonnen. We gingen hun vriendinnen ontvoeren zodat we hen kunnen chanteren en hun pijn kunnen laten lijden.” “Waarom zijn jullie harteloos?” vroeg Viola woest. “Dat zijn we niet schatje. Wij doen gewoon wat zij bij ons ook gedaan hebben. We stampen hun beetje bij beetje de grond in. En daarna zullen ze zich weken op hun kamer opsluiten en nadenken over hun carrière die wij over enkele dagen gaan verknallen.” zegt Jai. “En jullie zullen er dan niet zijn om hun te troosten.” voegde Samuel er aan toe. Er verscheen een boze blik op mijn gezicht en ik vroeg “Wat bedoel je daarmee?” “Daar zullen jullie wel snel genoeg achter komen maar nu kunnen jullie beter gaan slapen.” zegt Kaj. De rest van de jongens knikken instemmend en ik voel weer een hand op mijn bovenarm. Deze keer was het de hand van Samuel. “Blijf van mij af, ik kan zelf ook wel lopen!” zei ik boos. Hij liet los maar legde zijn hand nu wel op mijn onderrug zodat hij mij naar voren kon duwen.
We liepen met ons allen naar boven en ik zag dat er veel deuren in de gang waren dus waarschijnlijk kregen we alle 3 een aparte kamer. En ik had gelijk want Jai zei “Samuel leid jij Yentl naar haar kamer en dan zal ik Cybie naar haar kamer begeleiden.” “En ik zal Viola haar kamer laten zien.” zei Kaj. De jongens knikten instemmend naar elkaar en ik voelde nu een klein duwtje in mijn rug dus waarschijnlijk wou Samuel dat ik naar voren liep. Ik stapte rustig door en opeens wees Samuel naar een deur “Het is deze deur.” zei hij. Ik knikte en deed de deur open. Ik keek rond en ik was stiekem wel positief verrast door deze mooie kamer. “We vonden dat jullie hier wel in luxe mochten verblijven want jullie kunnen er niks aan doen dat jullie vriendjes zo’n klootzakken zijn.” zei Samuel. Ik slikte zijn woorden in ook al wou ik tegen hem in gaan omdat hij de jongens klootzakken noemde. Ik zei niks en Samuel had de hint begrepen ‘ik wou alleen zijn’. “Dan zie ik je morgen, slaap wel.” zei hij en hij verdween uit ‘mijn’ kamer. Ik liet me op het bed vallen en viel verrassend snel in slaap…
Daan POV
We waren een halfuur in Pizza Hut geweest om handtekeningen uit te delen en om foto’s te maken met de fans. Het was eigenlijk de bedoeling om daar te gaan eten maar dat plan ging natuurlijk niet meer door. Owen had 2 taxi’s besteld en we waren nu onderweg naar het hotel met die taxi’s. De meiden waren al eerder naar het hotel vertrokken omdat ze de drukte waarschijnlijk niet aankonden. Ik ga blij zijn als ik Yentl terugzie en dan kunnen we daarna iets bestellen via de roomservice zodat we toch iets gegeten hebben.
JE LEEST
The Beauty and The Nerd - Mainstreet fan fiction
FanfictionDo you believe in love at first sight? I'm sure it happens every day. But we're too young to know what love is. At least that's what some people say. But then, they can't see inside our minds. And they just can't know how we feel. But I believ...