Taehyung hulla fáradtan ért haza. Az egész napos próbák elszívták az egyébként örökmozgó energiáját. Nemsokára comeback, így szó se lehetett lazsálásról, meg hát ARMY-kat sem várakoztathatták tovább, egészen az örökkévalóságig. Bár jelen pillanatban, még egy robbanás sem kelthette volna fel a kis alien-t ágyából.
Alien. Milyen vicces is a sors. Taehyung sosem gondolta volna, hogy egy ilyen találó nevet adnak majd neki a rajongók. Talán ezért sem szerette annyira becenevét. Mert félt. Sőt rettegett. Rettegett attól, hogy egyszer valaki rájön a titkára és lelepleződik. Nem szeretett hiányos öltözetben sem lenni, mert akkor meglátták volna hátát, amin ott éktelenkedett két mély vágás, melyek sosem fognak onnan eltűnni.
Bármennyire is érezte magát embernek, ha tükörbe pillantott, eszébe jutott, hogy ő más. Más, mint a banda többi tagja, más mint a többi idol, más mint a többi ember.Idegen.
Nem tartozik ebbe a közegbe, ennyi év után is idegen számára a kimchi evése és a zuhanyzóban tusolás. A szerelem és még a gyűlölet is! Nehéz volt beilleszkednie, de végül kitartásának és bátyja támogatásának hála sikerült.
Bátyjával külön éltek, sajnos, elég messze egymástól. Más családhoz kerültek, más városba. Mégis, testvére sosem hagyta egyedül, bíztatta őt az egyhelyben álló toporgás feladására. Miatta tudott minden egyes nehézség és probléma után továbblépni.
Az igazi, vér szerinti bátyja miatt.Byun Baekhyun miatt.
Hát igen, nem véletlen az a sok fizikai hasonlóság, de a személyiségük sem különbözött annyira. Mert ugye ebben a világban semmi sem véletlen.
-Hyung! Ugye tudod milyen nap lesz holnap?! - viharzott be a szobába egy felpörgött maknae. Taehyung sosem értette honnan volt neki ennyi energiája.
-Persze. December 4. Jin hyung születésnapja. - húzta le fejéről a takarót V.
-Akkor jó. Tartsd észben a tervet! - ment ki a hálóból Jungkook sunyin mosolyogva. Imádta a meglepetéseket.
Ám Taehyung-ot nem dobta fel most ez a tény. Egy csöppet sem, sőt, csak rosszabb lett a hangulata
Hogyan is felejthetné el azt a napot? Attól kezdve minden más lesz, nem csak az, hogy a banda legidősebb tagja még egy évet öregedett. Nem. Annál sokkal fontosabb ez a nap...
Holnaptól kezdve van egy hónapja arra, hogy megtalálja a társait. Hálátlan feladat, de legalább egy már meg van. Baekhyun. A többieket már csak idő kérdése és megleli.
Egy angyal egyből felismeri a társait. Elég ránéznie szemtől szemben és lelkének tükréből máris kiolvassa, barát vagy ellenség. Ha barát nincs baj, ha ellenség, küzdeni kell a végsőkig.
Az angyalok nem olyanok mint amik a gyermekek szórakosztatására írott könyvekben vannak. Az angyalok gonosz teremtmények. Csak a saját érdekeiket nézik, nem törődnek mások fájdalmával. Összetartanak örökké és nem éreznek mást, csak bajtársiasságot. Nem képesek mást érezni, nincsen benne a génjeikben.
Csak egy cél lebeg az összes szeme előtt. A túlélés. Ez pedig elég nehéz feladat, ha szent bolygójuknak alig van hátra húsz éve. Ezért a nagy bölcsek kitaláltak egy tervet.Öt fiatal angyalt elküldtek a legközelebbi lakható bolygóra, ami még így is fényévekre van.
Levágták ébenfekete szárnyaikat és beültették őket egy űrhajóba. Mindegyik gyermek más kabinba került, csak futólag látták egymást. Aztán se kép, se hang.Arra ébredtek, hogy egy idegen családnál vannak, akik csak számukra ismeretlenek. Ugyanis úgy tűnt, a családok tagjai tökéletesen tudják kik ők. Hamis emlékek. Az öt angyalnak pedig bele kellett mennie a játékba. Hiszen küldetésük volt.
Tíz év alatt meg kell állapítaniuk, alkalmas e a Föld az életre. Ha a válasz megvan, legyen az jó vagy rossz hír, de vissza kell menniük hajójukkal és szólni az eredményekről.
A dolog csak két pontban hibádzik Taehyung-nál.
Egy, a hajó a hatóság kezei alatt van, mint egy megoldatlan, misztérikus ügy a sok közül.
Kettő, Taehyung megszerette ezt a bolygót és bármennyire is utálatosak voltak első pillantásra az emberek, mégis, az évek során a szívéhez nőttek és nem akarja, hogy kipusztuljanak.Pedig muszáj lesz haza mennie, különben jön a többi angyal a bolygójáról és ha megtalálják őket élve, sem ők, sem az emberiség nem fogja túlélni.
Hiszen az angyalok gonosz teremtések.
YOU ARE READING
Who you? (K-pop ff) /SZÜNETEL/
FanfictionMi van ha léteznek a földönkívüliek? Ha a mesék az angyalokról, nem is olyan valóságalaptalanok? Kim Taehyung, művésznevén V, pontosan tudja, hogy ezek a teremtmények léteznek. Hisz ő is egy közülük. És most elérkezett az idő, meg kell találnia tov...